...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:27 schreef engessa het volgende:
[..]
Ik ook. Hopen dat ze dan wat beavershots plaatst, dis ook niet echt super.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:29 schreef Vieske het volgende:
[..]
Jezus man, wat doe je nog op FOK!
Ga alle callcenters in Tilburg af en neuk dat kind...
![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:27 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ik zoek wel weer een ander sletje...
Dat sowieso, maar vergeet de puntjes niet te klikkenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:35 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Op naar Japan dan maar?
Jij hebt geen navelpiercing!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:36 schreef Vieske het volgende:
[afbeelding]
Jezus. Niet eens genoeg geld om een fatsoenlijk scheermes te kopen.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:36 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar vergeet de puntjes niet te klikken
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:42 schreef herpe025 het volgende:
maja ze liet wel dr tieten zien....dat kunnen we van de andere fokdames niet zeggen
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:37 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Jij hebt geen navelpiercing!
het is niet zo.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:44 schreef Croupouque het volgende:
Zeg me dat het niet zo is.
daar kon je op wachtenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:45 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
het is niet zo.
CATFIGHT GOGOGOGOGOGOquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:44 schreef Little_Angel het volgende:
[..]ze heeft geen lef om Inso met één vingertje aan te raken.
Dan doen ze in ieder geval wel hun best.quote:Herpes zei: De verliezer krijgt mij
Nu ben ik trouwens ook benieuwd naar jouw tieten...kan ik vergelijkenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:44 schreef Little_Angel het volgende:
[..]ze heeft geen lef om Inso met één vingertje aan te raken.
en de jouwe ookquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:47 schreef Vieske het volgende:
[..]
Dan doen ze in ieder geval wel hun best.
Ik ben niet zo goedkoop om aan elke geile gozer mijn borsten te showen.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:49 schreef herpe025 het volgende:
[..]
en de jouwe ook![]()
nét niet hequote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:50 schreef Vieske het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goedkoop om aan elke geile gozer mijn borsten te showen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |