Idemquote:Op maandag 23 augustus 2004 18:00 schreef rena het volgende:
Martineke, Lily en Texelonia wat hebben jullie prachtige buikkies![]()
Toen ik je naam las hoopte ik eigenlijk al dat je je buikkie weer gepost had!!! Kom maar op met je buik Pigletquote:Op maandag 23 augustus 2004 21:32 schreef piglet het volgende:
Ik zal zelf ook binnenkort weer even een update-je doen.
En hoe staat die van jou er bij vandaagquote:Op maandag 23 augustus 2004 21:41 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Toen ik je naam las hoopte ik eigenlijk al dat je je buikkie weer gepost had!!! Kom maar op met je buik Piglet![]()
Ik ben in kilo's ook nog bijna niks aangekomen. Vorige week nog niks, paar dagen geleden 1 kilo, en gisteren 2e kilo aangekomen... Merk wel sinds paar dagen ook dat ik veeel meer honger heb dan eerst. Niet eens gewoon lekkere trek ofzow, maar gewoon echt honger. Dus hoop maar dat de baby een groeispurt heeft en dus meer voedsel nodig heeft ofzowquote:Op maandag 23 augustus 2004 21:32 schreef piglet het volgende:
tex tjonge wat een bescheiden buik zeg voor 22 weken! Mooi hoor (en ook nog geen streepje te zien hè).
Hihi, misschien vanavond. Maar dan vind ik dat jij ook weer binnenkort een buikje moet postenquote:Op maandag 23 augustus 2004 21:41 schreef Loena-tik- het volgende:
Toen ik je naam las hoopte ik eigenlijk al dat je je buikkie weer gepost had!!! Kom maar op met je buik Piglet![]()
Ik heb er eentje op mijn borst en die is er niet mooier op geworden na de eerste zwangerschapquote:Op maandag 23 augustus 2004 21:32 schreef piglet het volgende:
Beetje suffe vraag, maarre hoe gaat het trouwens met zo'n tatoeage op je buik? Plooit die wel weer netjes terug na de zwangerschap?
bij mij helemaal goed gekomen, niks van te zienquote:Op maandag 23 augustus 2004 21:32 schreef piglet het volgende:
Beetje suffe vraag, maarre hoe gaat het trouwens met zo'n tatoeage op je buik? Plooit die wel weer netjes terug na de zwangerschap?
Ik heb een ronde afbeelding, maar die is zeg maar ovaal nu. En zó erg hangen ze ook weer niet geloof ikquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:21 schreef lily het volgende:
[..]
bij mij helemaal goed gekomen, niks van te zien
ja, dat denk ik ook welquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:42 schreef Tan het volgende:
Maar ik denk ook dat borsten wel anders zijn dan een buik, qua tattoo
Mijns zijn weer aardig netjes bijgetrokken, helaas met wat striae erdoor heen en dus wat uitgelopen lijnen maar ach, m`n buik is toch voorlopig nog niet bikini-proof (nog steeds niet nee)quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:32 schreef piglet het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |