abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 januari 2002 @ 12:14:44 #101
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_2809975
1 vind ik nou ook niet weer mooi.

Maar als een meid zo'n mooie stretchbroek aanheeft, en je ziet zo'n lekker strak kontje dan vind ik dat echt

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
terwijl een wat vollere kont dan juist iets minder is.

Conclusie: TE slank is niet mooi, maar lekker strak kontje is

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

pi_2811839
Een kont- zo groot mogelijk, zo week mogelijk en met zoveel cellulitus en striae mogelijk
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
" modern world - The lowest level of what was ment to be the crown of creation"
pi_2813236
ik vind #2 het mooiste
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_2813457
Bony ass met smalle heupen vindt Ryan niet mooi. Fat ass ook niet. Dus 2, met brede, maar niet al te brede heupen, lijkt Ryan wel wat.
I´m back.
pi_2814950
zekers 2!!!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Lachen is gezond :D!
  dinsdag 15 januari 2002 @ 09:52:03 #106
17517 MichielV
Veenstra Veenstra!
pi_2819983
Nummer 2... no doubt in my mind....
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

En dan in string.... heeeerlijk!

Noordpool.FM al gelezen?
MetMichiel - maandag tot en met donderdag om 19 uur op 3FM! http://www.metmichiel.nl Check ook m'n log: http://www.michielveenstra.nl
pi_3273411
pfff, waar je ook kijkt hiero... het gaat overal over hetzelfde! En dat nét als ik er even niet ben...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
[url=http://www.stringpolitie.net]de stringpolitie[/url] ...tegen teveel vlees in te kleine strings...
pi_3273442
Niet te dik, niet te dun en moet zeker niet hangen.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Sommige meiden passen hun figuur inderdaad aan op het ideaal van anderen: ZIELIG HOOR!!!!!!!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
If I die before I wake, pray the lord my soul to take......
pi_3281507
Alledrie!

(ligt ook aan de rest van het model van het meisje.. als ze heel slank is is een bolle kont al snel "dik", terwijl een stevig meisje met een "bony ass" ook geen gezicht is.. Hangt af van de situatie!

A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_3281537
wanneer er TE voor staat laat dan maar zitten maar verder maakt het me weinig uit zolang het meisje dat er aanvast zit mij maar heel erg aanspreekt vind ik het altijd heel heel heel erg lekker
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_3283184
nr 2
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zondag 24 februari 2002 @ 16:31:31 #112
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_3284519
Een kont mag best wat vlees hebben vind ik. Ronde kontjes spreken mij erg aan, plus wat heupen mag best!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Nummer 2 en ook nummer 3. Maar niet te dik natuurlijk!
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
pi_3285885
2/3 zijn
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_3286263
Ja hoor...doe mij maar een stevige reet!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_3286267
Goh die reacties vallen allemaal nog best mee
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Are you pondering what I'm pondering?
pi_3287140
Liever een: - Rond en een beetje voller. (niet dik) of een
- Een volslanke kont dan een boney ass...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zaterdag 2 maart 2002 @ 20:48:06 #117
11616 Flipmo
eerm ja dat denk ik wel !
pi_3363796
brrr
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

plaatje ff werkend gemaakt

[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 03-03-2002 12:10]

pi_3363842
quote:
Op donderdag 23 augustus 2001 17:34 schreef SiGNe het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die voor 1 gaat kiezen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik hou wel van lekker slank..lekker zo dat je de ribben een klein beetje kan zien en dan zo'n lekker strak kontje eronder...oh jummm
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

2 is ook lekker trouwens, maar niet teveel vet graag.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Exactly! (zeker ook omdat ik zelf ook niet een van de breedste ben
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
)
  zondag 3 maart 2002 @ 11:25:44 #119
24099 Tia_Tijger
Demonisator :)
pi_3368895
nummer 2 en/of nummer 3 aub:)

Geef zo'n bony ass maar eens een spanking, doet je hand VEEL te zeer!

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.
pi_3369089
quote:
Op zondag 03 maart 2002 11:25 schreef Tia_Tijger het volgende:
nummer 2 en/of nummer 3 aub:)

Geef zo'n bony ass maar eens een spanking, doet je hand VEEL te zeer!

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Dan mot je ook voor het "hardere"werk gaan en iets anders gebruiken.

Ga zelf ook voor 2 of 3

pi_3374417
Uhmmz.. ik weet nou niet of ik nr 2 of 3 ben. Heb gewoon mooie ronde billen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
. Ik krijg iig er alleen maar complimentjes over
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik vind het zelf alleen smerig worden als het zo kwaberig en fatsig wordt. Bij mij niet het geval
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_3374809
quote:
Op donderdag 23 augustus 2001 17:20 schreef Shaznya het volgende:
Jongens,

Wat zien jullie nu het liefst bij de meisjes?
- Een kontje zonder vlees, het kleinste van het kleinste zeg maar.
- Rond en een beetje voller. (niet dik)
- Een volslanke kont

Ik heb namelijk sterk het idee dat alle meiden proberen zich zodanig uit te hongeren om de eerst genoemde 'bony ass' te verkrijgen. Komt dit nu doordat jongens dit zo graag zien, of is er een andere reden voor? Misschien is het meer doordat vrouwen soms zo meedogenloos kritiek kunnen leveren op het achterwerk van een ander vrouwelijk persoon. Ik ben benieuwd..

Kus,
Shaznya

bij elk meisje verschillend. Sommige meisjes hebben een volle kont, maar wel strak en sommige een platte. Maar ik hou van wat vlees. Het moet wel wat lekkers zijn en je moet wat vast te pakken hebben. Nummer 3 is optimaal en nummer 2 is
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.

Zolang het maar lekker vol is en zeker geen rammelaar waar je tegen aan loopt te douwen.

Greetzz Flaslipper

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

ik wil later trouwen met een bi vrouw :P
pi_3374859
quote:
Op zaterdag 02 maart 2002 20:48 schreef Flipmo het volgende:
brrr
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

[afbeelding]

plaatje ff werkend gemaakt

Dit bedoel ik nou, alleen beejte goedkope broek enb geodkope kleding, maar ja wel errrrrrrrrrggggggg lekker

maak me gek

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

ik wil later trouwen met een bi vrouw :P
pi_3375013
als je daar als vent niet aan wilt gaan zitten (met die witte broek)....
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_3375192
Duidelijk een kleine kont!!!!
Leuk dat Jennifer Loopass de "volle bibs" heeft "gepromoot" (evenals shakira btw) maar ik vind dat helemaal niets, spijt me zeer....BIBS maatje KLEIN aub.....
FTW!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop