Tuurlijk gaat dat zo in het echt, of iets vergelijkbaars althans... Maar of we daarop zitten te wachten bij een shooter als Doom 3?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:07 schreef =HellFire= het volgende:
Alsof HL zulk zooi niet heeft.en volgens mij doen ze dat in het echt ook met zulke kranen dude......
![]()
Tja. Zo moeilijk is het toch niet..quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:09 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat dat zo in het echt, of iets vergelijkbaars althans... Maar of we daarop zitten te wachten bij een shooter als Doom 3?![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:09 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat dat zo in het echt, of iets vergelijkbaars althans... Maar of we daarop zitten te wachten bij een shooter als Doom 3?
spoiler alertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zeik zelf nietquote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:23 schreef Silencenl het volgende:
Vassili_Z zeik eens niet zo met je warez slaat nergens op.
Als je die pk4 bestanden uitpak kan je als het goed is niet online spelen.
Der zijn er die het hebben uitgespeeld.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:05 schreef Sharkdoggie het volgende:
Is iemand al bij de laatste levels?
Nog niet, maar zo te lezen ben ik al verder dan de meeste mensen hier...ik ben nu de Cacodemon al een paar keer tegengekomen (als dat er een was tenminste, ziet er indrukwekkend uit)quote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:05 schreef Sharkdoggie het volgende:
Is iemand al bij de laatste levels?
Is ook zo, maar wilde alleen maar even aangeven dat de hype dus toch onterecht was op al het andere gebied behalve graphics.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:42 schreef Bigl-mo het volgende:
je hoeft die game ook niet te kopen om te schrikken.
t is gewoon de game doom.. iedereen doet of je de game krijgt opgedrongen ofzo.. t is toch e eigen keus om te te spelen...
Ik vind het gelukkig nog meevallen. Ik heb die filmpjes gezien en eerlijk gezegd heeft het spel meer diepgang dan ik aan de hand van de filmpjes had verwacht. Voor een ID game heeft deze best wel diepgang. Meer diepgang dan Quake 2, het ID spel dat tot noch toe de meeste diepgang hadquote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:20 schreef Haspel33 het volgende:
Is ook zo, maar wilde alleen maar even aangeven dat de hype dus toch onterecht was op al het andere gebied behalve graphics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |