Niet de beste, gewoon deelnemers die nog wel een keer willen, hoeven ze niet eens goed voor geweest te zijnquote:Op zaterdag 4 september 2004 10:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat zijn de beste deelnemers uit de verschillende jaargangen die het dan tegen elkaar opnemen.
Zo hebben ze dat in Amerika bij Survivor ook gedaan. Maar dat was geloof ik na 7 seizoenen pas.
Mijn favoriet uit de 3 editiesquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Dat was toch die knakker die op een begeven moment elke boom voor de plaatselijke snackbar aanzag ofniet?quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:41 schreef BVO het volgende:
Giovani![]()
.
Robin gaat een wekelijkse column schrijven over ER 2004, in Psychologie Magazine.quote:[b]
ik weet wel dat Robin op een gegeven moment dingen zag die er niet waren
Hopelijk kunnen de afvallers lang onopgemerkt blijven bij het stelen van voedsel; dat zal leuke taferelen opleveren binnen de hongerige kampenquote:Op donderdag 2 september 2004 14:20 schreef Gert het volgende:
Maar één eiland…
... Voor afgevallen expeditieleden zit er maar één ding op: De Mangrove in en voedsel stelen uit beide kampen. Wie het lukt daarbij onopgemerkt te blijven, krijgt een tweede kans en mag terugkeren in de Expeditie. (sbsonline.nl)
Ja.quote:Op zondag 5 september 2004 12:51 schreef Svensational het volgende:
Giovannii was toch de bananenman?
Ik doe mee.quote:Hallo iedereen,
Op www.expeditie-robinson.net vind je het Expeditie Robinson Manager spel. Doel is om met je team (dat bestaat uit 5 ER deelnemers) zoveel mogelijk punten te verzamelen dit komende seizoen. En oh ja, het spel is helemaal gratis en gemaakt door een groep fanatieke ER fans.
Hieronder staat een korte intro afkomstig van de site:
Doe nu zelf mee aan Expeditie Robinson 2004! Bewijs je mensenkennis en stel het perfecte Robinson team samen uit de deelnemers van dit seizoen; vergaar elke week punten en word ER Manager Kampioen! Leef nog intenser mee met de wekelijkse ontwikkelingen. Voorspel wie wordt weggestemd en wie de meeste proeven wint. Worstel met nieuwe levensvragen als: Welk teamlid wissel ik en welk teamlid moet ik er bij nemen? Beleef dit seizoen interactief via Expeditie Robinson Manager!
De eerste ronde sluit za. 11 september. Meld je nu aan!
Veel plezier,
BonaParty
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |