O sorry dan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:02 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Niet?
Check deel 4 eens.
DOOM III Deel 4
Helmaal zelf gemaakt.
Je hebt em letter voor letter over genomen en enkele dingen toegevoegd.
Ik ben overigens al de nieuwe aan het maken
farcry verglijken met doom 3quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:43 schreef Tranceptor het volgende:
En dan te bedenken dat ik bijna alpha uit ben...
Vinden jullie het spel nou niet een beetje lineair? Ik mis gewoon de verschillende mogelijkheden die Far Cry wel boodt. Het is allemaal een beetje recht toe recht aan schieten en deuren doorlopen of anders een kaart of pda halen...
Vooral die spinnen freaken me af en toe wel en die mannetjes met iets teveel ogen (ook een soort spinnen).... maar het spelen in het donker begint me nu al te vervelen.
Nee hij keert geweoon terug naar desktop met een ATI melding dat de VPU niet correct reageert.quote:en voor die gasten waarbij het spel crashed, loopt het spel dan gewoon vast en hoor je 1 geluid de hele tijd herhaald worden ???
Neequote:is je pc over geclocked ?
TFT dus res moet op 1280*1024. En sowieso denk ik dat mijn systeem dat toch wel moet trekken. Ik hou het op buggy catalysts, misschien icm met mijn config.quote:zet dat eens lager, bij mij liep het ook vast. ben toen 1 res. lager gegaan, van 1280x1024 naar 1024x768 en me cpu wat omlaag gezet en me gfx kaartje ook. nu werkt het perfect.
ctrl is toch schietenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:26 schreef _-Xanti-_ het volgende:
ik heb hier staan:
~ of CTRL ALT ~
daarna tik je in:
com_showfps 1
desnoods eerst ff cia ESC naar het hoofdvenster gaanquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:05 schreef pandemon het volgende:
[..]
ctrl is toch schietenof mis ik hier wat
![]()
Ze zijn er nog aan bezig, nog niet af iig.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:52 schreef Rahl het volgende:
hoe staat et met die demo??
damn, i kwil weten of ie het doet hierquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:54 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ze zijn er nog aan bezig, nog niet af iig.
Ik krijg de Guardian ook niet dood. Straks maar weer even proberen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:06 schreef Energie het volgende:
man die eind baas in de level HELL is irri grrr
Sooowheee w00t ub3r 1337.... :|quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:32 schreef _-Xanti-_ het volgende:
Heb hem hier ook op 1600x1200 4x Anti Alias op mijn PII 300 met Viper 550
bah, cheatsquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:48 schreef Erick het volgende:
[..]
Sooowheee w00t ub3r 1337.... :|
Ontopic:
Check dit!
[afbeelding]
Good ol' cheats
De radeon kaarten van club3d zijn gewoon built by ati, dus prima kwaliteit en ook goed overclockbaar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Opzich is er niks mis met club3d maar mocht je hem willen overclocken koop dan een echt merk voor die 2 tientjes extra.
Hmm dat heb ik als ik me GPU overclock, probeer hem anders eens under te clocken?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee hij keert geweoon terug naar desktop met een ATI melding dat de VPU niet correct reageert.
Elke keer zit ik zonder ammoquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:43 schreef Limprint het volgende:
Tering wat een beest zeg...... maar heb hem eindelijk kapot gekregenHet einde vind ik trouwens best goed....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |