abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21568680
Whahahahaaaa allemaal met chips voor de TV.......
en dan.......... een ordinaire reclame
LOL
Do what you love, love what you do!
pi_21569002
Cast Away was okay!
pi_21569818
die had ik al gezien helaas..
Do what you love, love what you do!
pi_21576403

Dit is dus Sarah

Henk [60], ex-directeur reclamebureau, uitgeverij en fotostudio. 'Mijn vrienden, partner en dochter vonden me uitzonderlijk geschikt om mee te doen aan ER. Ikzelf ook. Zo'n twintig jaar geleden coordineerde ik zelf een expeditie, naar Zuid-Amerika.

Ernestine [43], assistent-purser.
'Ik ben altijd luxe gewend geweest, heb nooit echt tot het uiterste hoeven gaan in m'n leven. Nu wilde ik het gevecht met de natuur wel eens aangaan'

Shandinella [26], verpleegkundige.
'Vooraf had ik me niet gerealiseerd welke functie de camera in het spel zou hebben. Ik ben bang dat ik meer als karakter neergezet zal worden dan als persoon'.

Ronald [43], piloot.
'Wat ik erg heb onderschat is de verveling. Je moet steeds afwegen hoeveel energie iets kost en wat het oplevert. Er zijn dagen die je moet uitzitten met wachten in de schaduw. Dan gaat de tijd heel langzaam'.

Patrick [35], eigenaar van een sport- en wellnesscentrum.
'Er gebeurd iets met je als je daar zit. Ikzelf ben nogal afstandelijk, maar op het eiland heb ik ineens met anderen geknuffeld. Als ik iemand met een foto van thuis zag , kreeg ik tranen in mijn ogen'.

Marjolijn [27], verkoopster in een kledingzaak en filmmaker.
'Ik ben geen geboren leider, maar ik geef het wel duidelijk aan als ik een leider niet meer wil. Op de achtergrond was ik dus vaak duidelijk aanwezig'.

Klaar [42], kunstenares.
'Je stapt in een scenario dat anderen hebben geschreven. Voor het eerst heeft je leven een perfecte samenhang: alles klopt, want het is zo bedacht. Daardoor krijg je een blijheid en een openheid die verslavend zijn'.

Frouke [22], student commerciele economie.
'Ik was altijd heel goed van vertrouwen, maar ik heb gezien dat niet iedereen te vertrouwen is. Ik zal er eerder wat van zeggen als iets me niet zint. En meer genieten'.

Jeroen [26], ex-profvoetballer, student aan de kunstacademie en gehandicaptenbegeleider.
'Ik wilde heel graag bij de groep horen - als DAT niet lukt, win je sowieso niet. In het begin heb ik daar te veel energie in gestoken. Dat brak me op den duur op'.

Peter [34], chocolatier.
'Ik ben gewend om te commanderen en dacht niet dat ik ertegen zou kunnen om gecommandeerd te worden. Thuis gaven ze me maximaal veertien dagen'.

Matthias [23], leraar in het middelbaar onderwijs.
'Je weet dat de programmamakers bepaalde types bij elkaar zetten. Gelukkig ben ik iemand die zich snel kan aanpassen, dat was een voordeel in de groep. Aanvaringen had ik van tevoren niet verwacht'.

Frank [37], dakdekker.
'Ik dacht dat ik wel wist wie ik was, maar door de honger en alle emoties kwam ik ineens een hele andere Frank tegen. Behulpzamer, emotioneler. En ik had mezelf vooral minder onder controle dan thuis'.

Sara [23], afgestudeerd in de handelswetenschappen.
'Normaal gesproken ben ik perfectionistisch en koppig, maar dat is er bij ER totaal niet uitgekomen. Ik had door de honger eenvoudigweg de fut niet ergens tegenin te gaan'.

Mohamed [29], metselaar.
'Als je te eerlijk bent of niet per se wilt winnen, win je ook niet. Je moet het spel hard spelen'.

Darline [41], bankdirectrice.
'Ik heb veel bereikt en ben vrij optimistisch van aard. Ik wilde zien of ik dat onder extreme omstandigheden ook vol kon houden'.

Kelly [22], bestuursassistente.
'Het leek me wel leuk, zo'n tropisch eiland, en mooi. Toch ziet het er op tv allemaal veel mooier uit dan het in werkelijkheid is. Je ziet de mooie dingen ook al gauw niet meer'.

Mitchel [33], marketing- en operationsmanager.
'Ik heb vooral geestelijk honger geleden. Het was zo oppervlakkig allemaal. Niet ECHT kunnen praten dat vond ik zwaarder dan niet eten'.

Mick [39], eigenaar erotisch restaurant.
'ER heeft mij geleerd dat mijn vrouw het allerbelangrijkste is in mijn leven. Zij wil al vijf jaar een kindje, terwijl ik dat altijd afhield. Dat kind gaat er nu zeker komen!'.

Bron: Psychologie Magazine.
pi_21577913
Die Mick lijkt verdomd veel op Elias zonder bril.
pi_21578509
Die Matthias is net een vrouw. .
pi_21579818
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 12:40 schreef -Mk- het volgende:

Jeroen [26], ex-profvoetballer, student aan de kunstacademie en gehandicaptenbegeleider.
'Ik wilde heel graag bij de groep horen - als DAT niet lukt, win je sowieso niet. In het begin heb ik daar te veel energie in gestoken. Dat brak me op den duur op'.

Wat is zn achternaam? Of heeft ie toevallig 1x een wedstrijdje bij top oss meegedaan en daarna niet meer opgesteld.
pi_21580186
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 12:40 schreef -Mk- het volgende:
'Vooraf had ik me niet gerealiseerd welke functie de camera in het spel zou hebben. Ik ben bang dat ik meer als karakter neergezet zal worden dan als persoon'.
Interessant. Is ze de nieuwe Nolleke? Waarom is ze bang dat ze als karakter wordt neergezet?
quote:
'Ik ben geen geboren leider, maar ik geef het wel duidelijk aan als ik een leider niet meer wil. Op de achtergrond was ik dus vaak duidelijk aanwezig'.
Klinkt als een grijs muisje a la Loes (ER3), die onopvallend heel ver komt.
quote:
Hij heeft zich dus proberen in te likken en de rest zag dat al snel niet meer zitten? .
quote:
'Je weet dat de programmamakers bepaalde types bij elkaar zetten. Gelukkig ben ik iemand die zich snel kan aanpassen, dat was een voordeel in de groep. Aanvaringen had ik van tevoren niet verwacht'.
Niet verwacht, wel gekregen dus.
quote:
'Ik heb vooral geestelijk honger geleden. Het was zo oppervlakkig allemaal. Niet ECHT kunnen praten dat vond ik zwaarder dan niet eten'.
Klinkt als iemand als Jan (ER2) die het allemaal niet aankon, de mensen dom vond en vrijwillig is gegaan.
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 22:18:36 #109
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_21588247
Eindelijk twee echte allochtonen!
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  zondag 29 augustus 2004 @ 15:08:25 #110
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_21618508
Vast de eerste poll (van mij mag er een apart poll-topic komen. ) (kijk voor de deelnemers onder deze poll)

Poll: Wie lijkt je de leukste deelnemer?
  • Henk
  • Ernestine
  • Shandinella
  • Patrick
  • Jeroen
  • Marjolein
  • Ronald
  • Klaar
  • Frauke
  • Matthias
  • Kelly
  • Darline
  • Mohamed
  • Sara
  • Mitchel
  • Frank
  • Mick
  • Peter
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Henk [60], ex-directeur reclamebureau, uitgeverij en fotostudio. 'Mijn vrienden, partner en dochter vonden me uitzonderlijk geschikt om mee te doen aan ER. Ikzelf ook. Zo'n twintig jaar geleden coordineerde ik zelf een expeditie, naar Zuid-Amerika.

Ernestine [43], assistent-purser.
    'Ik ben altijd luxe gewend geweest, heb nooit echt tot het uiterste hoeven gaan in m'n leven. Nu wilde ik het gevecht met de natuur wel eens aangaan'

Ronald [43], piloot.
    'Wat ik erg heb onderschat is de verveling. Je moet steeds afwegen hoeveel energie iets kost en wat het oplevert. Er zijn dagen die je moet uitzitten met wachten in de schaduw. Dan gaat de tijd heel langzaam'.

Patrick [35], eigenaar van een sport- en wellnesscentrum.
    'Er gebeurd iets met je als je daar zit. Ikzelf ben nogal afstandelijk, maar op het eiland heb ik ineens met anderen geknuffeld. Als ik iemand met een foto van thuis zag , kreeg ik tranen in mijn ogen'.

Klaar [42], kunstenares.
    'Je stapt in een scenario dat anderen hebben geschreven. Voor het eerst heeft je leven een perfecte samenhang: alles klopt, want het is zo bedacht. Daardoor krijg je een blijheid en een openheid die verslavend zijn'.

Frouke [22], student commerciele economie.
    'Ik was altijd heel goed van vertrouwen, maar ik heb gezien dat niet iedereen te vertrouwen is. Ik zal er eerder wat van zeggen als iets me niet zint. En meer genieten'.

Peter [34], chocolatier.
    'Ik ben gewend om te commanderen en dacht niet dat ik ertegen zou kunnen om gecommandeerd te worden. Thuis gaven ze me maximaal veertien dagen'.

Frank [37], dakdekker.
    'Ik dacht dat ik wel wist wie ik was, maar door de honger en alle emoties kwam ik ineens een hele andere Frank tegen. Behulpzamer, emotioneler. En ik had mezelf vooral minder onder controle dan thuis'.

Sara [23], afgestudeerd in de handelswetenschappen.
    'Normaal gesproken ben ik perfectionistisch en koppig, maar dat is er bij ER totaal niet uitgekomen. Ik had door de honger eenvoudigweg de fut niet ergens tegenin te gaan'.

Mohamed [29], metselaar.
    'Als je te eerlijk bent of niet per se wilt winnen, win je ook niet. Je moet het spel hard spelen'.

Darline [41], bankdirectrice.
    'Ik heb veel bereikt en ben vrij optimistisch van aard. Ik wilde zien of ik dat onder extreme omstandigheden ook vol kon houden'.

Kelly [22], bestuursassistente.
    'Het leek me wel leuk, zo'n tropisch eiland, en mooi. Toch ziet het er op tv allemaal veel mooier uit dan het in werkelijkheid is. Je ziet de mooie dingen ook al gauw niet meer'.

Mick [39], eigenaar erotisch restaurant.
    'ER heeft mij geleerd dat mijn vrouw het allerbelangrijkste is in mijn leven. Zij wil al vijf jaar een kindje, terwijl ik dat altijd afhield. Dat kind gaat er nu zeker komen!'.
  • La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
    pi_21618817
    Er zijn dus twee mensen geweest die hun dochter Klaar hebben genoemd? .
    Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
    ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
    ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
      zondag 29 augustus 2004 @ 15:30:27 #112
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_21618969
    Svurno stemt ook op Sara. .
    La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
    pi_21619037
    Dat komt door deze foto:

zondag 29 augustus 2004 @ 15:35:37 #114
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_21619065
    Die had ik nog niet eens gezien .

D'r omschrijving + het kleine foto'tje samen leken me het leukst bij haar .
    pi_21619772
    Nou, die uitspraak van Sara wekt niet echt de indruk dat we veel interessants van haar kunnen verwachten dus ik snap niet waarom zoveel mensen op haar stemmen. Ik heb op Jeroen gestemd.
      zondag 29 augustus 2004 @ 16:29:39 #116
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_21620107
    Ik hou wel van perfectionistische en koppige mensen (like me )

Stemmen op deze poll en een andere (vervelendste deelnemer) kan in dit topic: Expeditie Robinson 2004: Polltopic.

Deze poll stond nog niet in dit topic maar wel in het polltopic:

Poll: Wie lijkt je het minst leuk & stem je weg bij de eilandraad?
  • Henk
  • Ernestine
  • Shandinella
  • Patrick
  • Jeroen
  • Marjolein
  • Ronald
  • Klaar
  • Frauke
  • Matthias
  • Kelly
  • Darline
  • Mohamed
  • Sara
  • Mitchel
  • Frank
  • Mick
  • Peter
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Ik heb er alvast zin in. .
  • La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
    pi_21620137
    quote:
    Op zondag 29 augustus 2004 16:29 schreef BVO het volgende:
    Deze poll stond nog niet in dit topic maar wel in het polltopic:
    Wordt dit een gewoonte??? Dat je de polls alsnog hier gaat plaatsen? .
      zondag 29 augustus 2004 @ 16:34:10 #118
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_21620201
    quote:
    Op zondag 29 augustus 2004 16:31 schreef Svensational het volgende:

[..]

Wordt dit een gewoonte??? Dat je de polls alsnog hier gaat plaatsen? .
    Nee. .
    Maar dit topic gaat nog niet zo snel he.. . Zijn er nog nieuwtjes? .
    pi_21620224
    quote:
    Op zondag 29 augustus 2004 16:34 schreef BVO het volgende:

[..]

Nee. .
    Maar dit topic gaat nog niet zo snel he.. . Zijn er nog nieuwtjes? .
    Het is toch irritant, me dunkt .
      zondag 29 augustus 2004 @ 16:36:54 #120
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_21620258
    quote:
    Op zondag 29 augustus 2004 16:35 schreef Svensational het volgende:

[..]

Het is toch irritant, me dunkt .
    . Jij bent irritant, Svurno. .
    DIe andere poll stond hier ook en had dus veel meer stemmen. Om deze poll wat gelijk te laten komen heb ik deze hier dus ook maar ff neergezet.

Het zal niet meer gebeuren. .
      zondag 29 augustus 2004 @ 16:37:45 #121
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_21620282
    Wanneer worden de afleveringen in België uitgezonden? Eerder of later dan in Nederland?
    pi_21620608
    quote:
    Op zondag 29 augustus 2004 16:36 schreef BVO het volgende:

[..]

. Jij bent irritant, Svurno. .
    DIe andere poll stond hier ook en had dus veel meer stemmen. Om deze poll wat gelijk te laten komen heb ik deze hier dus ook maar ff neergezet.

Het zal niet meer gebeuren. .
    Het is al goed . En ik ben helemaal nooit irritant
    pi_21620638
    quote:
    Op zondag 29 augustus 2004 16:37 schreef BVO het volgende:
    Wanneer worden de afleveringen in België uitgezonden? Eerder of later dan in Nederland?
    Vorige edities was het volgens mij in Belgie later dan hier...Op donderda werd het daar pas uitgezonden dacht ik.
      zondag 29 augustus 2004 @ 16:56:43 #124
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_21620653
    Ja, dat weet ik nog wel, maar bij PE was het eerder namelijk.
    Ik hoop dat het later is, voor het geval ik per ongeluk tegen spoiler aanloop .
    pi_21620655
    Frauke lijkt me het leukst, Matthias het stomst.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')