Ja die was ik al tegengekomen, zag er wel okee uit indeed...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:18 schreef _joepie_ het volgende:
Fun4two Moordrecht is een parenclub waar alleen maar bepaalde kliek van mensen komt... wat je zoekt, mooie mensen, maar ook vaak vervelende mensen met kapsones.
Vond ik een slechte site....beetje ordi...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:19 schreef mavje het volgende:
bij gogonuts komt/ kwam altijd een vrij gemengd publiek
Tja, dat heb je met parenclubs..quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:32 schreef Loezz het volgende:
[..]
Vond ik een slechte site....beetje ordi...
Eens.... De sfeer is ook heel gezellig maar het allerleukste is nog wel dat echt iedereen daar komt. Van jong tot oud in alle rangen en standen.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:15 schreef erodome het volgende:
Gogonuts is trouwens absoluut niet ordinair, leuke club, veel waterplezier(bubbelbad, zwembad, sauna, turks stoombad)....
Je vroeg niet naar een club met veel jonge en mooie mensen, je vroeg naar een club met alleen maar jonge en mooie mensen, en een verbod voor de rest. Is wel een verschil he.... Wat jij zoekt bestaat denk ik niet als officiele club, dat wordt wel door mensen zelf georganiseerd en dan moet je dus gevraagd worden ipv er gewoon naar toe rijden. Hoe zag je dat eigenlijk voor je, je rijdt anderhalf uur naar een dorp ergens god weet waar, zoekt een kwartier naar een parkeerplaats, bent een uur bezig geweest met je outfit en make up en dan zegt die man / vrouw aan de deur, nee sorry, je bent niet mooi genoeg. Neem een borstvergroting en een neuscorrectie en probeer het dan nog eens.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:55 schreef Loezz het volgende:
Lijkt wel alsof ik een taboevraag stel hier....zucht...
je hebt toch wel een digitale videocamera/ fototoestel/ webcam/ camera phone?? Via het internet kan je natuurlijk dan dat materiaal laten zien aan de party organisatie. Andersom gaat het natuurlijk ook op, kun je zien wie er op een party komen.quote:<cut>... aan de deur, nee sorry, je bent niet mooi genoeg. Neem een borstvergroting en een neuscorrectie en probeer het dan nog eens
De vraagstelling komt een beetje lullig over, ben zelf ook nog relatief jong hoor. (24)quote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:55 schreef Loezz het volgende:
Lijkt wel alsof ik een taboevraag stel hier....zucht...
Jamaar, komt er wel op neer. In een speeltuin alleen kids tot 12 jaar toelaten zie ik niet als iets anders dan in een parenclub mensen tot een bepaalde leeftijd toelaten vind ik.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
De vraagstelling komt een beetje lullig over, ben zelf ook nog relatief jong hoor. (24)
Ik zie het meer als dat iedereen van 18+ een erotische speeltuin in mag. Doe er mee wat je wil.quote:Op maandag 9 augustus 2004 01:27 schreef Loezz het volgende:
[..]
Jamaar, komt er wel op neer. In een speeltuin alleen kids tot 12 jaar toelaten zie ik niet als iets anders dan in een parenclub mensen tot een bepaalde leeftijd toelaten vind ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |