abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21041125
Weten er mensen of er parenclubs zijn met een maximale leeftijd van rond de vijfendertig? Wij zijn namelijk vrij jong en willen liever met mensen van onze leeftijd.
En ook (klinkt lullig....maar sorry) misschien eentje waar je er enigzins mooi uit moet zien?
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 22:18:04 #2
3658 _joepie_
Blijft zoeken.. en zal vinden.
pi_21041319
Fun4two Moordrecht is een parenclub waar alleen maar bepaalde kliek van mensen komt... wat je zoekt, mooie mensen, maar ook vaak vervelende mensen met kapsones.
Happiness is like a butterfly sitting on your hand..beautiful and fragile..when it flies away..you never know whether it might return one day..
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 22:19:15 #3
92821 mavje
De Liefdeskapitein
pi_21041348
bij gogonuts komt/ kwam altijd een vrij gemengd publiek
pi_21041594
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 22:18 schreef _joepie_ het volgende:
Fun4two Moordrecht is een parenclub waar alleen maar bepaalde kliek van mensen komt... wat je zoekt, mooie mensen, maar ook vaak vervelende mensen met kapsones.
Ja die was ik al tegengekomen, zag er wel okee uit indeed...
pi_21041604
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 22:19 schreef mavje het volgende:
bij gogonuts komt/ kwam altijd een vrij gemengd publiek
Vond ik een slechte site....beetje ordi...
pi_21041637
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 22:32 schreef Loezz het volgende:

[..]

Vond ik een slechte site....beetje ordi...
Tja, dat heb je met parenclubs..
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_21046553
kun je bij een parenclub eigenlijk zo met een nympfomane vriendin (waar je geen relatie mee hebt) naar binnen stappen om vervolgens uit je dak te gaan of heb je weer allerlei regels, aanmelding en dure contributie?
  woensdag 4 augustus 2004 @ 10:14:35 #8
92821 mavje
De Liefdeskapitein
pi_21048601
is per club verschillend.
pi_21049454
Maarja....clubs met een leeftijdsgrens bestaan niet he?

Ik denk dat daar wel behoefte aan is. Tenminste ik kan me voorstellen dat er meer jonge mensen zijn die dat echt kicken lijkt...
pi_21049714
Organza heeft vrij jong publiek, gogonuts is vrij gemengd, fun4two trekt ook vaak "mooie" mensen, maar een echte leeftijdsgrens is er niet, alleen een minimum...

Maar in verreweg de meeste clubs komt ook zat jong spul hoor, je hoeft toch niet met iedereen sex te hebben??????
Je kan ook miepen vind ik, wat is er nu erg aan dat er wat mensen rondlopen waarmee je geen sex wil hebben....

En ja je kan gewoon met een vriendin erheen, je betaald wel entree en vaak een lidmaatschap(eenmalig).
Info kan je vinden op de site's van de clubs...

Gogonuts is trouwens absoluut niet ordinair, leuke club, veel waterplezier(bubbelbad, zwembad, sauna, turks stoombad)....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_21050605
hmm ik zou mijn vrouwtje ook wel es willen voorstellen om naar zo'n club te gaan.
De eerste keer gewoon de boel es afkijken ... en later misschien wat meer ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 12:19:11 #12
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_21051213
Dr zijn vast ook wel mensen van middelbare leeftijd die liever zouden hebben dat er niet van die jonge grietjes rondliepen die zo super op uiterlijk gericht zijn ipv gewoon een leuke avond te hebben. Als je zo gaat beginnen kan iedereen net zo goed een eenpersoons parenclub hebben en er iedereen uitnodigen die hem of haar wel bevalt. Oh wacht, dat bestaat al! Je slaapkamer!!
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_21051339
Als je echt alleen maar mensen wil zien die je bevallen dan moet je zelf gewoon prive feestjes organiseren, dat doen wel meer mensen...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 12:37:47 #14
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_21051596
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 11:15 schreef erodome het volgende:
Gogonuts is trouwens absoluut niet ordinair, leuke club, veel waterplezier(bubbelbad, zwembad, sauna, turks stoombad)....
Eens.... De sfeer is ook heel gezellig maar het allerleukste is nog wel dat echt iedereen daar komt. Van jong tot oud in alle rangen en standen.

Als je je eigen eliteclubje wil dan moet je het gewoon zelf organiseren.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 13:02:53 #15
92821 mavje
De Liefdeskapitein
pi_21052093
van gogonuts vind ik ook het natte gedeelte het leukst. super gezellig!
pi_21071110
Nou, tuurlijk vind ik het niet erg als er ook ouderen rondlopen, maar vroeg me gewoon af of dat uberhaupt bestaat.....voel je je toch wat gemakkelijker als er veel mensen van je leeftijd rondlopen....hoeven mensen zich echt niet direct beledigd te voelen hoor.

Lijkt wel alsof ik een taboevraag stel hier....zucht...

Maar organza en gogonuts toch maar ffkes doen dan
  donderdag 5 augustus 2004 @ 11:20:59 #17
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_21071584
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 10:55 schreef Loezz het volgende:
Je vroeg niet naar een club met veel jonge en mooie mensen, je vroeg naar een club met alleen maar jonge en mooie mensen, en een verbod voor de rest. Is wel een verschil he.... Wat jij zoekt bestaat denk ik niet als officiele club, dat wordt wel door mensen zelf georganiseerd en dan moet je dus gevraagd worden ipv er gewoon naar toe rijden. Hoe zag je dat eigenlijk voor je, je rijdt anderhalf uur naar een dorp ergens god weet waar, zoekt een kwartier naar een parkeerplaats, bent een uur bezig geweest met je outfit en make up en dan zegt die man / vrouw aan de deur, nee sorry, je bent niet mooi genoeg. Neem een borstvergroting en een neuscorrectie en probeer het dan nog eens.
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
  donderdag 5 augustus 2004 @ 11:31:32 #18
92821 mavje
De Liefdeskapitein
pi_21071802
quote:
<cut>... aan de deur, nee sorry, je bent niet mooi genoeg. Neem een borstvergroting en een neuscorrectie en probeer het dan nog eens
je hebt toch wel een digitale videocamera/ fototoestel/ webcam/ camera phone?? Via het internet kan je natuurlijk dan dat materiaal laten zien aan de party organisatie. Andersom gaat het natuurlijk ook op, kun je zien wie er op een party komen.
pi_21071969
Dan moet het om party's gaan waar je je moet aanmelden, alleen aanmeldingen + foto....
pi_21072071
Je kan beter een prive party organiseren met de mensen die wel binnen jullie eisen vallen.
Hoe je het draaid of keert,in ELKE club ga je mensen tegenkomen die dus duidelijk buiten jullie verwachtingen of eisen vallen.
Wil je die mensen niet in je buurt hebben dan is een privé feestje de enige oplossing voor jullie.

Persoonlijk heb ik juist de voorkeur aan een club waar iedereen komt,ongeacht de leeftijd en of uiterlijk.
Zolang er maar respect is tegenover elkaar.

Martine.
  donderdag 5 augustus 2004 @ 11:50:04 #21
92821 mavje
De Liefdeskapitein
pi_21072229
* mavje is opzoek naar party-website-e-mailadressen-overzicht
  donderdag 5 augustus 2004 @ 12:27:52 #22
17709 hollander172
pi_21073127
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 10:55 schreef Loezz het volgende:
De vraagstelling komt een beetje lullig over, ben zelf ook nog relatief jong hoor. (24)
pi_21080876
De meeste mensen die naar een parenclub gaan respecteren elkaar juist ongeacht of ze nou lang dik kort of lelijk zijn.. er staat namelijk nergens dat je gedwongen bent met iedereen sex te hebben. Er zijn ook zat mensen die wél naar zo'n club gaan maar alleen maar sex hebben met hun eigen partner. En de doorsnee leeftijd van de club waar ik kom is denk ik rond de 35-50.. country club in Wieringemeer. Heerlijk ongedwongen sfeertje enzo maar ja.. niet alleen maar fotomodellen. Ik denk inderdaad dat je voor dat soort publiek beter naar fun4two kunt gaan..
pi_21145650
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 12:27 schreef hollander172 het volgende:

[..]

De vraagstelling komt een beetje lullig over, ben zelf ook nog relatief jong hoor. (24)
Jamaar, komt er wel op neer. In een speeltuin alleen kids tot 12 jaar toelaten zie ik niet als iets anders dan in een parenclub mensen tot een bepaalde leeftijd toelaten vind ik.
  maandag 9 augustus 2004 @ 10:14:16 #25
17709 hollander172
pi_21148639
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 01:27 schreef Loezz het volgende:

[..]

Jamaar, komt er wel op neer. In een speeltuin alleen kids tot 12 jaar toelaten zie ik niet als iets anders dan in een parenclub mensen tot een bepaalde leeftijd toelaten vind ik.
Ik zie het meer als dat iedereen van 18+ een erotische speeltuin in mag. Doe er mee wat je wil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')