Neeeeeeeeej geen club 3d!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:13 schreef Martijn85 het volgende:
Moet nog ff nieuw videokaartje halen. Met Geforce 3 Ti 200 gaat ut wel maargoed.
Zat te denken aan Club 3D FX 5900XT 128MB ¤ 199 @ Computerland
Daar moet ik het dan toch wel weer een tijdje mee redden
gelezen dat er zo beesten rond hem vliegen. die kapot schieten en die komen uit hem ergens vanboven en daaro pdan mikken ofzoquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Neeeeeeeeej geen club 3d!!
Oh en waarom krijg in die laatste eindbaas niet kapot? Cyberdemon ofzo?
Wat is er mis met Club 3D ? Heb zelf een Club 3D ati radeon 9800 Pro en heeft altijd perfect gewerkt. Is dit weer anders bij Nvidia kaarten dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Neeeeeeeeej geen club 3d!!
Oh en waarom krijg in die laatste eindbaas niet kapot? Cyberdemon ofzo?
Nee, dat is niet de laatste, na hem komen er nog 3600 levels. Echt veeeeeeel te langdradig dit spel ben blij dat ik nu bij die laatste gast ben.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:22 schreef Jump het volgende:
[..]
gelezen dat er zo beesten rond hem vliegen. die kapot schieten en die komen uit hem ergens vanboven en daaro pdan mikken ofzo
Opzich is er niks mis met club3d maar mocht je hem willen overclocken koop dan een echt merk voor die 2 tientjes extra.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:24 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Wat is er mis met Club 3D ? Heb zelf een Club 3D ati radeon 9800 Pro en heeft altijd perfect gewerkt. Is dit weer anders bij Nvidia kaarten dan?
Ontopic: Kwam denet die eerste "vuurbal gast" tegen, even volgepomt met lood![]()
Goed dat jij niet hebt opgelet waar het zich afspeelt...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:22 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Goed dat dit niet over aliens gaat![]()
Mooie OP, alleen jammer dat de credits naar de verkeerde persoon gaat.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:07 schreef Limprint het volgende:
De op kan je hier vinden.
Met dank aan Dark_Killah voor de op..
Tja, ten eerste weet ik die naam niet meer. Ten 2e heb ik hem helemaal aangepast, en ten derde heb jij er geen gemaaktquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:52 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Mooie OP, alleen jammer dat de credits naar de verkeerde persoon gaat.
bestaat die al ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:56 schreef _-Xanti-_ het volgende:
Ik heb deze versie alweer uitgespeeld. Heeft iemand toevallig de Doom IV versie al? En is er al een demo van doom 4 uit?
Niet?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:57 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Tja, ten eerste weet ik die naam niet meer. Ten 2e heb ik hem helemaal aangepast, en ten derde heb jij er geen gemaakt![]()
enquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:26 schreef _-Xanti-_ het volgende:
ik heb hier staan:
~ of CTRL ALT ~
daarna tik je in:
com_showfps 1
als je naast de viper nog een geforce 2 kaart zet dan kun je hem nog hoger draaien..quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:32 schreef _-Xanti-_ het volgende:
Heb hem hier ook op 1600x1200 4x Anti Alias op mijn PII 300 met Viper 550
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moet ik nog ver tot hell?Dit keer zonder signature
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |