ja jij zo van; ik vertel een moeilijk te volgen verhaalquote:Op donderdag 11 november 2004 12:34 schreef coz het volgende:
[..]
![]()
grootste blunder die me bij is gebleven ()
logeren bij een meid ; kom er in de middag achter, zij blijkt iets met iemand te hebben ofzo .. dus ondergetekende zo van .. hmm minder, maar bleef er wel slapen (kon ook niet bepaald terug)
plot thickens ; hij blijft ook slapen daar
(doe zo wel even een stapje terug) wij 2 jongens op 2 matrassen op de grond ; zij op het bed, maar komt vrolijk tussen ons beiden liggen
(stapje terug dus) zij peilt smiddags of wij jongens een triotje willen
wij (2jongens) elkaar aankijken zo van "uhm .. i am not going to touch a dude "
later een keer aan een maat vertelt
hij zo van![]()
denk je dat zij jullie met elkaar wilde zien neucken of had ze liever 4 handen op zich
ik zo van ..oh; DOOOOOOOHHHH
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 17:36 schreef Vampz het volgende:
[..]
ja jij zo van; ik vertel een moeilijk te volgen verhaal
en toen ik zo van; ja man, d000h![]()
Jij gooit een kwartje naar der vriendje.quote:Op donderdag 11 november 2004 12:34 schreef coz het volgende:
aegaweg
Nice try...quote:Op donderdag 11 november 2004 12:34 schreef coz het volgende:
[..]
![]()
grootste blunder die me bij is gebleven ()
logeren bij een meid ; kom er in de middag achter, zij blijkt iets met iemand te hebben ofzo .. dus ondergetekende zo van .. hmm minder, maar bleef er wel slapen (kon ook niet bepaald terug)
plot thickens ; hij blijft ook slapen daar
(doe zo wel even een stapje terug) wij 2 jongens op 2 matrassen op de grond ; zij op het bed, maar komt vrolijk tussen ons beiden liggen
(stapje terug dus) zij peilt smiddags of wij jongens een triotje willen
wij (2jongens) elkaar aankijken zo van "uhm .. i am not going to touch a dude "
later een keer aan een maat vertelt
hij zo van![]()
denk je dat zij jullie met elkaar wilde zien neucken of had ze liever 4 handen op zich
ik zo van ..oh; DOOOOOOOHHHH
![]()
![]()
![]()
lol, jeb ent te goed voor deze wereldquote:Op vrijdag 12 november 2004 10:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik een keer naar een feest hier in de buurt. Was eigenljik puur uit verveling.
Blijken daar veel ouwe lui van jaartje of 30 op af te komen.Dus ik dacht dat wordt weinig versieren vanavond.
Ik sta met een kameraad beetje te praten , kijken , je kent het wel. Na een tijdje komt het meisje, dat bij de entree stond, bij ons staan. Blijkt ze gewoon bij mij in de buurt te wonen.
Die kameraad komt naast mij staan en geeft al aan dat zij bezet is. Ik denk : ' nou en"
Dus ik sta weer bij haar. En met mijn zatte harses ging ik dansen met haar. Maar het werd zo close dat we bijna zoende. Maar toen kwam er in mijn hoofd: " Zij een vriend, vriend woont in de buurt. Ik de lul zijn als hij zo'n aso typ is." Dus ik meteen teruggetrokken.![]()
Wel haar nummer enzo gekregen maar niks meer mee gedaan. Ik had haar gewoon plat op d'r muil moeten pakken. Maar ja, ik ben zo meedelevend
quote:Op vrijdag 12 november 2004 00:45 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jij gooit een kwartje naar der vriendje.
Jij haar kapot stampen.
Die vriend van der : He wat doe je man.^%##%#$%
Jij : Ja ik heb der toch gekocht wheheheehh
En dan vrouwen die altijd zeggen dat mannen slecht in openingszinnen zijnquote:Op vrijdag 12 november 2004 12:49 schreef GF het volgende:
Geen blunder van mij, maar toch wel leuk.
Ik was paar maanden geleden bij een open muziek examen. Aantal bekenden deden examen en een bevriende band speelde in de pauze. Ik was er met 2 vrienden en we zagen al 2 meiden steeds naar ons kijken. In de pauze kwamen ze naar ons toe, die ene begint tegen me te lullen. 'Ken ik jou niet ergens van? En nee, dit is geen openingszin'. Die 2 vrienden lagen al bijna dubbelIk een beetje met d'r lullen, al wist ik natuurlijk zeker dat ik haar totaal niet kende.
Examen ging weer verder, komen ze op een dood moment weer naar me toe. Zegt ze: 'het was dus wel een openingszin, haha!' Om vervolgens half weg te rennen
Na afloop waren ze wegMaar de week erop kwam ik ze weer tegen
Verder niet mee gesproken, ik vond ze sowieso niet leuk
Maar wel vage meiden.
Dat wist ze natuurlijkquote:Op zaterdag 13 november 2004 00:56 schreef boskov het volgende:
Tijdens een vakantie werkte er achter een of ander pizzakraampje toch een van de mooiste meisjes die ik ooit gezien heb. Na ja, nadrie dagen besloot ik er toch op af te stappen en vroeg haar hoeveel stukjes pizza ik op moest eten zodat ze met me uit zou gaan. Dat meisje keek me toch vreemd aan en zei dat ze het druk had. Dus ik vragen wanneer ze tijd had. Kreeg ik als antwoord: overmorgen. En ik ging de dag erop weg
ook niet positief ..verleiden tot iets wat ze niet wil ...quote:Op maandag 15 november 2004 21:26 schreef Skaah het volgende:
Verleiden is wel weer een beter woord.
Lastig vallen is ook een groot woordquote:over het algemeen vinden vrouwen het niet leuk op een avond stappen de hele tijd lastig gevallen te worden ... dus doe ik dat maar niet
Eigenlijk zijn het twee woordenquote:Op maandag 15 november 2004 22:15 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Lastig vallen is ook een groot woord
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |