ziet er wel mooi uit hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:30 schreef MaRySe het volgende:
*schop*
Voor de tweede keer iets met textielverf proberen te maken.
Het is alleen nog niet droog,
en het is uitgelopen![]()
Te dik gedaan of zo
[afbeelding]
oeh die wil ik ook! heb je het stencil nog en kan je die misschien naarmij sturen? [mail staat in mn profiel]quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:30 schreef MaRySe het volgende:
*schop*
Voor de tweede keer iets met textielverf proberen te maken.
Het is alleen nog niet droog,
en het is uitgelopen![]()
Te dik gedaan of zo
[afbeelding]
waarschijnlijk inderdaad te veel verf gebruiktquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:14 schreef MaRySe het volgende:
Ja geen geduld hè.. Ik heb 't met een roller gedaan.. Misschien iets te dik, ga het verdunnen met water denk ik.
Hoe het er nu uitziet zou ik het NOOIT aandoen!!
Er bestaat als het goed is ook spuitbus verf voor textiel, denk dat ik die ga halen..
Het stencil is onderweg
oehh mooimooimooi! thanksquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:34 schreef SilverStar het volgende:
http://www.livejournal.com/community/stencilxcore/2005/01/01/ heeft wel veel gave stencils
ik gebruik A4 stickervellenquote:Op zondag 19 juni 2005 12:48 schreef gathering_storm het volgende:
Wat voor papier gebruiken jullie eigenlijk om je stencil op te printen?
Oeh, dat ik daar niet aan gedacht heb! Dat scheelt een hoop gedoequote:
ik print het altijd rechtstreeks op het stickervel en dan uitsnijden met een stanleymesjequote:Op zondag 19 juni 2005 13:11 schreef gathering_storm het volgende:
[..]
Oeh, dat ik daar niet aan gedacht heb! Dat scheelt een hoop gedoeIs het ook een beetje makkelijk en mooi uit te snijden met een scalpel?
Heerlijk, wat een uitkomstquote:Op zondag 19 juni 2005 13:25 schreef saaw het volgende:
[..]
en inderdaad scheelt het een hoop gedoe met vasthouden enz
Ja plaatjes zijn niet dood Hotlinken kan alleen niet.quote:Op zondag 19 juni 2005 18:59 schreef Lu_uK het volgende:
Jammer dat bijna alle plaatjes in dit topic dood zijnik had het graag willen zien. Heeft image shack fok weer geblokkeerd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |