abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23246531
quote:
Op donderdag 11 november 2004 12:34 schreef coz het volgende:

[..]

grootste blunder die me bij is gebleven ( )
logeren bij een meid ; kom er in de middag achter, zij blijkt iets met iemand te hebben ofzo .. dus ondergetekende zo van .. hmm minder, maar bleef er wel slapen (kon ook niet bepaald terug)
plot thickens ; hij blijft ook slapen daar
(doe zo wel even een stapje terug) wij 2 jongens op 2 matrassen op de grond ; zij op het bed, maar komt vrolijk tussen ons beiden liggen

(stapje terug dus) zij peilt smiddags of wij jongens een triotje willen
wij (2jongens) elkaar aankijken zo van " uhm .. i am not going to touch a dude "

later een keer aan een maat vertelt
hij zo van
denk je dat zij jullie met elkaar wilde zien neucken of had ze liever 4 handen op zich
ik zo van .. oh; DOOOOOOOHHHH
ja jij zo van; ik vertel een moeilijk te volgen verhaal

en toen ik zo van; ja man, d000h
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
  donderdag 11 november 2004 @ 18:26:07 #227
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_23247673
quote:
Op donderdag 11 november 2004 17:36 schreef Vampz het volgende:

[..]

ja jij zo van; ik vertel een moeilijk te volgen verhaal

en toen ik zo van; ja man, d000h

idd pcies wat ik ervan gemaakt had ; goed gezien ... ik had het ook simpel kunnen houden
leuke meid .. ze wou wss wat ; gemiste kans ..
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_23257508
quote:

aegaweg
Jij gooit een kwartje naar der vriendje.
Jij haar kapot stampen.
Die vriend van der : He wat doe je man.^%##%#$%
Jij : Ja ik heb der toch gekocht wheheheehh
Lambo of Rekt
  vrijdag 12 november 2004 @ 07:38:38 #229
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_23259546
quote:

[..]

grootste blunder die me bij is gebleven ( )
logeren bij een meid ; kom er in de middag achter, zij blijkt iets met iemand te hebben ofzo .. dus ondergetekende zo van .. hmm minder, maar bleef er wel slapen (kon ook niet bepaald terug)
plot thickens ; hij blijft ook slapen daar
(doe zo wel even een stapje terug) wij 2 jongens op 2 matrassen op de grond ; zij op het bed, maar komt vrolijk tussen ons beiden liggen

(stapje terug dus) zij peilt smiddags of wij jongens een triotje willen
wij (2jongens) elkaar aankijken zo van " uhm .. i am not going to touch a dude "

later een keer aan een maat vertelt
hij zo van
denk je dat zij jullie met elkaar wilde zien neucken of had ze liever 4 handen op zich
ik zo van .. oh; DOOOOOOOHHHH
Nice try...

You're fired!
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_23261195
Ik een keer naar een feest hier in de buurt. Was eigenljik puur uit verveling.
Blijken daar veel ouwe lui van jaartje of 30 op af te komen. Dus ik dacht dat wordt weinig versieren vanavond.
Ik sta met een kameraad beetje te praten , kijken , je kent het wel. Na een tijdje komt het meisje, dat bij de entree stond, bij ons staan. Blijkt ze gewoon bij mij in de buurt te wonen.
Die kameraad komt naast mij staan en geeft al aan dat zij bezet is. Ik denk : ' nou en"
Dus ik sta weer bij haar. En met mijn zatte harses ging ik dansen met haar. Maar het werd zo close dat we bijna zoende. Maar toen kwam er in mijn hoofd: " Zij een vriend, vriend woont in de buurt. Ik de lul zijn als hij zo'n aso typ is." Dus ik meteen teruggetrokken.

Wel haar nummer enzo gekregen maar niks meer mee gedaan. Ik had haar gewoon plat op d'r muil moeten pakken. Maar ja, ik ben zo meedelevend
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_23261412
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 10:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik een keer naar een feest hier in de buurt. Was eigenljik puur uit verveling.
Blijken daar veel ouwe lui van jaartje of 30 op af te komen. Dus ik dacht dat wordt weinig versieren vanavond.
Ik sta met een kameraad beetje te praten , kijken , je kent het wel. Na een tijdje komt het meisje, dat bij de entree stond, bij ons staan. Blijkt ze gewoon bij mij in de buurt te wonen.
Die kameraad komt naast mij staan en geeft al aan dat zij bezet is. Ik denk : ' nou en"
Dus ik sta weer bij haar. En met mijn zatte harses ging ik dansen met haar. Maar het werd zo close dat we bijna zoende. Maar toen kwam er in mijn hoofd: " Zij een vriend, vriend woont in de buurt. Ik de lul zijn als hij zo'n aso typ is." Dus ik meteen teruggetrokken.

Wel haar nummer enzo gekregen maar niks meer mee gedaan. Ik had haar gewoon plat op d'r muil moeten pakken. Maar ja, ik ben zo meedelevend
lol, jeb ent te goed voor deze wereld
  vrijdag 12 november 2004 @ 11:12:22 #232
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_23262008
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 00:45 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jij gooit een kwartje naar der vriendje.
Jij haar kapot stampen.
Die vriend van der : He wat doe je man.^%##%#$%
Jij : Ja ik heb der toch gekocht wheheheehh
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
  vrijdag 12 november 2004 @ 11:24:38 #233
98796 Toodles
Semper Et Ubique
pi_23262264
tvp
  vrijdag 12 november 2004 @ 12:49:11 #234
91306 GF
Kingwood
pi_23264344
Geen blunder van mij, maar toch wel leuk.

Ik was paar maanden geleden bij een open muziek examen. Aantal bekenden deden examen en een bevriende band speelde in de pauze. Ik was er met 2 vrienden en we zagen al 2 meiden steeds naar ons kijken. In de pauze kwamen ze naar ons toe, die ene begint tegen me te lullen. 'Ken ik jou niet ergens van? En nee, dit is geen openingszin'. Die 2 vrienden lagen al bijna dubbel Ik een beetje met d'r lullen, al wist ik natuurlijk zeker dat ik haar totaal niet kende.
Examen ging weer verder, komen ze op een dood moment weer naar me toe. Zegt ze: 'het was dus wel een openingszin, haha!' Om vervolgens half weg te rennen

Na afloop waren ze weg Maar de week erop kwam ik ze weer tegen Verder niet mee gesproken, ik vond ze sowieso niet leuk Maar wel vage meiden.
Unspoken words were understood
pi_23265745
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 12:49 schreef GF het volgende:
Geen blunder van mij, maar toch wel leuk.

Ik was paar maanden geleden bij een open muziek examen. Aantal bekenden deden examen en een bevriende band speelde in de pauze. Ik was er met 2 vrienden en we zagen al 2 meiden steeds naar ons kijken. In de pauze kwamen ze naar ons toe, die ene begint tegen me te lullen. 'Ken ik jou niet ergens van? En nee, dit is geen openingszin'. Die 2 vrienden lagen al bijna dubbel Ik een beetje met d'r lullen, al wist ik natuurlijk zeker dat ik haar totaal niet kende.
Examen ging weer verder, komen ze op een dood moment weer naar me toe. Zegt ze: 'het was dus wel een openingszin, haha!' Om vervolgens half weg te rennen

Na afloop waren ze weg Maar de week erop kwam ik ze weer tegen Verder niet mee gesproken, ik vond ze sowieso niet leuk Maar wel vage meiden.
En dan vrouwen die altijd zeggen dat mannen slecht in openingszinnen zijn
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_23279061
Ik werk normaal in een winkel in Zwolle, maar een week geleden moest ik even bijspringen in het filiaal van Apeldoorn wegens ziekte van een aantal collega's daar. Ik ben daar aan het werk, komt er een vrouw van een jaar of 20 aangelopen, die kijkt me aan en zegt: "jij staat normaal toch in Zwolle?" Ik was een beetje verbaasd en zei: "uh, ja, hoezo, heb ik je een keer iets verkocht ofzo?" Ja, zei ze. Ze liep door en ik vroeg haar wat ik haar dan verkocht had, het antwoord was dat ik dat zelf mocht bedenken. En weg was ze. Sjeez, ze had nog een rooie kop ook! Op zo'n moment moet je even toeslaan en zeggen dat "we dat samen wel kunnen bedenken, onder het genot van een drankje", ofzo. Maar nee hoor...

Mocht een bepaald persoon zich herkennen in dit verhaal: zoek me eens op in Zwolle
pi_23281082
Tijdens een vakantie werkte er achter een of ander pizzakraampje toch een van de mooiste meisjes die ik ooit gezien heb. Na ja, nadrie dagen besloot ik er toch op af te stappen en vroeg haar hoeveel stukjes pizza ik op moest eten zodat ze met me uit zou gaan . Dat meisje keek me toch vreemd aan en zei dat ze het druk had. Dus ik vragen wanneer ze tijd had. Kreeg ik als antwoord: overmorgen. En ik ging de dag erop weg
  zaterdag 13 november 2004 @ 16:02:56 #238
11102 knep
Mountainfreak
pi_23289658
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 00:56 schreef boskov het volgende:
Tijdens een vakantie werkte er achter een of ander pizzakraampje toch een van de mooiste meisjes die ik ooit gezien heb. Na ja, nadrie dagen besloot ik er toch op af te stappen en vroeg haar hoeveel stukjes pizza ik op moest eten zodat ze met me uit zou gaan . Dat meisje keek me toch vreemd aan en zei dat ze het druk had. Dus ik vragen wanneer ze tijd had. Kreeg ik als antwoord: overmorgen. En ik ging de dag erop weg
Dat wist ze natuurlijk .
pi_23300097
hey gast wist je dat dat meisje jou leuk vind vorige maand?

ik:

Maar nou heeft ze met die vriend van je

ik:

Maar ze doet nu heel lief tegen mij, en loopt die vriend van me een beetje af te zeiken als ik er ben.. maarja die vriend is zo aardig dat ik maar niks ga proberen
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
  Moderator zondag 14 november 2004 @ 16:27:44 #240
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_23308692
wel grappig wat een doorzettings vermogen hier tentoongespreid wordt ...
na een paar blunders ben ik opgehouden met versieren
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_23325228
Ik versier dan bijna nooit. Afgelopen week had ik het mezelf voorgenomen eens wat te gaan proberen.

Ik zou voor het eerst sinds een jaar weer een meid zien die ik op vakantie had leren kennen (verder niks gebeurt). Sprak haar wel vaak via msn, maar in het echt dus lang niet meer gezien. Wat ik me kon herrineren was ze echt heel knap, dus ik wou wat proberen. Maar toen ik haar weer zag dacht ik bijmezelf echt 'Bluh'.

Wel een andere meid versiert, dat was geheel tegen mijn normale doen in nog gelukt ook, zowaar.
pi_23325273
was niet echt versieren, maar na mijn opmerking was ze wel meteen vertrokken....

Werd vorige week gefeliciteerd met mijn verjaardag in de kroeg door een vriendin van een vriend van me (had haar maar één keer gezien tot dan). Vroeg ze of ik nog wist wie ze was. Ik antwoordde iets te snel met de opmerking: 'hoe kan ik jou nu vergeten'. Toen ging ze haar jas pakken en ging ze naar de volgende kroeg. Maar misschien ben ik wel zo blind dat ik dat zelfs verkeerd begrepen heb haha.
  maandag 15 november 2004 @ 12:01:50 #243
91306 GF
Kingwood
pi_23325625
Ik vind versieren best een kut woord eigenlijk. Klinkt altijd net alsof de andere partij er eigenlijk niet van gedient is, maar dat je met wat mooie praat of een goede openingszin toch wat gedaan kan krijgen Hoeft wel niet zo te zijn natuurlijk, maar blijf het een kut woord vinden dat ik niet snel zal gebruiken
Unspoken words were understood
  maandag 15 november 2004 @ 21:26:22 #244
21944 Skaah
Tanya Chalkin is liev :+
  maandag 15 november 2004 @ 21:32:18 #245
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23338946
wanneer komen er eens leuke blunders van de vrouwen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  Moderator maandag 15 november 2004 @ 21:35:20 #246
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_23339044
quote:
Op maandag 15 november 2004 21:26 schreef Skaah het volgende:
Verleiden is wel weer een beter woord.
ook niet positief ..verleiden tot iets wat ze niet wil ... deed de slang ook bij eva, verleiden

over het algemeen vinden vrouwen het niet leuk op een avond stappen de hele tijd lastig gevallen te worden ... dus doe ik dat maar niet
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 15 november 2004 @ 22:14:21 #247
101860 Tique
strictly seated concert
pi_23340170
Mijn halve @-the-moment blunder..:
Zaterdag uitgeweest, meisje leren kennen(21, ik bijna 19 ).
's nachts nog even wat ge-smst, volgende dag gebeld, leuk allemaal.
Vandaag weer gebeld, het is voor het weekend uitgegaan met haar ex.
Op een gegeven moment komt het gesprek op 1 of andere manier op relaties o.i.d.
zij: Ik ben blij dat ik ff vrijgezel ben, lekker ff rust
dat was de mindere kant, leuke kant:
Ik: ja dat is idd waar
zij: maarja wat niet is kan nog komen he...
Nou hopen dat ze het niet leest
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
  maandag 15 november 2004 @ 22:15:04 #248
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_23340203
quote:
over het algemeen vinden vrouwen het niet leuk op een avond stappen de hele tijd lastig gevallen te worden ... dus doe ik dat maar niet
Lastig vallen is ook een groot woord

Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
  dinsdag 16 november 2004 @ 10:31:54 #249
98796 Toodles
Semper Et Ubique
pi_23347678
quote:
Op maandag 15 november 2004 22:15 schreef Intergalactrick het volgende:

[..]

Lastig vallen is ook een groot woord