abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21245624
Nee, wel Metallica 100% alcoholica patch Niet op alle campings een aanbeveling....
En verder een album van alles waar ik geweest ben
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_21246154
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 17:58 schreef ParanoidEv het volgende:
Heleboel leuk vermaakte kleding
Wauw, gaaf zeg.
Erg tof, als je zelf zo kleding kunt vermaken
*Many things can be preserved in alcohol. Dignity is not one of them.*
pi_21246253
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 23:19 schreef tarepanda het volgende:

[..]

Wauw, gaaf zeg.
Erg tof, als je zelf zo kleding kunt vermaken
Het is zoooo simpel
pi_21249536
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 23:22 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Het is zoooo simpel
Als je het kan wel
*Many things can be preserved in alcohol. Dignity is not one of them.*
pi_21250563
Ik heb wel een aantal dingen geheel zelf gemaakt of deels vermaakt.
Erg leuk om te doen, zeker als je een naai-machine hebt
pi_21285593
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 22:34 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik wil zo'n naaimachine waar je mee kan borduren en die patronen dan van internet kan halen, dan kom ik er nooit meer van achter
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 22:43 schreef SilverStar het volgende:
die heeft mijn moeder . kan ze ook letters mee borduren enzo, en idd plaatjes van internet. best wel een gaaf ding, maar errug duur!!!
Hoe heet dat ding, hoe duur is ie en waar kan ik em kopen????

heb alleen nog maar een superlage wijduitlopende zwarte broek die eindelijk eens lang genoeg is gemaakt met een beetje hulp van m'n moeder.. (heb er geen foto van)

Ik probeer haar al tijden zo'n naaimachine aan te smeren maar t lukt nog niet echt..
Kan ik eindelijk zelf ook eens goed leren naaien, dat ding wat we nu hebben loopt om de drie minuten vast
pi_21285796
leuk gedaan ts

kan het niet zelf helaas
pi_21285913
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 17:05 schreef freaky-me het volgende:

[..]

[..]

Hoe heet dat ding, hoe duur is ie en waar kan ik em kopen????

heb alleen nog maar een superlage wijduitlopende zwarte broek die eindelijk eens lang genoeg is gemaakt met een beetje hulp van m'n moeder.. (heb er geen foto van)

Ik probeer haar al tijden zo'n naaimachine aan te smeren maar t lukt nog niet echt..
Kan ik eindelijk zelf ook eens goed leren naaien, dat ding wat we nu hebben loopt om de drie minuten vast
hij heet Husqvarna Viking Rose. van de prijs heb ik zo geen idee, maar volgens mij was dat ding wel behoorlijk duur, ook omdat je er software bij moet hebben enzo. ik denk (zware gok!!) dat het wel een euro of 1500 is, en een machine die alleen naait is wel veel goedkoper.
mijn moeder gebruikt dat ding echt superveel, maar wel alleen om te borduren (voor echt naaiwerk gebruikt ze een andere). ze maakt zelf babykleertjes voor mensen in haar omgeving die kinderen krijgen. vervolgens borduurt ze daar dan de naam van het kind op, en wat plaatjes van bijv. Kikker. misschien dat je moeder dat ook wel wat vindt en kun je haar daar mee overhalen
pi_21286848
Met borduren, etc daar begin ik ff nog niet aan

Ach ja een el cheapo shirtje en een transferpapier
Alfred J Kwak pic een beetje oud gemaakt net als die Mickey Mouse t-shirts van tegenwoordig:

pi_21516110
Nu maar verder gegaan met goede textielverf en stencillen!
We beginnen met een plooirokje, wat wat ongelukkig op de foto is gekomen:

Nu met pistool erbij dus Het laatste stuk van de loop zit onder een plooi.

En een Eddy Scissorhands shirtje:

En een GIR shirtje Doom doom doom
pi_21516196
tis customized
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_21516354
wat voor textielverf, en hoe stencillen?? ben errug benieuwd! het resultaat is super!
pi_21516567
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 19:45 schreef SilverStar het volgende:
wat voor textielverf, en hoe stencillen?? ben errug benieuwd! het resultaat is super!
Geen idee, klein potje van 3,50 euro bij de hobbyzaak. Ander merkje zal ook wel doen.
Stencillen, gewoon. Plaatje (desnoods) van internet opzoeken, versimpelen om uitsnijden niet te moeilijk te maken, printen op wat steviger papier, uitsnijden en met de tamponeerkwast stampen.
pi_21516630
toch wel dus, ik had al zo'n vermoeden dat je dat zo deed. ik vond trouwens bij de pipoos laatst ook een soort textielverf. daarmee moet je op een plastic sheet een tekening oid maken. dat spul droogt op, en vervolgens kun je het op een shirt strijken.
ik ga binnenkort toch echt eens shirtjes en textielverf scoren, wil nu een keer beginnen met crea bea doen
pi_21516652
Oei, ik heb hier nog twee rokjes en 3 jurken liggen waar ik nog wat kleine dingen aan moet doen.

Het is alleen niet zo dat het bestaande kleding was en ik ze vermaakt heb,
ik heb ze helemaal zelf gemaakt.
( denk dat dat hier ook wel kan )

Ik zal er vanavond eens foto´s van maken
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_21516713
\
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 19:56 schreef SilverStar het volgende:
ik vond trouwens bij de pipoos laatst ook een soort textielverf. daarmee moet je op een plastic sheet een tekening oid maken. dat spul droogt op, en vervolgens kun je het op een shirt strijken.
Klinkt ook wel leuk ja, nog niet van gehoord, misschien leuk om eens te proberen
Mocht je het ooit proberen, post dan het resultaat want ik ben erg benieuwd!
pi_21516716
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 19:34 schreef ParanoidEv het volgende:
Nu maar verder gegaan met goede textielverf en stencillen!
We beginnen met een plooirokje, wat wat ongelukkig op de foto is gekomen:
[afbeelding]
Nu met pistool erbij dus Het laatste stuk van de loop zit onder een plooi.

En een Eddy Scissorhands shirtje:
[afbeelding]

En een GIR shirtje Doom doom doom
[afbeelding]
Die onderste is leuk!!!
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_21541743
Oké, dan hier enkele probeersels van mij.

Geen van allen is helemaal af ( naden die nog los zitten/ met spelden bij elkaar worden gehouden, zomen, afwerksels etc.... )

sleep, ook nog niet afgewerkt

Bij deze hangt één hele zijnaad nog aan spelden. Bandjes moeten ooknog bevestigd worden.

Moet óók nog afgewerkt worden.

Verder heb ik hier nog wat rokjes e.d. liggen die nog niet af zijn.
Ik heb het gewoon te druk !
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_21543045
WOW!! wat een gave jurken!!
pi_21543199
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 21:21 schreef SilverStar het volgende:
WOW!! wat een gave jurken!!
het zijn maar probeerseltjes/oefeningen hoor

Maar Dank je wel !!

De enige waar ik een patroon bij heb gehad is de jurk die helemaal groen is,
maar dat patroon heb ik een klein beetje verbouwd.
De andere twee zijn helemaal zelf bedacht/ getekend/ berekend.
Sir Winston Churchill
pi_21543561
supergaaf toch dat je ze zelf getekend hebt? en ik vind ze voor 'probeerseltjes' er erg mooi uit zien! ik moet ook nog een jurk, voor een bruiloft waar ik heen moet in oktober. kan niks vinden in de winkel, en de meeste patronen vind ik niet echt mooi.. ik ga denk ik ook zelf iets in elkaar knutselen (wat dan wel heel mooi moet worden natuurlijk )
  donderdag 26 augustus 2004 @ 00:48:17 #47
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_21548143
Zwarte jurken
Het leek zo'n goed idee...
  donderdag 26 augustus 2004 @ 01:26:53 #48
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_21548672
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 22:51 schreef SilverStar het volgende:
ik had trouwens wel een vestje waar ze een fiat 500 op had geborduurd (* Nonneke is fiat 500-fan)
[zwaar offtopicmode]
* Nonneke heeft een Fiat 500
knal geel...nouja hoortie te zijn, beestje rijd al iets van 2,5 jaar niet meer, doodzonde eigenlijk dattie in de tuin staat weg te roesten Toch maar eens langzaam beginnen met opknappen...
[/zwaar offtopicmode]
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_21552114
Evelien! Zou je zo'n Edward Scissorhands truitje ook voor mij kunnen maken?
  FOK!fossiel donderdag 26 augustus 2004 @ 11:34:54 #50
1455 Keroppi
kool kikker
pi_21552969
Mijn piraten-truitje voor een themafeest is bijna af! Zal 'm binnenkort even showen.
Chick on a mission
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')