ik vond dr wel aardigquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:18 schreef Vieske het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Die doos heeft het er zelf naar gemaakt...
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:21 schreef -Evert- het volgende:
[..]
Sorry![]()
Sommige mannen vallen idd op naieve, goedkope sletjes die snakken naar aandacht. Ach ja, smaken verschillen gelukkig.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:22 schreef herpe025 het volgende:
[..]
ik vond dr wel aardig![]()
pijpbekkiequote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:24 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Angelina Jolie kan volgens mij wel lekker pijpen
Ze komt toch wel weer terugquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:24 schreef GizartFRL het volgende:
En ze had bijna 1000 posts.
Dat neukt anders aardig hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:24 schreef Vieske het volgende:
[..]
Sommige mannen vallen idd op naieve, goedkope sletjes die snakken naar aandacht. Ach ja, smaken verschillen gelukkig.
En dan weer excuses EISEN naar aanleding van een topic dta ze N.B. zelf geopend heeftquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:25 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ze komt toch wel weer terug.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:25 schreef Gianluca het volgende:
[..]
pijpbekkie
Maakt niet uit. Het is gewoon dat ze super arrogant is. Dan moet ze niet verwachten dat iedereen haar aardig vindt. Ze had het aan kunnen zien komen en bovendien stond haar houding mij zeker niet aan. Eigen schuld als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:17 schreef herpe025 het volgende:
[..]
Nee niet altijd....vind dat er erg overdreven gereageerd wordt...ik heb ook een hekel aan sommige mensen hier, maar om het nou zo overdreven te ventileren....gaat me wat ver.
Maja ik heb gewoon een rare bui vandaag![]()
sorry![]()
Ik zoek wel weer een ander sletje...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:26 schreef herpe025 het volgende:
Ik hoop dat ze terug komt....
Ik ook. Hopen dat ze dan wat beavershots plaatst, dis ook niet echt super.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:26 schreef herpe025 het volgende:
Ik hoop dat ze terug komt....
Bij nader inzien: wat een lelijk hoofd zeg!quote:
Haha weet ik wel, maar iedereen was zo aan het schelden op dr, tja dan zit het in mijn karakter om daar nou net tegenin te gaan....maar arrogant is inderdaad niet tofquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:26 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Het is gewoon dat ze super arrogant is. Dan moet ze niet verwachten dat iedereen haar aardig vindt. Ze had het aan kunnen zien komen en bovendien stond haar houding mij zeker niet aan. Eigen schuld als je het mij vraagt.
Jezus man, wat doe je nog op FOK!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:26 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Dat neukt anders aardig hoor.
Hahaquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:29 schreef Vieske het volgende:
[..]
Jezus man, wat doe je nog op FOK!
Ga alle callcenters in Tilburg af en neuk dat kind...
![]()
...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:27 schreef engessa het volgende:
[..]
Ik ook. Hopen dat ze dan wat beavershots plaatst, dis ook niet echt super.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:29 schreef Vieske het volgende:
[..]
Jezus man, wat doe je nog op FOK!
Ga alle callcenters in Tilburg af en neuk dat kind...
![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:27 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ik zoek wel weer een ander sletje...
Dat sowieso, maar vergeet de puntjes niet te klikkenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:35 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Op naar Japan dan maar?
Jij hebt geen navelpiercing!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:36 schreef Vieske het volgende:
[afbeelding]
Jezus. Niet eens genoeg geld om een fatsoenlijk scheermes te kopen.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:36 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar vergeet de puntjes niet te klikken
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:42 schreef herpe025 het volgende:
maja ze liet wel dr tieten zien....dat kunnen we van de andere fokdames niet zeggen
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:37 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Jij hebt geen navelpiercing!
het is niet zo.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:44 schreef Croupouque het volgende:
Zeg me dat het niet zo is.
daar kon je op wachtenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:45 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
het is niet zo.
CATFIGHT GOGOGOGOGOGOquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:44 schreef Little_Angel het volgende:
[..]ze heeft geen lef om Inso met één vingertje aan te raken.
Dan doen ze in ieder geval wel hun best.quote:Herpes zei: De verliezer krijgt mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |