Nee, niet Kiefer. Speelt wel vaak slechterikken net als Kiefer.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:53 schreef Treinhomo het volgende:
Blijft de hamvraag; 'is 't Kiefer ?'
Ach opgroeien met Klassewerk en stuif's in is niet verkeerdquote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:50 schreef Treinhomo het volgende:
Jij zal niet veel ouder zijn dan ikke...
Ren je rot...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:54 schreef tong80 het volgende:
Ach opgroeien met Klassewerk en stuif's in is niet verkeerd
Ah no mon amie.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:56 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ren je rot...
Gokje: 19soixanteneuf ?
Ik weet niet of je The Box of TMF kijkt? Hij speelt het vriendje van Britney Spears in Everytime.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:55 schreef tong80 het volgende:
Ik ken z'n kop maar wie het is.
Kijk ik ja, maar dan nog.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik weet niet of je The Box of TMF kijkt? Hij speelt het vriendje van Britney Spears in Everytime.
En DAN nog opgroeien met Hans van Willigenburg en Ria Bremer ?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:00 schreef tong80 het volgende:
Ah no mon amie.
Soixantdeux.
Retarded brilant nummer van the Afgahn Wigs.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En DAN nog opgroeien met Hans van Willigenburg en Ria Bremer ?
Damn; you must be retarded....
Hij speelde o.a. in Blade, Cold Creek Manor en FearDotCom.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk ik ja, maar dan nog.
Ben jij zo'n 'hippe' vader ?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:04 schreef tong80 het volgende:
Retarded brilant nummer van the Afgahn Wigs.
Ik ga al 30 jaar met m'n tijd mee.
Nee, ik ben 41 en een voorbeeld van onafhankelijkheid, hoe de meiden ook snakten met me te mogen trouwen.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:07 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ben jij zo'n 'hippe' vader ?![]()
Je weet wel; zo één die al 30 jaar achter de feiten aanloopt ?
Streefgewicht?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:11 schreef Treinhomo het volgende:
Vanwaar die '80' dan ?
(je ziet er trouwens nog goed uit met je 41)
Goedquote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:09 schreef Treinhomo het volgende:
Stephen Dorf.
(gespiekt van het hoesje van Blade)
('k zou de goede man op straat straal voorbijlopen...)
Ondertekende mijn eerste schilderijen die enigzinds de moeite waard waren met tong80.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:11 schreef Treinhomo het volgende:
Vanwaar die '80' dan ?
(je ziet er trouwens nog goed uit met je 41)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |