abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 augustus 2004 @ 15:11:10 #76
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_21077405
Jup win98 draait i niet maarja zijn al unofficial patches voor
I have no rival, no man can be my equal. ♥
  donderdag 5 augustus 2004 @ 15:12:11 #77
68536 Eitjes
Dat werkt zo. Ofzo.
pi_21077429
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 15:07 schreef Ericjuh het volgende:
ben ik ff blij dat ik niet bij the technical suport van ID werk... al de telefoontjes van mensen die het spel niet kunnen draaien...
Haha idd

Enige probleem waar ik last van heb is dat het geluid soms niet synchroon loop nadat je een "level" switcht. Maarja, dan ga je gewoon naar de opties, klik je surround ff uit en meteen weer aan en het is over. Niet erg. Ik heb het er wel voor over.
Of toch niet?
  donderdag 5 augustus 2004 @ 15:13:32 #78
98880 YubYub
Alles wordt, niets is
pi_21077464
Hee hoi iedereen, ff een vraagje....

ik speel nu ongeveer vier dagen doom 3 en hoewel er veel over te zeggen valt is 1 ding mij zeker opgevallen: de monsters laten elkaar met rust als ze elkaar raken met schieten. Dat was in doom 1 en 2 niet zo, soms kon je gewoon toekijken hoe de monsters elkaar afmaakten als ze elkaar hadden geraakt....

Is iemand anders dit ook opgevallen? En is dit mss te verhelpen met mss een update of zo...:S?
God is a kid with an ant farm - John Constantine
pi_21077756
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 14:53 schreef Eitjes het volgende:

[..]

Verkapte Half Life 2 fanboy alert!
Nonsens.
Ik zei het misschien wat verkeerd
Ik bedoel dat je hier zo schrikt en vol spanning speelt, dat ik niet snap dat sommige mensen juist DAT leuk vinden

Niets slecht over het spel hoor, en al helemaal niets goeds over hallife2 (hoeveel hebben we daar nou van gezien? )
pi_21077773


ze eten elkaar nu op
  donderdag 5 augustus 2004 @ 15:27:39 #81
42129 Bigl-mo
Doch mich mer è Piepke!
pi_21077807
quote:
Hee hoi iedereen, ff een vraagje....

ik speel nu ongeveer vier dagen doom 3 en hoewel er veel over te zeggen valt is 1 ding mij zeker opgevallen: de monsters laten elkaar met rust als ze elkaar raken met schieten. Dat was in doom 1 en 2 niet zo, soms kon je gewoon toekijken hoe de monsters elkaar afmaakten als ze elkaar hadden geraakt....

Is iemand anders dit ook opgevallen? En is dit mss te verhelpen met mss een update of zo...:S?
haha.. ik dank dat t gewoon de bedoeling is dat ze niet reageren op elkaar...
  donderdag 5 augustus 2004 @ 15:32:47 #82
68536 Eitjes
Dat werkt zo. Ofzo.
pi_21077948
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 15:25 schreef Markster het volgende:

[..]

Nonsens.
Ik zei het misschien wat verkeerd
Idd

Niets slecht over het spel hoor, en al helemaal niets goeds over hallife2 (hoeveel hebben we daar nou van gezien? )
Nu ben je weer lievv.

En nee, ik ben ook geen fan van Half Life 2. MAarja, hype he.... Maar laten we het daar maar niet over hebben
Of toch niet?
  donderdag 5 augustus 2004 @ 15:43:59 #83
98880 YubYub
Alles wordt, niets is
pi_21078281
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 15:26 schreef Limprint het volgende:
[afbeelding]

ze eten elkaar nu op
Haha, ja die twee was ik ook al tegengekomen...:)
God is a kid with an ant farm - John Constantine
  donderdag 5 augustus 2004 @ 15:45:32 #84
98880 YubYub
Alles wordt, niets is
pi_21078330
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 15:27 schreef Bigl-mo het volgende:

[..]

haha.. ik dank dat t gewoon de bedoeling is dat ze niet reageren op elkaar...
Moet eerlijk zeggen dat ik dat wel jammer vind , vond dat wel een leuk iets van doom1 en 2.
God is a kid with an ant farm - John Constantine
  donderdag 5 augustus 2004 @ 15:53:55 #85
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_21078565
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 12:38 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

BANBANBAN !!!!!!!!!!!!!
Nee, zo erg bedoelde ik t niet; maar let op je woorden wat warez betreft (policy niet gelezen?)
Vragen om een ban is zelf geband worden, moraanridder.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  donderdag 5 augustus 2004 @ 15:58:10 #86
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_21078684
Ik vind het spel eigenlijk ronduit tegenvallen. Het donkere maakt het er niet leuker of mysterieuzer op. Als een zool naar je monitor gaan zitten turen om te kijken of er ergens een monster aankomt (op voorspelbare plekken) maakt het er niet leuker op.
Geef mij maar de ouwe doom, die was tenminste echt leuk.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_21078802
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 15:45 schreef YubYub het volgende:

[..]

Moet eerlijk zeggen dat ik dat wel jammer vind , vond dat wel een leuk iets van doom1 en 2.
Zal vast wel een mod voor komen.
  donderdag 5 augustus 2004 @ 16:15:29 #88
24054 search64
Avec le grande
pi_21079147
Het enige kutte is dat je de hele tijd moet switchen tussen je gun en de zaklamp. Daar mag wel een mod voor komen.
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
pi_21079153
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 15:26 schreef Limprint het volgende:
[afbeelding]

ze eten elkaar nu op
Haha.. Die was ik ook al tegen gekomen. Dacht dat die dikke dood was, maar ze staan allebei op!

Zitten gewoon levend elkaar op te eten...
pi_21079201
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 16:15 schreef search64 het volgende:
Het enige kutte is dat je de hele tijd moet switchen tussen je gun en de zaklamp. Daar mag wel een mod voor komen.
een gun met ingebouwde flashlight

maar vind ik wel een groot nadeel die donkere levels je ziet geen moer daar kan ik erg slech tegen...
en tja mij laat me sys crashen dus kan weinig doom spelen.. ga zo eff de quality naar beneden schroeven en kijken of ie het dan doet...
  donderdag 5 augustus 2004 @ 16:18:12 #91
98880 YubYub
Alles wordt, niets is
pi_21079209
Ik heb trouwens de pk4 files allemaal uitgepakt met winrar in de base dir...maar ik vind niet dat ie nou echt sneller is eerlijk gezegd...heb het ff geprobeerd met een andere resolutie, maar ook daardoor liep ie niet sneller...gebruik nu nog steeds high quality @ 800x400...
God is a kid with an ant farm - John Constantine
pi_21079260
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 16:18 schreef YubYub het volgende:
...gebruik nu nog steeds high quality @ 800x400...
Zal wel 800x600 zijn hè?
  donderdag 5 augustus 2004 @ 16:21:24 #93
98880 YubYub
Alles wordt, niets is
pi_21079279
Yep
God is a kid with an ant farm - John Constantine
  donderdag 5 augustus 2004 @ 16:29:13 #94
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_21079456
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 11:00 schreef Freel het volgende:
In de OP staat:

In your DOOM 3 directory, find "DoomConfig.cfg" (x:\Program Files\Doom 3\base). Open DoomConfig.cfg in Notepad.

Find the line:

seta image_cacheMegs "32"

I changed 32 to 96.

I got a nice boost in performance. I dunno if the tweak worked or not (maybe my machine did something wierd, have no clue), so I'm just seeing if this works for others as well, or if a different setting works better than others.

http://www.forumplanet.co(...)fid=5733&tid=1438663

met dank aan Mr.J voor het melden van deze tweak


Maar ik wil jullie erop attenderen dat ik "Freel" diegene was die dit als eerste postte!
En dus niet Mr.J , Sorry J.
Had het al in deel 3 gepost schat.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  donderdag 5 augustus 2004 @ 16:30:17 #95
44944 MacManus
onfocus="blur()"
pi_21079486
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 16:20 schreef j0rrit het volgende:

[..]

Zal wel 800x600 zijn hè?
hehe het was breedbeeld
Sterf moeilijk met een wraak
  donderdag 5 augustus 2004 @ 16:30:34 #96
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_21079495
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_21079585
Ik snap het gezeur over het gebrek aan licht en die zaklamp niet. Wil je nou een spannend spel spelen of niet? Doom 3 met veel belichting en gun + zaklamp combi zou gewoon een stuk minder eng zijn.
pi_21079750
CacheMegs stond bij mij standaard op 20!
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  donderdag 5 augustus 2004 @ 16:42:39 #99
28669 Chirma
Ik moest kloppen..
pi_21079791
*tvp*
Ik ben het. Chirma, de wonderhond.
pi_21079792
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 16:30 schreef Mr.J het volgende:
Goede link!

http://www.forumplanet.co(...)fid=5733&tid=1439944
Dat zijn zeker wel goede tips die die daar geeft:

Problem
Stutters when opening doors, or turning corners into larger rooms.


Reason
This is due to Texture-Thrashing. This occurs when the textures that are cached in the game, don't fully fit into video memory and they are temporarily stored in your system ram until they are needed "on screen". When entering that new area, your system frantically gathers those textures from System Memory and shoved it through your AGP bus into your Video Memory.

Solutions
1) If you are using an ATI video card, download the latest betas 4.9 with optimized OPENGL for DOOM 3: DOWNLOAD HERE!!

2) In your DOOM3/BASE folder open DOOMCONFIG.CFG using notepad, find "seta image_cacheMegs" and change the number value to roughly 1/4 of your available ram (512 = 128, or 1GB = 256); you must also set “seta image_useCache” to “1”. Also “seta image_CacheMinK” needs to be set higher than the default, or the game will crash on start. I recommend a value of “20480” is a good starting value, but you can definitely go higher. This does not raise your max frame rate at all, but this will smooth out the transition phase when doors are opened or when entering a NEW area that needs to cache more textures. Through many reports this has helped a lot of people run much more smoothly on their machines.

3) Check your video card settings and make sure AA is off and other performance effecting settings are off.

4) Turn on Triple Buffering and VSync.

5) Turn down the detail one level or lower the resolution by one level.

6) Make sure your Sideband-Addressing is enabled in the Bios.

7) Make sure you are running at max AGP speed (4x, 8x, ect.).

8) Make sure you have your latest GART drivers installed. For VIA and nVidia Chipsets.

9) If you can and have no other issues, you can slightly overclock your RAM on your video card (unsupported use with caution you could fry your card)

10) You can decompress the PAK files using WINRAR and place the contents in the BASE folder for faster access. This has been reported to FIX MANY studdering and performance problems on many machines. The directions can be found HERE
waus!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')