SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:13 schreef Disorder het volgende:
Ik zit vast, wie kan me helpen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:21 schreef Ericjuh het volgende:
[..]Ik zal het eens proberen. BedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jij kunt hem nog op 800x600 spelen .. op medium ...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:24 schreef Markster het volgende:
Ik geef het op, heb de catalyst 4,9 geinstalleerd. al die pak4's uitgepakt, die andere tweak gedaan en nog steeds loopt ie als dikke stront door een trechter op 800x600 - medium.
Kom op man.
Nee niet dus. Het loopt voor geen meter.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:25 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
jij kunt hem nog op 800x600 spelen .. op medium ...
kan zowat niet missenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:22 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik zal het eens proberen. Bedankt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zat daar namelijk ook ff vast..Dit keer zonder signature
ahh kom op .. willen jullie ophouden met die pats specs. wat denk je nu zelf.. is dit normaal?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:31 schreef search64 het volgende:
Ik heb de pak4's uitgepakt, en cachemeg op 256 gezet. Speel nu met ong. 60 fps en als het druk wordt ongeveer 40 met settings op high en 1024*768. Kheb een 2600+, 512MB, Radeon 9800 pro. Is dit een beetje normaal?
Nergens.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:49 schreef Silencenl het volgende:
Waar kan je doom3 goedkoop bestellen?
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:29 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
kan zowat niet missenIk ben ondertussen al bij een monorailstation level.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zat daar namelijk ook ff vast..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Join the club. na 10 minuten is het uit met de pret. Volgens mijn BIOS is m'n proc dan 52 graden en system 47. Niet echt spannend genoeg voor een crash. Hij crasht overigens op ATI. Ik heb de DOOM 3 beta drivers trouwen al.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:04 schreef mschol het volgende:lijkt alsof doom 3 m'n systeem overbelast als ik hem namelijk draai restart m'n systeem gewoon en zegt nwin xp dattie gerecoverd is van een serious error
en vervolgens 2 minuten later klik boem restart..
en vervolgens tijdens het opstarten (net na het inlezen van de cdspelers voor boot van cd)
klik boem restart
en iok heb em nu een paar minuten uit gehad en een extra fannetje aangesloten nu hopen dat m'n sys blijft draaien (en dus eff geen doom spelen..)
Ik ?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Join the club. na 10 minuten is het uit met de pret. Volgens mijn BIOS is m'n proc dan 52 graden en system 47. Niet echt spannend genoeg voor een crash. Hij crasht overigens op ATI. Ik heb de DOOM 3 beta drivers trouwen al.
Ow, ik weet niet wat markster liep te zeiken, maar op mijn AMD64 3200+ 1GB Radeon 9700 pro draait het dus perfect op 1280*1024@medium en 2*AA (tot de eerste crash dus)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:05 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen al bij een monorailstation level.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |