abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21056726
Waarom kunnen mensen homoseksualiteit dan niet serieus nemen?

En dat huilerig overkomen vind ik geen sterke motivatie. Daar gaat het nu over, adh van een nieuwsartikel. Het komt gewoon heel veel voor, ik zie het met eigen ogen.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 18:01:22 #52
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_21056773
ach als je dik bent zal je daar ook wel last van hebben. En daar zal 2.5 % ook wel een duw hebben gehad in de kroeg in het afgelopen jaar

zo is er altijd wat. En het is een enquete dus je mag het met een flinke korrel zout nemen.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 18:05:33 #53
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_21056878
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 17:59 schreef Waxxer het volgende:
En dat huilerig overkomen vind ik geen sterke motivatie. Daar gaat het nu over, adh van een nieuwsartikel. Het komt gewoon heel veel voor, ik zie het met eigen ogen.
Dat zeg ik dus, het komt heel veel voor, zoals het iha heel veel voorkomt dat mensen om uiteenlopende redenen op straat, op het werk enz. lastiggevallen of bedreigd worden. Dus waarom nou weer die zelfopgelegde uitzonderingspositie voor homo's?

Als de YES een onderzoek zou doen naar hoeveel jonge vrouwen in de grote steden op straat en door collega's worden lastiggevallen en bedreigd, zou die uitkomst ook zorgwekkend zijn. Moeten we dan ook maar meteen een campagne starten voor de acceptatie van jonge vrouwen

Je kunt beter wat doen aan de werkelijke oorzaak.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  woensdag 4 augustus 2004 @ 18:07:24 #54
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_21056910
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 18:05 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Je kunt beter wat doen aan de werkelijke oorzaak.
Idd. Rita, help!
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  woensdag 4 augustus 2004 @ 18:08:27 #55
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_21056925
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 18:07 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Idd. Rita, help!
Die is al lekker bezig, maar dat wordt ook niet door SCH gewaardeerd
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  woensdag 4 augustus 2004 @ 18:27:28 #56
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_21057305
Hoe representatief zijn 500 gaykrant lezers?
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_21057445
Ik heb zo mijn mening over Gay Krant lezers gevormd door bepaalde ervaringen

Maar ik merk zelf in mijn eigen omgeving, als ik me tussen dat soort.... ja... mensen begeef, dat er toch nog veel afkeer bestaat. Maar die mensen hebben zich vast nog nooit in het hele fenomeen verdiept. Die gebruiken het alleen als scheldwoord.
pi_21057736
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 18:08 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Die is al lekker bezig, maar dat wordt ook niet door SCH gewaardeerd
Doet Rita iets tegen homohaat, help me.

Die ontkenning door jou helpt ook niet echt trouwens.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 18:51:47 #59
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_21057764
De indeling naar gebieden mbt bv. verbaal geweld is nauwelijks betrouwbaar te noemen. Daarvoor zijn 500 ondervraagden veel te weinig. De conclusie dat het op een bepaalde plek erger is dan op een andere plek is dan ook wrs. niet correct, al viel Den Haag wel heel laag uit.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_21057809
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 17:51 schreef Lemmeb het volgende:

Maar ik vind het gewoon een beetje huilerig overkomen. Zo van 'wij homo's zijn zielig en worden aangevallen en bedreigd etc, ze moeten altijd alleen maar ons hebben. Blijkbaar worden we nog steeds niet genoeg geaccepteerd. Laten we weer dure campagnes gaan starten om de acceptatie te verbeteren enz. enz.'
Hoezo huilerig? Ik heb die enquete niet uitgevonden en wat mij betreft leggen we hem meteen terzijde. Jij trekt het alleen een rare kant uit door homo's in de slachtofferhoek te plaatsen. Dat is onzinnig. Als er homohaat is, mag het gesignaleerd worden en moet er tegen opgetreden worden. Dat er een probleem is met kutmarokkaantjes hoor je mij niet ontkennen, maar het is niet de enige reden.
quote:
Terwijl we in werkelijkheid allemaal last hebben van dit soort asociaal volk en we beter in het algemeen er iets aan kunnen doen.
Misschien heb jij er als hetero toch iets minder last van dan de doorsneehomo
  woensdag 4 augustus 2004 @ 18:56:38 #61
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_21057878
Knuffelallochtoontjes bijten baasje
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_21057991
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 17:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat snap je niet aan de zin: "als ik op de berichten om me heen afga".
Ja ik dacht dat je ergens nog een officiele bron had. Met "berichten om mij heen" heb ik zo weinig.
Satan Stole My Teddybear
pi_21058047
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 19:01 schreef Chris_Redfield het volgende:

[..]

Ja ik dacht dat je ergens nog een officiele bron had. Met "berichten om mij heen" heb ik zo weinig.
Als jij andere bronnen hebt, die bijvoorbeeld het tegendeel bewijzen - zie ik ze graag. Ik lees over deze kwestie tot nu toe niet anders dan ervaringen van mensen.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 19:10:28 #64
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_21058187
Als iemand roept dat hij uit ervaring kan vertellen dat er grote problemen zijn met allochtonen, sta je op je achterste poten. Beetje dubbele moraal, knaap Jaap.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_21058242
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 19:10 schreef Kaalhei het volgende:
Als iemand roept dat hij uit ervaring kan vertellen dat er grote problemen zijn met allochtonen, sta je op je achterste poten. Beetje dubbele moraal, knaap Jaap.
Dan lees je selectief, pik Rik. Het is belangrijk dat er recht gedaan wordt aan de waarheid en die is dat de tolerantie voor homo's er niet beter op is geworden door de komst van bepaalde nieuwe bevolkingsgroepen. Maar dat moet je ook weer niet generaliseren.

Maar het moet niet als alibi gebruikt worden - ook onder autochtonen is veel homofobie, en die is volgens mij eerdere groeiende dan dalende. Vaak is het verkapte homofobie (ze mogen er wel zijn, zolang we er maar niet teveel van merken) die op zeker moment aan de oppervlakte komt.
pi_21058260
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 19:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Als jij andere bronnen hebt, die bijvoorbeeld het tegendeel bewijzen - zie ik ze graag. Ik lees over deze kwestie tot nu toe niet anders dan ervaringen van mensen.
Nou als ik de kranten zo lees krijg ik toch een andere indruk. (en nee ik ga niet al die url's voor je zoeken)
Satan Stole My Teddybear
  donderdag 5 augustus 2004 @ 09:36:23 #67
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_21069682
Humor om SCH zich weer in elke bocht te zien wringen, teneinde maar niet toe te moeten geven dat de toename van homohaat wel degelijk ook op het conto komt van z'n geliefde islamitische vrienden

Je kon wachten op het bagataliseren, vragen naar 'bron'. Zoals je ook kon wachten op het feit dat die daarna de aangegeven bron negeert

Als het niet zo zielig was, was het echt leuk.

Z'n zelfverloochening kent geen einde.
pi_21069726
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 09:36 schreef ExTec het volgende:
Humor om SCH zich weer in elke bocht te zien wringen, teneinde maar niet toe te moeten geven dat de toename van homohaat wel degelijk ook op het conto komt van z'n geliefde islamitische vrienden
Lees het topic even door man Je liegt dat je barst en je hebt ook weer moeite om ook maar enige nuance aan te brengen.
quote:
Je kon wachten op het bagataliseren, vragen naar 'bron'. Zoals je ook kon wachten op het feit dat die daarna de aangegeven bron negeert
Welke bron.
  donderdag 5 augustus 2004 @ 10:10:12 #69
6484 ExTec
pi_21070193
Deze, SCH.

Maar ik zeg het alvast voor je: er staat vast ergens een comma verkeerd; of wat dan ook, als je het voor jezelf maar kan weg-rationaliseren

Homo onvriendelijkheid uit die hoek, is algemeen bekend, is ruimschoots in het nieuws geweest, ik heb geen zin in weer een discussie, waar jij weer gaat beweren dat 1+1=3, of dat de wereld plat is, teneinde je eigen wereldbeeld maar in stand te houden.

Veel succes, al heb je dat niet nodig, je hebt ruimschoots bewezen dat zelfverloochenen je goed afgaat
  donderdag 5 augustus 2004 @ 10:15:39 #70
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_21070285
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 19:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar het moet niet als alibi gebruikt worden - ook onder autochtonen is veel homofobie, en die is volgens mij eerdere groeiende dan dalende.
Die krijgen een tik van de allochtone molen mee bedoel je?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_21070329
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 10:10 schreef ExTec het volgende:
Deze, SCH.

Maar ik zeg het alvast voor je: er staat vast ergens een comma verkeerd; of wat dan ook, als je het voor jezelf maar kan weg-rationaliseren
De komma's staan goed, maar de bron gaat niet over marokkanen of moslims maar over scholen en schoolleiding.
quote:
Homo onvriendelijkheid uit die hoek, is algemeen bekend, is ruimschoots in het nieuws geweest, ik heb geen zin in weer een discussie, waar jij weer gaat beweren dat 1+1=3, of dat de wereld plat is, teneinde je eigen wereldbeeld maar in stand te houden.
Ja, dat weet ik en ontken ik ook niet. Ik heber 8 jaar geleden al uitzendingen over gemaakt.

[/quote]
  donderdag 5 augustus 2004 @ 10:23:47 #72
6484 ExTec
pi_21070448
quote:
Ja, dat weet ik en ontken ik ook niet. Ik heber 8 jaar geleden al uitzendingen over gemaakt.
Ok!

Dan heb ik niets gezegd

Edit:

Alhoewel,

Nu we dit maar elkaar eens zijn; wat denken we van gerichte maatregelen, of kiezen we weer voor lekker ver-algemeniseerde oplossingen?

Want itt jou, geloof ik niet dat autochtone NL'ers homo-onvriendelijker worden.
  donderdag 5 augustus 2004 @ 10:26:11 #73
46275 Castor
Obey the rules, miss the fun
pi_21070495
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 10:23 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ok!

Dan heb ik niets gezegd
Deed je dat maar iets vaker
  donderdag 5 augustus 2004 @ 10:28:24 #74
6484 ExTec
pi_21070533
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 10:26 schreef Castor het volgende:

[..]

Deed je dat maar iets vaker
Hoezo, je vind dat ik onzin verkondig?
  donderdag 5 augustus 2004 @ 10:31:28 #75
13250 Lod
Sapere aude!
pi_21070587
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 17:18 schreef Cruoninga het volgende:
Ik verbaas mij in tegenstelling tot enkele anderen in dit topic niet over het feit dat de tolerantie af neemt. Het zijn niet de beste tijden voor onderlinge tolerantie enzo.
Volgens mij is die tolerantie er nooit echt geweest maar opgedrongen door allerlei instanties.
Duizenden jaren is men verteld dat homofilie verkeerd is en nu moet het volk opeens in 20 jaar die hele indroctinatie wegdenken?
Ik denk dat het voor de meeste mensen veel te snel gaat, en wil je echt acceptatie krijgen zul je ze de rust moeten gunnen om te wennen.
GNU Terry Pratchett
pi_21070627
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 10:23 schreef ExTec het volgende:
Nu we dit maar elkaar eens zijn; wat denken we van gerichte maatregelen, of kiezen we weer voor lekker ver-algemeniseerde oplossingen?
Gerichte oplossingen zijn heel goed en daar wordt ook wel aan gewerkt, bijvoorbeeld in het onderwijs. En dan specifiek voor marokkaanse kinderen maar ook de homovriendelijkheid onder autochtone kinderen laat veel te wensen over. Maar bij marokkaanse (ik veralgemeniseer even) kinderen heeft het nog speciale componenten met betrekking tot cultuur en religie. Het is niet eenvoudig om dat zomaar te veranderen, maar het kan wel. Er is een aardig boekje "mijn meester is homo" over een leerkracht die zijn ervaringen met allochtone leerlingen beschrijft. Openheid doet wonderen.
quote:
Want itt jou, geloof ik niet dat autochtone NL'ers homo-onvriendelijker worden.
Ik wel.
  donderdag 5 augustus 2004 @ 10:37:48 #77
6484 ExTec
pi_21070698
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 10:33 schreef SCH het volgende:

[..]

Gerichte oplossingen zijn heel goed en daar wordt ook wel aan gewerkt, bijvoorbeeld....
De wonderen zijn daadwerkelijk de wereld nog niet uit

Didn't know you had it in you
quote:
Ik wel.
Ik dus niet.

Maar qua dat kunnen we prima agree'en te disagree'en.
  donderdag 5 augustus 2004 @ 10:44:29 #78
13250 Lod
Sapere aude!
pi_21070849
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 10:37 schreef ExTec het volgende:
Ik dus niet.

Maar qua dat kunnen we prima agree'en te disagree'en.
Volgens mij is homohaat niet allochtoon/autotochtoon afhankelijk maar meer van je opleidingsniveau en je leef milieu.
Ik denk dat de fobie onver laagopgeleiden autochtonen niet onder zal doen voor die van de laagopgeleide allochtoon. Het zelfde zal gelden voor de hoogopgeleiden.
GNU Terry Pratchett
pi_21070870
Ik heb niks tegen homo`s, maar ik vind het wel humor zoals die amerikaanse predikant hoe hij tegen homo`s predikt en beweert dat Kerry en Edwards homovriendjes van elkaar zijn.

Maargoed tot nu toe zijn de grootste homohaters arabieren en waarom denk je dat de homo haat hier toeneemt? Omdat er veel arabieren hier wonen en sindskort een beetje de nederlandse taal onder knie hebben dus nu kan je ze verstaan, vroeger waren ze ook tegen homo`s maar toen verstond je ze nog niet ("walla bila, etcetera, halal halal, donner kebab, kush-kush, master-kush(weed))
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 5 augustus 2004 @ 11:02:41 #80
46275 Castor
Obey the rules, miss the fun
pi_21071255
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 10:28 schreef ExTec het volgende:

[..]

Hoezo, je vind dat ik onzin verkondig?
Soms.
  donderdag 5 augustus 2004 @ 11:02:47 #81
6484 ExTec
pi_21071258
quote:
Volgens mij is homohaat niet allochtoon/autotochtoon afhankelijk maar meer van je opleidingsniveau en je leef milieu.
Ja en Nee.

Enerzijds is de NL cultuur doortrokken van het cristelijk/humanistische gedachtengoed, en wordt MI iedereen in grote mate opgevoed met 'leven en laten leven'.

Ikzelf ken iig geen NL'ers die rabiaat anti-homo zijn.

Daarmee bedoel ik dus niet de homofobie die doorgaans man eigen is, maar meer kwalijke wantoestanden als dat bepaald heerschap loslaat op leraren; langzaam je vak uit gepest worden vind ik vele malen erger/heeft een veel grotere impact dan dat mensen onderling hun afkeuring uitspreken over je levensstijl.

En daarbij lijkt je de geinstitutionaliseerde homo-haat die in de praktijk wel degelijk voorkomt binnen islamietische culturen te negeren.

Me dunkt dat zelfs een kind begrijpt, dat bv. geconfronteerd worden met een geloofsleider die er geen misverstand over laat bestaan dat homo lager zijn dan honden niet contribueerd tot begrip.
  donderdag 5 augustus 2004 @ 11:11:54 #82
13250 Lod
Sapere aude!
pi_21071422
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 11:02 schreef ExTec het volgende:
Ikzelf ken iig geen NL'ers die rabiaat anti-homo zijn.
Dat zal heel goed kunnen, je zoekt natuurlijk wel je vrienden met wie je op kunt schieten. Uit je eigen milieu dus en daar is blijkbaar geen homohaat.
Ik ben ze echter wel eens tegengekomen.
quote:
En daarbij lijkt je de geinstitutionaliseerde homo-haat die in de praktijk wel degelijk voorkomt binnen islamietische culturen te negeren.

Me dunkt dat zelfs een kind begrijpt, dat bv. geconfronteerd worden met een geloofsleider die er geen misverstand over laat bestaan dat homo lager zijn dan honden niet contribueerd tot begrip.
Die homohaat bestaat ook in de christelijke culturen (kijk bv. naar Amerika). Wij zijn echter behoorlijk ontkerkt.
GNU Terry Pratchett
  donderdag 5 augustus 2004 @ 11:20:08 #83
6484 ExTec
pi_21071565
quote:
Die homohaat bestaat ook in de christelijke culturen (kijk bv. naar Amerika). Wij zijn echter behoorlijk ontkerkt.
Klopt,

Maar dat aard in individuen, een christelijk geloofsleider weet doorgaans beter dan zich zo rabiaat er tegen uit te spreken.

Ze keuren het niet goed, ze keuren het af, dat ontken ik niet.

Maar dat afkeuren gaat doorgaans in een 'mildere' vorm dan dat we van de baarden horen.
  donderdag 5 augustus 2004 @ 11:21:48 #84
57690 danielluh
Ben mijn naam beu, maar jah
pi_21071602
nederland zou tolerant zijn? dat dacht ik ook, tot ik mijn coming out had. ik ben dan geen homo maar transsexueel.
Ik ondervindt het elke dag weer dat nederland alles behalve tolerant is. Jammer eigenlijk
De mensen zijn meer met andere mensen bezig, hoe zij zijn en hoe ze zich kleden dan dat ze naar zichzelf kijken.
Jaaa ik heb ook FOK PM :P
pi_21071609
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 11:20 schreef ExTec het volgende:

[..]

Klopt,

Maar dat aard in individuen, een christelijk geloofsleider weet doorgaans beter dan zich zo rabiaat er tegen uit te spreken.

Ze keuren het niet goed, ze keuren het af, dat ontken ik niet.

Maar dat afkeuren gaat doorgaans in een 'mildere' vorm dan dat we van de baarden horen.
Kijk eens op www.gothatesfags.com - ik maak me grote zorgen over de ontwikkelingen in Amerika.

Verder is er veel verborgen homofobie in ons land denk ik - en dat sluimert, dat kan zo weer ontaarden in echte homohaat.
pi_21071669
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 11:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Kijk eens op www.gothatesfags.com - ik maak me grote zorgen over de ontwikkelingen in Amerika.

Verder is er veel verborgen homofobie in ons land denk ik - en dat sluimert, dat kan zo weer ontaarden in echte homohaat.
Ja dat is volgens mij die site van me held JohnDean uit kansas, de dominee in ze voetbalshirt, haha echt humor om naar die man te kijken.

Als je echt zo`n held bent sch dan ga je bij een moskee lopen preken dat homohaat niet kan.
Netzoals die linkseterroristen, die durven alleen maar blanke doelen aan te pakken, die laffe honden, moslimextremisten durven ze niet aan te pakken omdat die te gevaarlijk zijn voor die linkselaffeblanken.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_21071725

Echt humor ja.
Entered hell, een homoseksuele jongen die vermoord is. How low can you go.
pi_21071848
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 11:27 schreef SCH het volgende:
[afbeelding]

Echt humor ja.
Entered hell, een homoseksuele jongen die vermoord is. How low can you go.
net wat ik al zei
Als je echt zo`n held bent sch dan ga je bij een moskee lopen preken dat homohaat niet kan.

En er gaan zoveel mensen dood en dat jij dat humor vindt is jouw probleem.
  donderdag 5 augustus 2004 @ 11:33:31 #89
6484 ExTec
pi_21071853
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 11:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat de VS veel homo onvriendelijker zijn dan wij in EU doorgaans zijn, is mij bekend.

Laten we wel wezen, die vrijheid-van-meningsuiting-to-the-extreme levert wel vaker van dit soort toestanden op, heeft veel weg van die neonazi's die in uniform mogen paraderen, onder politie bewaking.

Zo radicaal is dit land gelukkig niet; ik zelf zou niet die ontwikkelingen zien als voorbode van hoe het hier gaat worden ofzo.

Je voorbeeld spits zich toe op de VS, en daar wonen we niet...
quote:
Homofobie? Jazeker.

Maar handel je er naar, dat denk ik niet.
  donderdag 5 augustus 2004 @ 11:41:50 #90
13250 Lod
Sapere aude!
pi_21072032
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 11:33 schreef ExTec het volgende:
Maar handel je er naar, dat denk ik niet.
Sinds Pim heeft iedereen tegenwoordig een mening en die moet en zal gehoord worden. De drempel om te handelen ligt nu lager volgens mij dus het zal vaker voorkomen ja.
GNU Terry Pratchett
pi_21072427
Homohaat, moslimhaat, vrouwenhaat, dierenhaat. De meeste mensen zijn domme onverdraagzame zombies dus die haatverschijnselen zullen altijd blijven voortbestaan.
Voor mijn part krijgen zulke mensen vooral ook last van zelfhaat en hangen ze zichzelf op. Ik zal geen traan laten en de wereld wordt er een stuk gezelliger op.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
  donderdag 5 augustus 2004 @ 12:25:10 #92
13250 Lod
Sapere aude!
pi_21073056
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 11:58 schreef Mikrosoft het volgende:
Homohaat, moslimhaat, vrouwenhaat, dierenhaat. De meeste mensen zijn domme onverdraagzame zombies dus die haatverschijnselen zullen altijd blijven voortbestaan.
Voor mijn part krijgen zulke mensen vooral ook last van zelfhaat en hangen ze zichzelf op. Ik zal geen traan laten en de wereld wordt er een stuk gezelliger op.
hatershaat
GNU Terry Pratchett
pi_21074816
Wordt er eigenlijk hard opgetreden jegens de zgn 'potenrammers'?

Bovendien vraag ik me af wanneer het haat is en wanneer het belediging, provocatie of spot is.

toch denk ik dat homo's in Nederland veilig over straat kunnen, misschien lacht er eens iemand of roept er eens iemand, maar dat geldt ook voor hele kleine mensen, dikke mensen etc.
Yeah baby Yeah!
pi_21074868
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 18:27 schreef robh het volgende:
Hoe representatief zijn 500 gaykrant lezers?
net zo representatief als 500 willekeurige anderen die ondervraagt worden voor elk ander willekeurig onderzoekje
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 5 augustus 2004 @ 13:33:29 #95
97537 Dr_Weird
Let the mating begin!!!!!
pi_21074898
Ik vind dat homo's/lesbi's of biseksuelen anders behandeld moeten worden maar het rondbazuinen gaat wel wat ver. Wees gewoon jezelf en maak er geen punt van dat iemand homo of lesbi is. Maar we hoeven niet alles tot in het extreme door te trekken want dat maakt mensen ongerust of intolerant.
En als een homo interesse in jou heeft en je bent hetero zeg dan op een normale dat je geen relatie wilt en ga niet als homo je wil proberen op te leggen aan hetero's.

Why cant we just be friends?
More corn!!!
pi_21074920
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 10:31 schreef Lod het volgende:

[..]

Volgens mij is die tolerantie er nooit echt geweest maar opgedrongen door allerlei instanties.
Duizenden jaren is men verteld dat homofilie verkeerd is en nu moet het volk opeens in 20 jaar die hele indroctinatie wegdenken?
Ik denk dat het voor de meeste mensen veel te snel gaat, en wil je echt acceptatie krijgen zul je ze de rust moeten gunnen om te wennen.
Dat is tegen iemands zere (derde) been vrees ik.
Yeah baby Yeah!
pi_21074927
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 13:32 schreef milagro het volgende:

[..]

net zo representatief als 500 willekeurige anderen die ondervraagt worden voor elk ander willekeurig onderzoekje
  donderdag 5 augustus 2004 @ 13:34:39 #98
97537 Dr_Weird
Let the mating begin!!!!!
pi_21074939
ik bedoel niet anders behandelen. grmbl waarom doet die edit het niet zo kun je jezelf nooit corrigeren.
More corn!!!
pi_21075010
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 11:41 schreef Lod het volgende:

[..]

Sinds Pim heeft iedereen tegenwoordig een mening en die moet en zal gehoord worden. De drempel om te handelen ligt nu lager volgens mij dus het zal vaker voorkomen ja.
Leven we dan in een minder hypocriete samenleving of in een meer instictieve samenleving sinds het post-pim tijdperk?
Yeah baby Yeah!
pi_21075097
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 13:34 schreef JohnDope het volgende:

[..]

daarmee zeg ik niet dat het dus niet representatief is.

enkel dat men altijd 'slechts' 500 mensen ondervraagt bij onderzoeken/polls
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')