marktplaats?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:10 schreef krakkemieke het volgende:
Waar zou ik die het beste te koop kunnen aanbieden?
Check, ben ik vroeger ook nog lid van geweest.quote:Iemand trouwens nog van de Mickey Maandblad generatie?! Met Leo de Beo enzo? Dat waren nog eens tijden!
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:05 schreef Nkjez het volgende:
afbeelding]
Misschien de allereerste verder valt het erg tegen.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:28 schreef Reintjuh het volgende:
ik heb de allereerste dd tot en met 1981 is deze collectie nog veel waard of niet ???
Ik denk dat het eerste exemplaar nog minder zeldzaam is dan de paar erna, omdat het eerste exemplaar bij alle nummers van margriet zat (als ik het goed heb).quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:32 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat je met Donald Ducks echt het eerste exemplaar moet hebben. En dan nog is het niet meer waard dan 100 euro.
Staat me ook iets van bij.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerste exemplaar nog minder zeldzaam is dan de paar erna, omdat het eerste exemplaar bij alle nummers van margriet zat (als ik het goed heb).
daar ging het me niet echt om maar ik vond het zelf al speciaal dat ik er een had (dat was dus vekeerd gedachtquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:14 schreef Farao het volgende:
Maar voor 'n duck uit '78 hoef je echt geen geld te verwachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |