abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 augustus 2004 @ 00:48:28 #26
100401 roxor
AC Jong Fok! United bankzitter
pi_21044593
Ik snap het sowieso niet. Als die Rustulleda en Sangoy echt zo goed waren liet Boca hun toch niet gaan . En ik kan me niet voorstellen dat Ajax bakken vol geld gaat uitgeven.
Ik dacht dat jij koffie zou gaan halen.. Ruud
Gamezooi
  woensdag 4 augustus 2004 @ 02:20:40 #27
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_21046090
Wie wordt er nou eerste keeper ?

* Enchanter hoopt op Stekelenburg

maar Lobont is ook goed
Ik ben inmiddels overleden
pi_21046184
Ik hoop Stekelenburg, maar denk dat Koeman kiest voor Lobont.
pi_21046295
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 20:18 schreef phroze het volgende:
Stond in vak B tijdens het Tournament, maar ja aan de zijkant kun je het ietjse beter zien
Sinds wanneer hebben we een vak B in de Arena

Overigens ga ik er vanuit dat Stekelenburg ondanks het rugnummer 21 eerste keeper wordt. Lobont schoot tijdens het AT gewoon tekort, terwijl Stekelenburg zijn kans met beide keepershandschoenen aanpakte..
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 4 augustus 2004 @ 09:13:33 #30
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_21047773
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 02:43 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Sinds wanneer hebben we een vak B in de Arena

Overigens ga ik er vanuit dat Stekelenburg ondanks het rugnummer 21 eerste keeper wordt. Lobont schoot tijdens het AT gewoon tekort, terwijl Stekelenburg zijn kans met beide keepershandschoenen aanpakte..
Stekelenburg is lekker bezig tot nu toe, het lijkt wel of Lobont er een beetje nerveus van wordt.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_21047878
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 09:13 schreef Againzender het volgende:

[..]

Stekelenburg is lekker bezig tot nu toe, het lijkt wel of Lobont er een beetje nerveus van wordt.
Ik vind het toch jammer voor Lobont, symphatieke gozer. Gewoon verhuren of verkopen, je kan hem niet als 2e keeper plaatsen.
pi_21049069
quote:
4/8/2004 - Telegraaf: Heitinga; Ibrahimovic en Maxwell dichtbij openbreken contract
(Van onze verslaggever RvN)

De Telegraaf meldt dat Ajax op het punt staat Johnny Heitinga, Zlatan Ibrahimovic en Maxwell te belonen voor hun progressie. Er zou in alle gevallen een principe-akkoord zijn bereikt over het openbreken van hun contract. Heitinga zou in ruil voor verbeterde voorwaarden een jaar langer (tot 2008) blijven. Ibrahimovic en Maxwell zouden hun contract niet verlengen, maar wel duidelijk meer gaan verdienen. Met die actie zouden ze in overeenstemming met hun prestaties bij de top van de selectie zitten qua verdiensten.
Goede actie van Arie!
pi_21049288
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 10:41 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Goede actie van Arie!
Las het vanmorgen ja, goede actie! Spelers die voor het team belangrijk zijn ook zo belonen .
  woensdag 4 augustus 2004 @ 11:00:53 #34
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_21049393
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 10:55 schreef VoreG het volgende:

[..]

Las het vanmorgen ja, goede actie! Spelers die voor het team belangrijk zijn ook zo belonen .
Om maar te zwijgen over het stijgen van de eventuele verkoopprijs
pi_21049912
quote:
"Bod van 6 miljoen op Argentijnse spits afgewezen"

Het Argentijnse El Tribuno meldt dat River Plate een bod van 6 miljoen euro van Ajax op haar spits Maximiliano Lopez heeft afgewezen. Zondag na het Amsterdam Tournament ging al een verhaal dat een Engelse club via twee Nederlandse tussenpersonen een bod van 5 miljoen euro had uitgebracht. Dat zou om Sunderland gaan. Volgens de Argentijnse krant ging Ajax daar na het goede optreden van de grote, sterke spits overheen met een bod van 6 miljoen euro. Voor de Argentijnse club River Plate lijkt dat nog niet genoeg. De club lijkt een transferbedrag van 7 miljoen euro in gedachten te hebben. Vorige week werd al een miljoenen bod van Shakhtar Donetsk afgewezen. Dit weekend liet de spits nog weten graag naar Europa te willen en een grote voorkeur te hebben voor de Engelse Premier League.

De 20-jarige spits speelt al jaren in de vertegenwoordigende elftallen van de Argentijnen.
Hmm, hij viel me wel positief op bij het AT, maar verder heb ik 'em nog nooit zien spelen...ben benieuwd.
pi_21049990
Goed nieuws van die contracten

Lopez was inderdaad een positieve uitzondering bij River tijdens het AT
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_21050135
7 miljoen geven voor mijn speler. Speelt hij tenminste bij Ajax!
pi_21050802
Goed nieuws: Heitinga tot en met 2008 vastgelegd!
pi_21050965
Goed nieuws
quote:
Ajax beloont gewild trio, trio blijft

4/8/2004 10:47

Ronald Koeman kan gerust zijn: John Heitinga (20), Zlatan Ibrahimovic (22) en Maxwell (22) vertrekken deze zomer niet bij Ajax. Ondanks veel interesse vanuit het buitenland, blijven de spelers de club trouw. Hoewel in het geval van Ibrahimovic en Maxwell een transfer volgend jaar onvermijdelijk lijkt.
De Zweedse spits en de Braziliaanse linkspoot staan tot de zomer van 2006 onder contract. En dat wil zeggen dat Ajax ze medio 2005 van de hand moet doen om nog een lucratieve transfersom te kunnen incasseren. Een jaar later is het duo immers transfervrij.

Dat het deze zomer niet van een overstap is gekomen, heeft twee redenen. Ten eerste vraagt Ajax de hoofdprijs aan geïnteresseerde clubs en ten tweede zijn Ibrahimovic en Maxwell van mening dat ze nog niet uitgeleerd zijn bij Ajax.

Hun status binnen de selectie komt echter niet meer overeen met hun salaris. Ajax kwam met de spelers daarom mondeling een salarisverhoging overeen, ook al verlengden ze hun contract niet.

Heitinga is de enige die de duur van zijn contract wel aanpaste. De centrale verdediger tekent bij tot 2008 en krijgt voor de derde keer in acht maanden een salarisverhoging. De Nederlandse international staat op het verlanglijstje van Real Madrid, maar wil nog zeker twee bij Ajax spelen.
Bron: VI.nl
pi_21051632
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 00:48 schreef roxor het volgende:
Ik snap het sowieso niet. Als die Rustulleda en Sangoy echt zo goed waren liet Boca hun toch niet gaan . En ik kan me niet voorstellen dat Ajax bakken vol geld gaat uitgeven.
Herinner je het verhaal Maxwell nog?
pi_21051829
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 12:39 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Herinner je het verhaal Maxwell nog?
Ja en zo ken ik ook nog een belovende aankoop uit dat continent .
pi_21052325
ik snap geen zak van die nieuwe aankoop Rusculleda. We hebben al genoeg middenvelders: Pienaar, vdv, sneijder, galasek (de ridder moet ineens ook rechtshalf staan) en ook Lindgren van jong Ajax staat op het punt van doorbreken. Pienaar moet nota bene rechtsbuiten staan omdat er geen plek is op het middenveld! we kunnen er toch maar elf opstellen?
  woensdag 4 augustus 2004 @ 13:29:17 #43
100401 roxor
AC Jong Fok! United bankzitter
pi_21052641
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 13:15 schreef Captorr het volgende:
ik snap geen zak van die nieuwe aankoop Rusculleda. We hebben al genoeg middenvelders: Pienaar, vdv, sneijder, galasek (de ridder moet ineens ook rechtshalf staan) en ook Lindgren van jong Ajax staat op het punt van doorbreken. Pienaar moet nota bene rechtsbuiten staan omdat er geen plek is op het middenveld! we kunnen er toch maar elf opstellen?
Denk eens aan volgend seizoen.
Ik dacht dat jij koffie zou gaan halen.. Ruud
Gamezooi
pi_21053152
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 13:29 schreef roxor het volgende:

[..]

Denk eens aan volgend seizoen.
dat doe ik, maar je denkt toch niet dat ie lang "tevreden" zal blijven als ie een jaar met vandenbrom moet trainen en aan ontevreden spelers heb je niks. Overigens staat ie ook de ontwikkeling van andere spelers in het tweede (zoals Lindgren) in de weg. Nee, ik ben er niet gelukkig mee.
pi_21053499
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 13:50 schreef Captorr het volgende:

[..]

dat doe ik, maar je denkt toch niet dat ie lang "tevreden" zal blijven als ie een jaar met vandenbrom moet trainen en aan ontevreden spelers heb je niks. Overigens staat ie ook de ontwikkeling van andere spelers in het tweede (zoals Lindgren) in de weg. Nee, ik ben er niet gelukkig mee.
Ik wel, als volgend jaar vd Vaart en Mawell weggaan, komen er weer genoeg plekken vrij. Ze worden ook nog eens gehuurd dus als ze het niveau niet aan kunnen kunnen ze weer weg.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  woensdag 4 augustus 2004 @ 14:43:19 #46
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_21054008
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 20:28 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Ik verdenk ze er wel eens van dat ze soms juist rugnummers veranderen ter bevordering van de shirtverkoop. Zo ging Van Der Vaart van 23 naar 10 en schoof Pienaar door naar 8.
Weg herkenbaarheid voor het shirtjeskopend publiek, nieuwe impuls voor de merchandise.
VDV schoof naar 10 omdat ie vrij viel toen (weet helaas niet meer wie die had toen ) Zelfde met Pienaar omdat Witschge weg moest.

Ze hadde ook De Jong of Gygera 2 kunnen geven maar die houden nu hun oude nummer nog omdat er al shirts bedrukt zijn. (correct me if i'm wrong)
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_21054331
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 14:43 schreef Basje_B het volgende:

[..]

VDV schoof naar 10 omdat ie vrij viel toen (weet helaas niet meer wie die had toen ) Zelfde met Pienaar omdat Witschge weg moest.

Ze hadde ook De Jong of Gygera 2 kunnen geven maar die houden nu hun oude nummer nog omdat er al shirts bedrukt zijn. (correct me if i'm wrong)
Pienaar had nummero 10 in seizoen 2002-2003, die kwam dus niet vrij. Vdv ging als nummero 10 spelen dus vandaar dat ie dat ummer kreeg (en ook omdat hij toch dé vedette was/is heeft ie nummero 10, zoals een vedette hoort te hebben, vind ik.

Maradona, Totti, Giannini, Pele, Platini... daar hoort vdv wel tussen. lol
pi_21054766
Nog iets wat me op het AT opviel, corners.

Wordt daar uberhaupt op getraind, wat een zooitje is dat. Niemand bij de eerste paal, echt inlopen kun je het niet noemen en dan met z'n allen dezelfde kant op.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_21054808
Maxwell meer geld geven is aan de ene kant wat onlogisch, omdat Ajax hem waarschijnlijk volgende zomer wil verkopen...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 4 augustus 2004 @ 16:51:28 #50
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_21055113
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 16:39 schreef methodmich het volgende:
Maxwell meer geld geven is aan de ene kant wat onlogisch, omdat Ajax hem waarschijnlijk volgende zomer wil verkopen...
Nu is ie tevreden en tevreden mensen zeuren niet. (alhoewel ik verwacht dat Maxwell toch niet gaat zeuren). Als je voelt dat je gewaardeerd word ben je toch gemotiveerder.

[wishfulthinking] En misschien is ie nu tevreden dat ie volgend jaar nog wil bijtekenen [/wishfulthinking]
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')