Wij ook al hier onder het maken van de foto`s, werden er echt een beetje melig van, hoe dom kun je op een foto staan? Nou neem maar van mij aan heeeeeeeeeel domquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:31 schreef Luchtbel het volgende:
Loenaikga er helemaal van lachen
Nee hoor klopt ik, ik heb echt weer een lekkere knullenbuikquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:38 schreef Martineke het volgende:
Loenaerrug leuke foto geworden hoor die bovenste
staat er lekker guitig op!
en wat heb jij een puntig buikkie, of ben ik gewoon puntig met mne ogen?? wel mooi hoor
Ik vind van welquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:52 schreef piglet het volgende:
Loenaleuke foto's
En inderdaad een hele duidelijke punt, betekent dat dat het een jongen is?
Ja, eerst was het een meisje maar het heeft toch maar besloten een jongen te wordenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:58 schreef E.T. het volgende:
Mooi puntje loena! Dit is trouwens voor het eerst dat ik dat zo duidelijk zie!
Of ze krijgt ergens een punthoofd vanquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:00 schreef Loena-tik- het volgende:
Ja, eerst was het een meisje maar het heeft toch maar besloten een jongen te worden![]()
![]()
Ja, van het feit dat ze heel de tijd voor jongen uitgemaakt wordt door haar moederquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:02 schreef piglet het volgende:
[..]
Of ze krijgt ergens een punthoofd van
Wees blijquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:11 schreef LadyS het volgende:kan de foto's niet zien
Ik ken iemand die had ook zo'n puntbuik en die kreeg toch echt een meisje hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:56 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ik vind van wel![]()
Heb ik ook elke keer met picserver, de ene keer zie ik ze wel en dan weer niet, zal Five vragen hoe ik dit kan oplossen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:11 schreef LadyS het volgende:kan de foto's niet zien
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:13 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Wees blij
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 02:06 schreef Merisse het volgende:
Loena, leuk koppie heppie en een mooie puntbuik (beter dan een punthoofd)!
LOLquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 02:06 schreef Merisse het volgende:
Loena, leuk koppie heppie en een mooie puntbuik (beter dan een punthoofd)!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |