Dat denk ik ook wel ja. Alleen ben ik erg bang dat we een mega grote leegloop gaan krijgen volgend jaar. Nou maar hopen dat ze wat slimme aankopen doen... In het verleden hebben ze hier al eens lelijke fouten gemaakt.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:55 schreef methodmich het volgende:
Nou, als hij weer zo'n sterk seizoen draait wil hij graag vertrekken. En dan kan Ajax de kosten er makkelijk uithalen.
Dat heeft Zlatan ook gemeldt, ik wil wel zorgen dat Ajax geld vangt voor mij, voor alles wat zij mij hebben geleerd.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:26 schreef tukkeronline het volgende:
Ajax heeft nu een jaar de tijd om opvolgers te zoeken voor Maxwell, Zlatan, Van der Vaart en Sneijder. In de Sportweek stond dat Heitinga nog 2 jaar bij Ajax zou blijven en ik denk dat, dat voor Sneijder ook wel verstandig is. Voor Maxwell en Zlatan moet Ajax na dit seizoen nog geld vangen
Dat mag dan ook wel, vind ik. Zlatan zal dit seizoen alleen maar beter worden en dat is (vooral) dankzij Ajax.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat heeft Zlatan ook gemeldt, ik wil wel zorgen dat Ajax geld vangt voor mij, voor alles wat zij mij hebben geleerd.
Daar zijn ze dus al druk mee bezig.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:26 schreef tukkeronline het volgende:
Ajax heeft nu een jaar de tijd om opvolgers te zoeken voor Maxwell, Zlatan, Van der Vaart en Sneijder.
Mag ik vragen waar jij je op baseert? Talent en hoedanook in het eerste? Ken jij Mans Sorensson nog?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:30 schreef Asskicker14 het volgende:
En je baseert zijn kwaliteiten op wat je in 10 min. op zijn eerste training hebt gezien terwijl hij nog een jetlag in de benen heeft + de omschakeling van winter naar zomer moest maken.
Hij heeft wel zeker talent en hij gaat ook in het eerste team komen, ik denk niet dat hij helemaal naar de andere kant van de wereld verhuist om 1 jaar lang als bankzitter bij Jong Ajax te fungeren, anders had hij gewoon bij Boca Juniors kunnen blijven
Zijn niet met naam genoemd. Moet een specifieke rechtsbuiten zijn, met de eigenschappen die er voor nodig zijn en beter dan wat er nu neergezet kan worden.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:54 schreef JaWi het volgende:
Opties?
Noem alstjeblieft Lindgren niet in één adem met Pienaar en Van der Vaart. Die Zweed mag hun schoenen nog niet poetsen. Wist vorig jaar bij Jong Ajax niet eens uit te blinken. Lindgren is matig, erg matig. Verwacht maar niks van hem.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:15 schreef Captorr het volgende:
ik snap geen zak van die nieuwe aankoop Rusculleda. We hebben al genoeg middenvelders: Pienaar, vdv, sneijder, galasek (de ridder moet ineens ook rechtshalf staan) en ook Lindgren van jong Ajax staat op het punt van doorbreken. Pienaar moet nota bene rechtsbuiten staan omdat er geen plek is op het middenveld! we kunnen er toch maar elf opstellen?
Stel dat we hem na het EK verkocht hadden dan hadden we flink verdiend. En stel dat dit seizoen echt een tegenvaller voor hem wordt. Daar gaan de centen. :')quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:48 schreef methodmich het volgende:
Overigens, stel dat Ajax Zlatan daadwerkelijk had verkocht na zijn zwakke eerste seizoen, zoals de bedoeling was... Dingen kunnen raar lopen.
Wie maalt er om de centen? Ik niet in ieder geval. Ben reuze blij dat hij nier nog een jaar te bewonderen is. Van mij part vertrekt over twee jaar voor noppes.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:08 schreef roxor het volgende:
[..]
Stel dat we hem na het EK verkocht hadden dan hadden we flink verdiend. En stel dat dit seizoen echt een tegenvaller voor hem wordt. Daar gaan de centen.
vicente ....wat zou ik die graag bij ajax willen zienquote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:54 schreef JaWi het volgende:
Opties?
Topspeler. Onhaalbaar, helaas.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
vicente ....wat zou ik die graag bij ajax willen zien![]()
![]()
ahum, we hebben minstens 10 europese topspelers hoor !quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:54 schreef gras het volgende:
[..]
Topspeler. Onhaalbaar, helaas.
daarom staat er ook dequote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:54 schreef gras het volgende:
[..]
Topspeler. Onhaalbaar, helaas.
Denk overigens niet dat er een rechtsbuiten bijkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |