abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 september 2004 @ 20:31:48 #26
35325 shi
elegance in simplicity
pi_22315820
quote:
Op woensdag 29 september 2004 20:28 schreef berc het volgende:
Heb stage gelopen bij een fotograaf die nooit een opleiding heeft gedaan. Is toen voor de krant gevraagd om daar te fotograferen, is later voor zichzelf begonnen. Het kan dus wel zonder opleiding, maar er waren ook veel dingen die hij niet wist wat je gewoon leert op zo'n opleiding.

ik doe een fotografie opleiding in ede. Technische College Ede, 'fotonica' op MBO niveau.
hey ik ben een van jullie stage adresse
die cnossen of barbiers de groeten maar
idiots will be shot, survivors will be shot...again.
pi_22316171
Fotonica wilde ik eerst ook gaan doen, maar was helaas MBO niveau. Toch maar gekozen voor PABO (Hbo) en misschien dat ik later nog Fotonica ga doen.
  donderdag 30 september 2004 @ 21:42:34 #28
35325 shi
elegance in simplicity
pi_22317943
quote:
Op donderdag 30 september 2004 20:44 schreef Impry het volgende:
Fotonica wilde ik eerst ook gaan doen, maar was helaas MBO niveau. Toch maar gekozen voor PABO (Hbo) en misschien dat ik later nog Fotonica ga doen.
er is ook een hbo opleiding fotonica maar dat is dan meer de opto kant, ( lenzen en lasers, heeft niet veel met fotografie te maken) maar als je fotonica wilt gaan doen op mbo. doe dan niet die ene in EDE!!
de laatste twee jaar is het opleidings niveau daar belachelijk laag..... mijn huidige stagiair, een 2e jaars heeft bijvoorbeeld geen benul hoe een lichmeter werkt. laat staan dat de term grijskaart hem iets zegt. en hij vermoed dat de term spotmeter iets met plaatsbepaling te maken heeft.
pi_22317985
quote:
Op donderdag 30 september 2004 20:31 schreef shi het volgende:

[..]

hey ik ben een van jullie stage adresse
die cnossen of barbiers de groeten maar
en van wie moeten die groeten komen?
  donderdag 30 september 2004 @ 21:47:23 #30
35325 shi
elegance in simplicity
pi_22318099
quote:
Op donderdag 30 september 2004 21:43 schreef berc het volgende:

[..]

en van wie moeten die groeten komen?
van mij
pi_22318139
quote:
Op donderdag 30 september 2004 21:47 schreef shi het volgende:

[..]

van mij
ehm oke, ik zeg wel tegen barbiers; groeten van shi, i'm sure he knows where i'm talking about.
pi_22318164
quote:
Op donderdag 30 september 2004 21:42 schreef shi het volgende:

[..]

er is ook een hbo opleiding fotonica maar dat is dan meer de opto kant, ( lenzen en lasers, heeft niet veel met fotografie te maken) maar als je fotonica wilt gaan doen op mbo. doe dan niet die ene in EDE!!
de laatste twee jaar is het opleidings niveau daar belachelijk laag..... mijn huidige stagiair, een 2e jaars heeft bijvoorbeeld geen benul hoe een lichmeter werkt. laat staan dat de term grijskaart hem iets zegt. en hij vermoed dat de term spotmeter iets met plaatsbepaling te maken heeft.
Dat spreekt mij idd niet aan al die lenzen, lasers enz.

En anders was ik het in Tilburg gaan doen
  donderdag 30 september 2004 @ 22:06:52 #33
35325 shi
elegance in simplicity
pi_22318774
quote:
Op donderdag 30 september 2004 21:48 schreef berc het volgende:

[..]

ehm oke, ik zeg wel tegen barbiers; groeten van shi, i'm sure he knows where i'm talking about.
uiteraard
pi_22318891
quote:
Op donderdag 30 september 2004 21:42 schreef shi het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het niveau is vergeleken met andere scholen, maar toen ik in de eerste zat (zit nu in de 2e) is duidelijk uitgelegd hoe een lichtmeter werk, wat een grijskaart is en wat een spotmeter is (en natuurlijk ook wat je er mee moet) Ik weet niet wat voor een sukkel jij daar heb lopen maar dit verbaast me wel heel erg. Probleem natuurlijk is wel dat je in de 3de gaat kiezen of de fotografie kant op gaat of de video kant. Dus zitten er in mijn klassen best wel wat kinderen die zich absoluut niet interesseren in fotografie.
  donderdag 30 september 2004 @ 22:24:51 #35
35325 shi
elegance in simplicity
pi_22319355
quote:
Op donderdag 30 september 2004 22:09 schreef berc het volgende:

[..]

. Dus zitten er in mijn klassen best wel wat kinderen die zich absoluut niet interesseren in fotografie.
of "kinderen" die zomaar lukraak een studie hebben gekozen omdat die wel leuk klinkt.
pi_22320101
quote:
Op donderdag 30 september 2004 22:24 schreef shi het volgende:

[..]

of "kinderen" die zomaar lukraak een studie hebben gekozen omdat die wel leuk klinkt.
en kleuters...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')