Jaaaaa daar is ze hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:05 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Dit wordt dus mijn allereerst post op fok.![]()
hoi Quin.....niet naar het strand geweest zeker!
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:10 schreef silver-surfer het volgende:
KUT ... gijsjes vergeten
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:11 schreef silver-surfer het volgende:
Newbie
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:10 schreef Strolie75 het volgende:
Brown, ons doel is bereikt! Je mag nu wel uitloggen hoor.![]()
Dank je wel strolquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:10 schreef Strolie75 het volgende:
Brown, ons doel is bereikt! Je mag nu wel uitloggen hoor.![]()
Gijssss....... ik ben de enige hierquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:13 schreef silver-surfer het volgende:
Weer een blanke erbij
I know... maar niet lang meer hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:14 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gijssss....... ik ben de enige hier![]()
![]()
ik weet je wachtwoord dus.......quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:15 schreef O-Ren het volgende:
sorry schatjes ik moet helaas weg. Tot snel weet nu hoe het werkt!![]()
Brown heeft vast spijt.![]()
Je hebt niets tegen me gezegdquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:15 schreef O-Ren het volgende:
THE RED DRAGON!!!!!!!!!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:15 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
I know... maar niet lang meer hoor![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:15 schreef O-Ren het volgende:
Straks maar weghalen anders ben ik fuckedquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:16 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
THE RED DRAGON!!!!!!!!!![]()
![]()
sorry Hallo schatje......quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:16 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je hebt niets tegen me gezegd![]()
Heb je een keplertje gelopen?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:16 schreef silver-surfer het volgende:
en terechtquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:16 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik moest zooooo lachen om mijn eigen postquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:16 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
THE RED DRAGON!!!!!!!!!![]()
![]()
Een keplertje gelopen ooooooooooooookquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:17 schreef chibibo het volgende:
Heb je een keplertje gelopen?
Kijijijiijkquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:17 schreef O-Ren het volgende:
[..]
sorry Hallo schatje......![]()
tot zondag!!!!!![]()
dacht ik wel hoerquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:18 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik moest zooooo lachen om mijn eigen post![]()
Neeeeeeeeeeee.... brown heeft volgende week weer avond.. duss... dat komt wel goedquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:17 schreef chibibo het volgende:
[..]
Heb je een keplertje gelopen?
jij bent toppiequote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:21 schreef silver-surfer het volgende:
Dat nummer met: Mopie mopie mooopie ..![]()
Ik wil die gasten heel hard slaan
Damn, met post icon en allesquote:Dit wordt dus mijn allereerst post op fok.
hoi Quin.....niet naar het strand geweest zeker!
Ze heeft het sneller door dan Zeusquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:41 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Damn, met post icon en alles. respect hoor!
.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:42 schreef D-Devil het volgende:
strol, surfer. Cunts en mij maar laten zitten.
Geen ideequote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:44 schreef Quinny het volgende:
Is Nadine soms boos?
That's my girlquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:41 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Damn, met post icon en alles. respect hoor!
.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:44 schreef Quinny het volgende:
Is Nadine soms boos?
En haar nu nog even leren hoe je een foto post. Dan zijn we helemaal klaarquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
That's my girl![]()
![]()
Daar zat ik me net ook al de typhus aan te ergeren.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:21 schreef silver-surfer het volgende:
Dat nummer met: Mopie mopie mooopie ..![]()
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO WAAYYYYYYYYYYYYYYYYYquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:47 schreef Quinny het volgende:
[..]
En haar nu nog even leren hoe je een foto post. Dan zijn we helemaal klaar![]()
Gaan jullie zondag nog ergens naar een strand???quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:45 schreef D-Devil het volgende:
[..]
.
.
ben jij renskequote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:13 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Dank je wel strol![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:43 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ze heeft het sneller door dan Zeus
wie ben jij nou weerquote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:10 schreef Knut het volgende:
*gijsjes erbij zet*
Dat is een Moderator gijs..... hij let op of wij geen stomme dingen doenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:11 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
wie ben jij nou weer![]()
Right back at youquote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:11 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
wie ben jij nou weer![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Braaf Knut.
Go fetch cookie
dat is Renske gijs.....quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:06 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ben jij renske![]()
Waar blijft haar Fotoboekquote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:18 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dat is Renske gijs.....![]()
Dat is toch die blonde chick van de bbqquote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:18 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dat is Renske gijs.....![]()
hahahaha ehhhhhquote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waar blijft haar Fotoboek
mijn blonde chick jaquote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:19 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Dat is toch die blonde chick van de bbq![]()
![]()
*Mompelt iets over zwarte die altijd met de mooie Nederlandse meisjes er van door gaan*quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:19 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
mijn blonde chick ja![]()
![]()
*voelt zich geheel aangesproken*quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:21 schreef SailingAce het volgende:
[..]
*Mompelt iets over zwarte die altijd met de mooie Nederlandse meisjes er van door gaan*
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:07 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
![]()
en de mijne gijsquote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:19 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
mijn blonde chick ja![]()
![]()
Ja hoor, alleen nog onbekend waarnaartoe, aangezien het ernaar uitziet dat ik en nadine de enige zijn, mits Gaaaast niet meegaat.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:02 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gaan jullie zondag nog ergens naar een strand???
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:41 schreef silver-surfer het volgende:
Zoooo lekker thuis... koud colaatje
Surfer en ik en kuikens gaan waarschijnlijk naar Scheveningen ofzo.....quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:42 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen nog onbekend waarnaartoe, aangezien het ernaar uitziet dat ik en nadine de enige zijn, mits Gaaaast niet meegaat.
Dus watquote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Surfer en ik en kuikens gaan waarschijnlijk naar Scheveningen ofzo.....
dussss.......![]()
Als laatste weet je wel zeker dat alles goed glijdtquote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:52 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Get in line punk![]()
Whehehehehe...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:59 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Als laatste weet je wel zeker dat alles goed glijdt.
WHOEHAHAHAHAHHAHAquote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:02 schreef ChOas het volgende:
*op handen gaat zitten*
*GEEN yoghurt op die tong gaat photoshoppen*![]()
![]()
![]()
*MOEILIJK*
ik ben dan ook op het strand.....zonder kuikenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Surfer en ik en kuikens gaan waarschijnlijk naar Scheveningen ofzo.....
dussss.......![]()
Dus het ligt niet aan mij... ik zag die van Quinny ook al niet meerquote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:05 schreef ChOas het volgende:
WIE heeft mijn icoontje gemold ?
Zeus Nexiumquote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:06 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ik ben dan ook op het strand.....zonder kuiken![]()
hurk nexiumquote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:07 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zeus Nexium
Gijijijijijijijijs!!!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:07 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
hurk nexium![]()
hahahahahahaha............misschien heb ik je op je knie geschopt en nero op je hoofdquote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:08 schreef ChOas het volgende:
[..]
Gijijijijijijijijs!!!
Jij weet toevallig ook niet waarom mijn knie bijna in puin ligt en ik een gat in mijn hoofd heb ?
En het zou nog kunnen ookquote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:10 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
hahahahahahaha............misschien heb ik je op je knie geschopt en nero op je hoofd
gezeten![]()
Dan lijkt het mij vanzelfsprekend dat Nadine en ik ook naar Scheveningen toe gaan.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:06 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Mijn nexium naam wordt waarschijnlijk Roog Nexiumquote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:07 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
hurk nexium![]()
He .... HEEEEEEEEEEEEEEEERLIJK!!!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:11 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Dan lijkt het mij vanzelfsprekend dat Nadine en ik ook naar Scheveningen toe gaan.
cool manquote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:11 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Dan lijkt het mij vanzelfsprekend dat Nadine en ik ook naar Scheveningen toe gaan.
Jahquote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
He .... HEEEEEEEEEEEEEEEERLIJK!!!
misschien komt nero en thor ook welquote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:11 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Gezelligquote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:13 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
misschien komt nero en thor ook wel![]()
Tisser Dientje?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:29 schreef Nadientje het volgende:
het was zo kut op werk vandaag.. we hadden hoofdkantoorquote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tisser Dientje?
Weer hard gewerkt?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:29 schreef Nadientje het volgende:
He bahquote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:34 schreef Nadientje het volgende:
[..]
het was zo kut op werk vandaag.. we hadden hoofdkantoorshiftlicense
Laatste tijd wel he?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:44 schreef Quinny het volgende:
Is Nadine soms boos?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Gunt
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:39 schreef Notorious_Roy het volgende:Weer een kloon kwijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Gunt
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
[Stephen Roberts]
Oh ja, Tiggy is op vakantie, he?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:06 schreef Zeus-Nexium het volgende:
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFuckerquote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:53 schreef chibibo het volgende:
[..]
Oh ja, Tiggy is op vakantie, he?
Affirmative!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:50 schreef Magneet het volgende:
zow me tweede laptop om een beetje op te klooien is nu ook bios wachtwoord vrij
Roger, wilco!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:57 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
Affirmative!
Blijkbaarquote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:00 schreef Chocobo het volgende:
Icon problemen
Zeg ik nietquote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:00 schreef Chocobo het volgende:
Icon problemen
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:04 schreef Chocobo het volgende:
Het vreemde is dat mijn icon ook echt weg is van de fokserver,... staat niet meer in mijn icon manager
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:01 schreef ChOas het volgende:
[..]
Zeg ik niet
Dag schatquote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:34 schreef CaptainMiller het volgende:
He Quinny
Iedere keer? Alleen met Millerquote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:37 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dag schat
Waarom post jij iedere keer onder klonen?
Gijs, jij had toch een motor?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:54 schreef Gaaaast het volgende:
M`n zwembad is voor de helft vol
De waterkraan staat al 2 uur open
hoeveel liter gaat erin dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:54 schreef Gaaaast het volgende:
M`n zwembad is voor de helft vol
De waterkraan staat al 2 uur open
Nee joh dat was een geintjequote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:54 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
Iedere keer? Alleen met Miller
FF wisselen gewoon, doet Sailing ook
Maarre Daan,...serieus een mat?![]()
er werken er een paar nietquote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:56 schreef Gaaaast het volgende:
WTF is er met de icons
Die zeiden opeens kieboe waar ben ikquote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:56 schreef Gaaaast het volgende:
WTF is er met de icons
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:59 schreef Quinny het volgende:
[..]
Die zeiden opeens kieboe waar ben ik
gijs denk na........je zit alleen maar met die tiggy in je hoofd !!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:53 schreef chibibo het volgende:
[..]
Oh ja, Tiggy is op vakantie, he?
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:55 schreef Quinny het volgende:
[..]
hoeveel liter gaat erin dan?![]()
uiteraard willen we wel een foto zien
Bijna 4000L water. Mijn kraan geeft zo`n 1000L water per uurquote:Je eigen zwembad achter het huis! Fors bemeten zwembad met een doorsnee van 305 cm. Hoogte: 76 cm. Compleet met filterpomp en reparatiekit. Van zeer snel en makkelijk op te zetten PVC en met afvoerplug. In aquablauw. Bij 80% vulling 3780 L water.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:01 schreef Magneet het volgende:
[..]jij moet binnenkort echt een kleintje erbij gaan maken voor Daan dat niet meer leuk vind
Ze zijn weer terugquote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:58 schreef Magneet het volgende:
[..]
er werken er een paar niet
Zeusjequote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:03 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
gijs denk na........je zit alleen maar met die tiggy in je hoofd !!
Ik heb al 3 vrouwen gehad na haar
van QUinny, show & Choas niet hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:04 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Ze zijn weer terug
Een foto van dat ding in jullie tuin met jou erin, eiquote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:03 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Bijna 4000L water. Mijn kraan geeft zo`n 1000L water per uur
Die van mij snapt het kiekeboe spelletje nog niet zoquote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:05 schreef Magneet het volgende:
[..]
van QUinny, show & Choas niet hoor
we kunnen zondag ook met ze alle in je bad gaan liggenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:03 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
ik ben daar altijd schat.....je kan beter vragen wanneer ik er niet benquote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:04 schreef Quinny het volgende:
[..]
Zeusje
Gaan jullie trouwens zondag naar het strand ?
Uh ik kan me nog een vakantie herrinneren met een zwembad. Waarbij we na een uurtje golfslagbad spelen 20cm meter mistenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:06 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
we kunnen zondag ook met ze alle in je bad gaan liggen![]()
Wat doe je...nero dikke slurfer en ik in 1 bad.![]()
stop maar met water erin doen want hij loopt echt over dan![]()
Wat denk je danquote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:03 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
ja iddquote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:07 schreef Quinny het volgende:
[..]
Uh ik kan me nog een vakantie herrinneren met een zwembad. Waarbij we na een uurtje golfslagbad spelen 20cm meter misten
En komen er nog meer gijsjes dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:07 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ik ben daar altijd schat.....je kan beter vragen wanneer ik er niet ben
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee......dat leven van jou gijsquote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:08 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Wat denk je dan![]()
Ik ga de planten water geven in de tuin.. bedenk me dat er beneden ook een kraan zit in de keuken (afwasmachine), sluit dat ding aan, doe de planten.. PATS.. daar ook af.. keuken half blank![]()
als het goed is zijn slurfer en drol er met hun kuikens.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:08 schreef Quinny het volgende:
[..]
En komen er nog meer gijsjes dan?
Want misschien komen wij dan ook nog wel even
Nee, die ken zn handen niet thuis houdenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:11 schreef Quinny het volgende:
Ik ga Nico bellen voor een kraam buiten voor Sailing
Oh gezellie... Ik denk dat we dan om een uur om 2 komenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:10 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
als het goed is zijn slurfer en drol er met hun kuikens.
nadine en sven komen ook...en ik ben er ook
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:12 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ODIN NEXIUM is playing riddick![]()
Je bent opgestaan?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Giiiiiiiiiiiiijsjes
Ik voel me vreemd, geen zin in eten, korte termijn geheugen is weg...Wat kan het zijn?
komt door de warmte gijs......als het zo blijft ff naar de doctorquote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Giiiiiiiiiiiiijsjes
Ik voel me vreemd, geen zin in eten, korte termijn geheugen is weg...Wat kan het zijn?
komt nog welquote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:06 schreef Quinny het volgende:
[..]
Die van mij snapt het kiekeboe spelletje nog niet zo
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:04 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Ze zijn weer terug
Zeg net dat tie nog niet vol isquote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:05 schreef Quinny het volgende:
[..]
Een foto van dat ding in jullie tuin met jou erin, ei![]()
![]()
Oooohhhhquote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:18 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Zeg net dat tie nog niet vol is
Zucht oooook !!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:22 schreef Quinny het volgende:
[..]
Oooohhhh"zucht" als die vol is bedoel ik
Z... zou ik verliefd zijn?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:03 schreef Zeus-Nexium het volgende:
gijs denk na........je zit alleen maar met die tiggy in je hoofd !!
quote:Ik heb al 3 vrouwen gehad na haar
Bizar soort mooi.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:03 schreef Gaaaast het volgende:
Atoombom
Ja zo'n beetjequote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:08 schreef Zeus-Nexium het volgende:
sailing ben je er?
Ken haar niet zo.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:10 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ik zat net even een berichtje te sturen naar ginaG.....volgens mij moet je haar wel kennen...ze zit regelmatig op het gameforum....lijkt me echt een leuke meid![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:42 schreef Magneet het volgende:
net ff pkwarts dodelijk uitgelegd dat ie geen gasgranaten moet gooien![]()
dat is Slurfer alquote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:43 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Heb je iemand gevonden die slechter is dan jij
heelijk gijs.....ik mis je wel hoor.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:49 schreef CaptainMiller het volgende:
IK!
Samen met zeusje
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:51 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
heelijk gijs.....ik mis je wel hoor.
ik wil je weer ontmoeten...maar dan zal ik geen alcohol drinken![]()
kunnen we lekker over rpg's praten enzo
Zo'n scholen bestaan volgens mij al in de VS (of Canada) en Japan.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:45 schreef Zeus-Nexium het volgende:
er is gewoon een game school geopend in zuid-korea![]()
![]()
Koreaanse meisjes.quote:Wie gaat er met me morgen mee naar zuid-korea![]()
waarom kom je zondag niet even naar het strand gijsquote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:52 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]![]()
is goed
Jij woont op het strand ofzo?![]()
Ik zal kijken of ik kanquote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:01 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
waarom kom je zondag niet even naar het strand gijs![]()
jij heet toch niet hakkertquote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:02 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik kanVerder mag Nadine mij niet zo
* Mischien wel even komt met de motor *quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:01 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
waarom kom je zondag niet even naar het strand gijs![]()
daar geloof ik niks van.......je bent volgens mij echt een toffe gozerquote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:02 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik kanVerder mag Nadine mij niet zo
Had jij nou een R1?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:03 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
* Mischien wel even komt met de motor *![]()
Liggen jullie weer bij strandtent wij ?![]()
Vroeger vond ze mij lief enzoquote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:04 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
daar geloof ik niks van.......je bent volgens mij echt een toffe gozer![]()
Mij mag ze ook niet......dus dan maakt het toch niet uit![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:05 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
Had jij nou een R1?
Vandaag een stukje gereden op een Kawa ZX-7R ,...man wat ging dat snelDurfde hem niet in zijn 2 te zetten ofzo maar ik ben verkocht,...heb alleen geen geld
Wat voor auto ?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:10 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
Ruilen met mijn auto?
Huyndai Lantraquote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:12 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Wat voor auto ?
Nee lieve nadine, ik maak maar een grapjequote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:19 schreef Nadientje het volgende:
jij zegt alleen maar dat ik je niet mag om aandacht te krijgen en zie het lukt![]()
![]()
Wist ps toch ook niet dat je op fok zat te lurkenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:19 schreef Nadientje het volgende:
jij zegt alleen maar dat ik je niet mag om aandacht te krijgen en zie het lukt![]()
![]()
Euhhhmm......neequote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:19 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
Huyndai Lantra![]()
Vanochtend in de berm ff getest
Jeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:22 schreef Nadientje het volgende:
ja ik heb ook geen tijd meer... en savonds heb ik geen zin om met dat warme weer achter de pc te zitten en dan is er toch ook niemand
minder blowenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Giiiiiiiiiiiiijsjes
HOMOquote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:30 schreef kepler het volgende:
zo ik ga met Vin Diesel spelen
NEWBIEquote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:30 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
HOMO
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:22 schreef Nadientje het volgende:
ja ik heb ook geen tijd meer... en savonds heb ik geen zin om met dat warme weer achter de pc te zitten en dan is er toch ook niemand
Je blijf toch HOMOquote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:31 schreef kepler het volgende:
[..]
NEWBIE
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:32 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Je blijf toch HOMO
Ik weet wel waar het aan ligt overigensquote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:30 schreef kepler het volgende:
[..]
minder blowen
drinkenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik weet wel waar het aan ligt overigens![]()
Zal wel.. nog 1 dag vol werken.. en dan weer weekje vrijquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 07:35 schreef Strolie75 het volgende:
mogeuh
Bijna weekend
Wordt het weer zo warm?
Een week ook!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 07:40 schreef SailingAce het volgende:
Zal wel.. nog 1 dag vol werken.. en dan weer weekje vrij
STROOOOOOOLLLLIIIEEEEEquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 07:55 schreef Strolie75 het volgende:
Suuuuuuuuuuurfer
Choooooooooooooooo
Neuken?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:01 schreef silver-surfer het volgende:
STROOOOOOOLLLLIIIEEEEE![]()
Ik sla riddick over.quote:Mijn riddick is nog steeds niet verstuurd![]()
HEEEEEEEEEERLIJK!! Heb je een aparte gamekamer gijs?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:00 schreef Strolie75 het volgende:
Gister nieuwe gordijnen gekocht! Hele verduisterendeDus dat wordt binnenkort heerlijk gamen. :’)
Nee Gijs, zo groot is mijn appartement niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:02 schreef silver-surfer het volgende:
HEEEEEEEEEERLIJK!! Heb je een aparte gamekamer gijs?
Hopelijk over 2 weken internet!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:06 schreef Chocobo het volgende:
Rainbow Six IGN review
http://xbox.ign.com/articles/536/536206p1.html
Say goodbye to your nights and your weekends. This is your new online obsession.
Gaaaastquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:07 schreef Gaaaast het volgende:
Mogguh
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hopelijk over 2 weken internet!Dan ga ik deze meteen halen.
Ik mis gamen met de Gijsjes en Nexiums.
![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:11 schreef Chocobo het volgende:We houden een plekje voor je vrij prostituee van me
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:06 schreef Chocobo het volgende:
Rainbow Six IGN review
http://xbox.ign.com/articles/536/536206p1.html
Say goodbye to your nights and your weekends. This is your new online obsession.
quote:It's bigger, it's better, and it will carry us through to November 9, without a doubt.
Oh zei ik week.. ik bedoel weekendquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 07:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Een week ook!
Ga je behangen?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:21 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Oh zei ik week.. ik bedoel weekend
Hoiquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:19 schreef mr_Brown het volgende:
typhus........ wat heb ik weer heeeerlijk slecht geslapen![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:21 schreef SailingAce het volgende:
HOOOOEEEEEERRRRRRRTJEEEEquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:19 schreef mr_Brown het volgende:
typhus........ wat heb ik weer heeeerlijk slecht geslapen![]()
dat is een domper danquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:21 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Brooooooooooooooooooown...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:36 schreef mr_Brown het volgende:
mogguh allemaal trouwens
die ligt met haar blanke reet op het strandquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoi
Komt O-Ren vandaag nog?
dit is een betere welkomquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Brooooooooooooooooooown...
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:38 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dit is een betere welkom![]()
![]()
![]()
Met Zeus?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:37 schreef mr_Brown het volgende:
die ligt met haar blanke reet op het strand![]()
nu al ja![]()
zooooooooooooooooooooooooooo slecht geslapen weeer..... de hele week al......quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:25 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
HOOOOEEEEEERRRRRRRTJEEEE![]()
Lekker warm weer he.. pffff...
Met dit warme kleffe weer is het inderdaad niet fijn slapen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:41 schreef mr_Brown het volgende:
zooooooooooooooooooooooooooo slecht geslapen weeer..... de hele week al......
tering!!! werd vanochten om kwart over 7 wakker!!!
heb niet eens tijd gehad om te poepen![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Met Zeus?De mazzelkont.
Gaaaast, ga eens werken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:42 schreef Gaaaast het volgende:
Super super soaker
OOOOOOOOOOOOO MMMMMMMMMMMM GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:42 schreef Gaaaast het volgende:
Super super soaker
Wat een ding johquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:42 schreef Gaaaast het volgende:
Super super soaker
Ik ben vrijquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gaaaast, ga eens werken.
Met varkensbloed vullen en de plaatselijke moskee opzoeken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:45 schreef silver-surfer het volgende:
Wat een ding joh![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:46 schreef Gaaaast het volgende:
Ik ben vrij
Whahahahahaha... RS3 live in de moskeequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Met varkensbloed vullen en de plaatselijke moskee opzoeken.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gaaaast, ga eens werken.
Waar heb je dat gelezen dan gijs? Ik kan het me eeecht niet voorstellen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:40 schreef Strolie75 het volgende:
Bwahahahahaha…ik lees net over die nieuwe “gezonde” menu’s van de Mc Donalds.
Aan die salades wordt suiker toegevoegd en de dressing bevat meer vet dan een quarter pounder. En de yoghurt bevat meer calorieėn dan een Sunday ijsje.
Is Rens maandag ook vrij toevallig?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
geen idee......
![]()
ze ging met een vriendin van haar......
Die vrouw is opzeker nederlandsequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:47 schreef Gaaaast het volgende:
Britten heerschen
Britten zijn slecht in bedquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:47 schreef Gaaaast het volgende:
Britten heerschen
En moeilijk bleekquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Britten zijn slecht in bed
Ik zal op een andere site te lezen over die documentaire Super Size Me. Daar stond het ergens tussen. Maar goed, ik kom nooit bij de Mac dus het boeit me niet. Laatste keer was tijdens die meet bij Annie’s Verjaardag.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:48 schreef silver-surfer het volgende:
Waar heb je dat gelezen dan gijs? Ik kan het me eeecht niet voorstellen.
Ik las juist dat er in die hele salade net zoveel calorieen zitten als in een cheesburger![]()
Als jij naar Rens ga, ga ik naar Karen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:49 schreef silver-surfer het volgende:
Is Rens maandag ook vrij toevallig?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:38 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
...neger me maar
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Met varkensbloed vullen en de plaatselijke moskee opzoeken.
Britten zijn dom. Gister niet gezien op RTL4? Zo’n echtpaar kocht een kasteel in Zuid-Frankrijk om er een hotel van te maken. Laten ze pas NA het tekenen van het koopcontract een kadastraal en technisch onderzoek doen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:47 schreef Gaaaast het volgende:
Britten heerschen
Neequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Britten zijn slecht in bed
Ben ik bleekquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:52 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
En moeilijk bleek![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zal op een andere site te lezen over die documentaire Super Size Me. Daar stond het ergens tussen. Maar goed, ik kom nooit bij de Mac dus het boeit me niet. Laatste keer was tijdens die meet bij Annie’s Verjaardag.![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik kan het me eeecht niet voorstellen.
![]()
Echt waar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:00 schreef mr_Brown het volgende:
Gijs...moet dit op de vroege ochtend?quote:
je hebt gelijk...... sorry..... tis ranzigquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...moet dit op de vroege ochtend?
Morgeuh Roy!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wou net "goeiemorgen" posten, maar dat zit er niet in
Is dat niet dat ding wat op je balzak zit... daar heb ik wel eens aan gesabbeld volgens mijquote:
Geen idee Gijs, maar ik voel me vreemdquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Morgeuh Roy!
Wat was er gister met je aan de hand Gijs? Je posts waren zo wazig.![]()
Als je nou eens linked naar de weblog waar je ze vandaan haaltquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:16 schreef Gaaaast het volgende:
Geluid vol open aub !!!!! http://files.psycco.de/augenkrebs.swf
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:15 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Is dat niet dat ding wat op je balzak zit... daar heb ik wel eens aan gesabbeld volgens mij![]()
quote:"Condlyoma is also known as: wart, genital wart, venereal wart, and all are caused by a virus called the human papilloma virus"
Nee, dat was gewoon aangekoekte sperma van mij.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:15 schreef silver-surfer het volgende:
Is dat niet dat ding wat op je balzak zit... daar heb ik wel eens aan gesabbeld volgens mij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |