abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21927196
Ik heb wel een customized tasje, mag dat ook?

Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_21927671
quote:
Op maandag 13 september 2004 15:34 schreef The_Lizard_Queen het volgende:

[..]

Mijn hoofd is geen gecustomized kledingstuk.
nee maar je maakt me wel nieuwsgierig en das gemeen
* To make your prayers come true, you have to get off your knees.
* only dead fish go with the flow.
pi_22254888
leuk, als ik tijd heb ga ik ook een paar tshirts bewerken
pi_22263773
Supercool dat tasje! Volgens mij ben ik te onhandig voor dit soort dingen..
Als je bij me weggaat, mag ik dan met je mee?
pi_22713505
Ik heb hier een Abercrombie broek liggen. Wou deze verkopen, maar niemand wil hem

Nu zag ik een leuke broek van D&G:

Nu wou ik die A&F broek zo maken als de D&G. Gaat dat er wat uitzien, lukken??
pi_22713526
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 23:38 schreef D-MIXXX het volgende:
Ik heb hier een Abercrombie broek liggen. Wou deze verkopen, maar niemand wil hem

[afbeelding]

Nu zag ik een leuke broek van D&G:

[afbeelding]

Nu wou ik die A&F broek zo maken als de D&G. Gaat dat er wat uitzien, lukken??
Als je een beetje knip & scheurskills hebt, waarom niet?
  maandag 18 oktober 2004 @ 23:49:26 #82
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_22713755
Ik heb hier een spijkerbroek liggen die vrij nieuw is en een fijne pasvorm heeft maar gescheurd is.

Misschien moest ik die ook eens onderhanden nemen. Maar die D&G broek vind ik niet zo leuk eigenlijk.. ik ga maar eens op zoek naar wat ik er nog meer mee zou kunnen doen.

Het is trouwens stretchjeans. Kun je dat op een normale naaimachine naaien?
Vampire Romance O+
pi_22714004
tvp'tje, ik heb binnekort ook wat customized
-
pi_22714055
Echt mooi gemaakt allemaal, vooral die jurken vind ik mooi (die patronen zien er altijd zo ingewikkeld uit)
Ik heb er altijd een hekel aan om iemand in de stad met 'mijn kleren' aan te zien lopen. Daar hebben jullie geen last van, maar ik durf een nieuw shirtje toch niet zomaar te verknippen ben daarvoor denk ik niet creatief genoeg.
pi_22714075
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 23:49 schreef MouseOver het volgende:
Het is trouwens stretchjeans. Kun je dat op een normale naaimachine naaien?
Met een jeansnaald, yup. Wel voorzichtig met aan d estof trekken, ik weet niet hoe stretchy hij is
pi_22729152
Morgen wil ik dus beginnen met mijn 'project' van hierboven

Ik moet even zien, ik wil die scheuren eerst nog niet zo maken. Wil eerst die bovenste lijnen doen met bleekmiddel ofzo (hoop dat dat werkt).

Verder wil ik een eigen logo hebben welke ik wil plaatsen met textielverf.

Mijn vragen:

Waarmee krijg je het beste die lijnen zoals op die D&G broek (bleekmiddel??).
Waar haal je textielverf weg

Verder moet ik mijn moedertje lief aankijken want wil ook nog wat andere aanpassingen doen. Als het gaat lukken en het er goed uitziet zal ik het resultaat binnenkort posten
pi_22729408
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 18:34 schreef D-MIXXX het volgende:
Waarmee krijg je het beste die lijnen zoals op die D&G broek (bleekmiddel??).
Ik dacht eigenlijk dat dat gewoon allemaal draden waren omdat ze stof gescheurd is.
quote:
Waar haal je textielverf weg
Wat bedoel je?
quote:
Verder moet ik mijn moedertje lief aankijken want wil ook nog wat andere aanpassingen doen. Als het gaat lukken en het er goed uitziet zal ik het resultaat binnenkort posten
Altijd leuk
pi_22729693
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 18:47 schreef ParanoidEv het volgende:

Wat bedoel je?
Ik wil aan de achterkant op de kont een grote 'tekening' maken. Had ergens gelezen dat dat met 'textielverf' kan. Nu moet ik weten waar ik dat kan weghalen...
pi_22729763
Heb iets gevonden... Creall Textielverf, 2,75. Maar ja, das op internet
pi_22731473
Ik heb goede gevonden bij de plaatselijke hobbyzaak hier, dus ze zullen vast ook wel zo'n zaak bij jou in de buurt hebben?
pi_22805833
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 20:17 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik heb goede gevonden bij de plaatselijke hobbyzaak hier, dus ze zullen vast ook wel zo'n zaak bij jou in de buurt hebben?
Heb jij toevallig een betaalde account bij die http://www.zombiepumpkins.com/ website? Je moet nu betalen Of heb je nog wat stencils op je computer? Nouja ik ga zowiezo wel betalen denk ik, want er staan wel erg coole nieuwe stencils op.
pi_22806301
Haha ik had dat vlindershirtje van TS int zwart met roze. Das al flink oud lang geleden zeg! Dat t shirtje bij jou nog leefde
Delivered without an information leaflet
pi_22806782
ZOoo. Mijn broek is flink bewerkt, misschien bijna vern##kt. Ging even goed mis met de verf
Morgen zal ik een foto plaatsen als het droog is 8)

Er is flink in vernaaid en dat soort dingen. Broek is kleiner gemaakt, etc. zie je nog wel op de foto's
pi_22815807
Als je de verf erop aangebracht hebt, en het is gedroogd, en je hebt nog niet gefixeerd en je gooit het in de was, is de verf er dan weer af zodat ik opnieuw kan beginnen?
pi_22820619
Is het beter om pure textielverf te pakken of zoals ze op een van die sites zeggen, mengen met acrylverf?

En pak je een stuk plastic als stencil of papier of karton?

pi_22822479
ik heb a4 stickervellen gekocht bij het office centre. Daar snij ik het stencil uit en dan kan ik het op het shirtje plakken. De verf loopt echt nooit meer uit! (y) Ik gebruik pure textielverf.
pi_22823510
Mij hebben ze het aangeraden het te mengen met acrylverf.... 1 op 1.
pi_22847079
Vraagje,
Ik heb textielverf gekocht van een ander merk als hierin dit topic beschreven word
Alleen nu heb ik een probleem.. als ik het erop doe op een t-shirt en het droogt op dan word het helemaal korrelig enzo

Weet iemand wat ik daar aan kan doen
pi_22847682
Wat voor stof gebruiken ze voor g-star broeken, deze blijven echt zo vet lang goed...?
Kijk ook eens op de leidse marktplaats. www.leiden12.nl
pi_22861944
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 22:19 schreef Morgil het volgende:

[..]

Heb jij toevallig een betaalde account bij die http://www.zombiepumpkins.com/ website? Je moet nu betalen Of heb je nog wat stencils op je computer? Nouja ik ga zowiezo wel betalen denk ik, want er staan wel erg coole nieuwe stencils op.
http://www.freewebs.com/stencils/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')