abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 augustus 2004 @ 14:52:59 #76
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_21076919
Ja kree.. is niet nodig als je windows up 2 date houdt... trust me
Firewall ben je zo langs als je systeem niet up2date is.. een exploit om binnen te komen werkt heel anders..
I have no rival, no man can be my equal. ♥
pi_21076932
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 14:50 schreef kree het volgende:

[..]

Zie ik op de router.
Jij checkt daar dagelijks zeker de logfilles en met hoeleel connecties je hebt gemaakt en hoeveel data je hebt vestruud.

Maar ik hou er mee op, je bent of een mongool of iemand die hier de grapjas probeert uit te hangen.
pi_21076943
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 14:49 schreef kree het volgende:

[..]

Nou dan merk ik het toch aan dat virus wat via de trojan binnenkomt.
Als het dus te laat is.
Jij laat je zeker ook nooit inenten en zo? Daar zie jij het nut zeker ook niet van in? Ach welnee joh, als ik ziek wordt ga ik gewoon naar het ziekenhuis om me te laten behandelen. Nergens voor nodig die prikken voor kinderen tegen Polio, Kinkhoest, Difterie, .....
Welnee, als je op reis gaat naar gebieden met slechte hygienische omstandigheden dan hoeft je ook helemaal geen prikken te halen, ik kijk heel goed uit wat er op mijn bord ligt.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  donderdag 5 augustus 2004 @ 14:55:04 #79
61776 MaddoxX
pi_21076966
Sinds wanneer kan jij internet vergelijken met sex, voedselvergiftiging en ga zo maar door, lucille?
pi_21076968
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 14:53 schreef Lucille het volgende:

[..]

Als het dus te laat is.
Jij laat je zeker ook nooit inenten en zo? Daar zie jij het nut zeker ook niet van in? Ach welnee joh, als ik ziek wordt ga ik gewoon naar het ziekenhuis om me te laten behandelen. Nergens voor nodig die prikken voor kinderen tegen Polio, Kinkhoest, Difterie, .....
Welnee, als je op reis gaat naar gebieden met slechte hygienische omstandigheden dan hoeft je ook helemaal geen prikken te halen, ik kijk heel goed uit wat er op mijn bord ligt. :')
Maargoed mensen ik denk dat we nu genoeg over mijn situatie hebben geblaad.
Ik wil eigelijk nog even de mening van anderen horen op de vraag:
Geen firewall hebben, kan dat nog
Do what you love, love what you do!
pi_21076970
Voor de mensen die het nog niet doorhebben, virusscanners en firewall zijn preventieve maatregelen. Die zijn altijd beter dan matregelen achteraf.
  donderdag 5 augustus 2004 @ 14:55:22 #82
61776 MaddoxX
pi_21076974
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 14:52 schreef MaddoxX het volgende:
Firewall ben je zo langs als je systeem niet up2date is.. een exploit om binnen te komen werkt heel anders..
  donderdag 5 augustus 2004 @ 14:55:47 #83
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_21076994
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 14:52 schreef Megumi het volgende:
Mensen zonder een goede firewall en virus scanner zouden door hun providers moeten worden afgesloten.
Mensen die Windows draaien dan.
pi_21077011
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 14:52 schreef MaddoxX het volgende:
Windows is nooit up to date, dus dat zal helaas niet gaan .
(ze maken wel alleemaal mooie updates (die wat kleine lekjes dichten misschien, maar het blijven druppels op een grote gloeiende plaat), maar ik spreek uit ervaring: mijn winXP heeft alleen service pack 1, en verder een firewall+virusscanner+adaware en ik heb nooit ergens last van.)

Mijn mening: lees mijn eerste reactie nog maar eens .
pi_21077024
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 14:55 schreef MaddoxX het volgende:
Sinds wanneer kan jij internet vergelijken met sex, voedselvergiftiging en ga zo maar door, lucille?
Waarom denk je dat een computerVirus een Virus heet?
pi_21077037
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 14:55 schreef MaddoxX het volgende:
Omdat in al die gevallen mensen met wel hele domme ideeen rondlopen, die op die manier zowel zichzelf als anderen schade berokkenen en op die manier de maatschappij veel geld kosten. Ik vind het in al die gevallen nogal kortzichtig.
  donderdag 5 augustus 2004 @ 14:57:32 #87
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_21077040
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 14:52 schreef Megumi het volgende:
Mensen zonder een goede firewall en virus scanner zouden door hun providers moeten worden afgesloten.
...
Mensen zonder virusscanner absoluut ja.

Maar dan nog...
Ik ben meer dan eens live getuige geweest van iemand die een "lastige popup" wegklikte...
Die popup was een virusscanner-melding... De reden dat ik daar was was omdat er bijna niets meer met de PC te beginnen was. PC zat VOL met virussen.

Dus al heb je die verplichting ingesteld... Dan moeten mensen het wel gebruiken zoals bedoeld.
Er zijn immers ook nog steeds mensen die denken "Maar ik heb toch een virusscanner?" Terwijl het programma nog nooit is ge-update en is gedraaid. Simpelweg omdat 'ie ooit ge-installeerd is denken ze dat ze veilig zijn.
Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
  donderdag 5 augustus 2004 @ 14:57:53 #88
61776 MaddoxX
pi_21077047
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 14:56 schreef slindenau het volgende:

[..]

Windows is nooit up to date, dus dat zal helaas niet gaan .
(ze maken wel alleemaal mooie updates, maar ik spreek uit ervaring: mijn winXP heeft alleen service pack 1, en verder een firewall+virusscanner+adaware en ik heb nooit ergens last van.)
Je hebt in een klein deel gelijk der zijn natuurlijk altijd private exploits om een pc binnen te komen, maar deze zullen waarschijnlijk echt niet op home gebruikers toegepast worden.. meer op servers maar dannog antivirus + firewall = niet nodig
pi_21077049
Wat zeurt iedereen trouwens over systeemvertraging, hebben jullie allemaal zo'n langzame bak of wat? Die van mij is ook niet echt retesnel, maar norton in de achtergrond mee laten lopen heb ik echt geen last van...

Ik word er ook schijtziek van als mensen beweren dat firewalls en virusscanners onnodig zijn, en dan bij mij komen zeuren als hun computer weer eens raar doet.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_21077072
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 14:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat zeurt iedereen trouwens over systeemvertraging, hebben jullie allemaal zo'n langzame bak of wat? Die van mij is ook niet echt retesnel, maar norton in de achtergrond mee laten lopen heb ik echt geen last van...

Ik word er ook schijtziek van als mensen beweren dat firewalls en virusscanners onnodig zijn, en dan bij mij komen zeuren als hun computer weer eens raar doet.

That's so true
  donderdag 5 augustus 2004 @ 14:58:57 #91
61776 MaddoxX
pi_21077076
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 14:56 schreef Promethium het volgende:

[..]

Waarom denk je dat een computerVirus een Virus heet?
Aids is dus een geschreven Virus door een persoon hiero die ergens op aarde woont
pi_21077082
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 14:55 schreef Tijn het volgende:

[..]

Mensen die Windows draaien dan.
Kijk dat is juist wat ik probeer te zeggen.
Je kan wel door blijven gaan met meer beveiligen nog meer beveiligen enz.

Weet je wat je kun beter gewoon helemaal de stekker eruit trekken dan weet je zeker dat je nergens last van krijgt
pi_21077095
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 14:58 schreef MaddoxX het volgende:

[..]

Aids is dus een geschreven Virus door een persoon hiero die ergens op aarde woont
Nee, maar het vertoont wel hetzelfde patroon als een computervirus, denk daar maar eens over na.
  donderdag 5 augustus 2004 @ 15:00:43 #94
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_21077116
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 14:59 schreef kree het volgende:

[..]

Kijk dat is juist wat ik probeer te zeggen.
Je kan wel door blijven gaan met meer beveiligen nog meer beveiligen enz.

Weet je wat je kun beter gewoon helemaal de stekker eruit trekken dan weet je zeker dat je nergens last van krijgt
Als jij nou eens begint met je onbeveiligde bak
Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
  donderdag 5 augustus 2004 @ 15:01:13 #95
61776 MaddoxX
pi_21077120
slindenau.. komop begin dan hack me! Als jij zegt dat ik niet veilig ben zonder virusscan of firewall..
pi_21077125
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 14:58 schreef MaddoxX het volgende:

[..]

OMFG, denk nog eens wat harder na Einstein.
pi_21077132
en dit wil ik nog even herhalen van de vorige pagina
quote:
De meeste mensen vind ik te overdreven voorzichtig. De kans bv dat je gehacked word is vrij klein aangezien er miljarden internetgebruikers zijn.
je hebt nog meer kans om overeden te worden als je de straat oversteekt
pi_21077141
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 14:39 schreef kree het volgende:

[..]

Ik vind het teveel resources van m'n computer kosten.
Dus tja dan doe ik het maar zelf hè.
Geen idee wat jij dan verkeerd doet, ik zit nu achter een laptop met extreem magere specs (PII-266 MHz met 64 MB geheugen) en daar draait zonder probleen Norton antivirus op en BlackIce. Nergens last van. Thuis heb ik een PII-300 MHz laptop draaien met McAfee en BlackIce en dat draait ook gewoon.
  donderdag 5 augustus 2004 @ 15:02:30 #99
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_21077158
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 14:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Ik werk op een helpdesk en kan de sukkels niet meer tellen die een virus hebben gehad waardoor onderdelen van Windows niet meer goed werken. Preventie is dus het beste. En prive mogen de luitjes lekker dokken. 20 euro per uur.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 5 augustus 2004 @ 15:02:53 #100
61776 MaddoxX
pi_21077169
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 15:01 schreef Promethium het volgende:

[..]

OMFG, denk nog eens wat harder na Einstein.
OMGROFLLMAO!! Ga jij spelen met je nep firewall ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')