Nou ja, een stem zegt aan het begin dat je die "zoeklichten" moet doden, maar op het moment dat ze dood zijn gaat hij zitten en maakt nieuwe aan. Op dat moment zou hij kwetsbaar moeten zijn zou dus een enkele volledige lading van een BFG voldoende moeten zijn. Maar zoals gezegt kom ik geen steek verder, omdat dat ook niet helptquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:27 schreef DrWolffenstein het volgende:
Is er al iemand bij de "Guardian" van de Soul Cube in de hel? De BFG werkt niet echt op die gast.
Ja, maar niet over de manier waarop. Zou wel handig zijn, anders moet ik cheaten naar het volgende level.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:34 schreef MasterMido het volgende:
Een paar post voor je hebben ze het er over
lijkt me dat er dan iets mis is met je geheugen dat je erbij geplaatst hebt...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:18 schreef Frasier het volgende:
Hmmm sinds ik geupgrade heb van 512 naar 1024mb RAM blauwe schermen all the way, ook in vrijwel alle andere spellen die ik speel btw.
Precies hetzelfde type/merk geheugen. Ik draai trouwens wel dezelfde Windows-installatie als toen ik nog 512mb had.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:41 schreef bas-beest het volgende:
[..]
lijkt me dat er dan iets mis is met je geheugen dat je erbij geplaatst hebt...
Is dat wel hetzelfde type geheugen?
Je moet ook nauwelijks gebruik maken van quicksave. Via het menu is misschien onhandiger, maar wel minder gevoelig voor ongelukjes.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:52 schreef MasterMido het volgende:
GODVER verkeerd gesaved. Kan alleen nog Hell level over doen of bij de guardian en dan heb ik alleen nog maar 4 rocketsen 4 health
ok... dan zou ik eens teruggaan naar de winkel....quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:54 schreef Frasier het volgende:
[..]
Precies hetzelfde type/merk geheugen. Ik draai trouwens wel dezelfde Windows-installatie als toen ik nog 512mb had.
tegenwoordig maken ze altijd mij doodquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 01:54 schreef pietpaaltjens het volgende:
Ik vind het saaaaaai.
Loopt met geweer, zombie tegemoetkomt, zombie dood, loopt door, weer zombie tegemoetkomt, weer dood, loopt door, deur open, gang door, donker, zombie, dood, deur, gang, zombie.
dan moet je beter je best doenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 02:36 schreef Chirma het volgende:
[..]
tegenwoordig maken ze altijd mij dood![]()
Juist!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 02:38 schreef bas-beest het volgende:
[..]
dan moet je beter je best doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |