quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:31 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Die cunt heeft avonddienst
-edit- ... oh... maar wel met MuPu
Ja lekker he!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
whahahahahhahahaha zoooooooooo gunt
![]()
als je jezelf zo terugziet.....dan schaam je je toch kapotquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:45 schreef Chocobo het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHquote:
die tiggy gaat zooooooooooo balen als ze die foto's zietquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
als je jezelf zo terugziet.....dan schaam je je toch kapot
Schamen doet ze sowieso al voor die avondquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
als je jezelf zo terugziet.....dan schaam je je toch kapot
Hoezo? Ze kan zich toch niks herinneren?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:47 schreef Chocobo het volgende:
Schamen doet ze sowieso al voor die avond
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:47 schreef chibibo het volgende:
[..]
Hoezo? Ze kan zich toch niks herinneren?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:48 schreef chibibo het volgende:
Wat is trouwens dat vocht in haar hals?!![]()
Men zegt dat ze bier over zich heen kreeg... maar daar ga ik nu aan twijfelen..quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:48 schreef chibibo het volgende:
Wat is trouwens dat vocht in haar hals?!![]()
Dat ene biertje van Zeus zeker.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:51 schreef silver-surfer het volgende:
Men zegt dat ze bier over zich heen kreeg... maar daar ga ik nu aan twijfelen..![]()
ik ben dan serieus echt blij dat ik niet met haar samenwerkquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:50 schreef silver-surfer het volgende:
Die kan nog lachen als ze volgende week weer terug is
Ze heeft hier LAST van!!
Ja daaaaaaaaaag,.... eigen schuld hoor !quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:50 schreef silver-surfer het volgende:
Die kan nog lachen als ze volgende week weer terug is
Ze heeft hier LAST van!!
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja daaaaaaaaaag,.... eigen schuld hoor !
Ik wil haar hoofd wel eens zien als ze dit allemaal zietquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:52 schreef mr_Brown het volgende:
ik ben dan serieus echt blij dat ik niet met haar samenwerk![]()
![]()
aan de andere kant zou ik het wel weer willen zienpuur uit leedvermaak
Uiteraard.... het boeit ook totaal niet..quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja daaaaaaaaaag,.... eigen schuld hoor !
Nee kan wel, heb ook bier over me heen gehad.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:51 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Men zegt dat ze bier over zich heen kreeg... maar daar ga ik nu aan twijfelen..![]()
Die bullshit verhalen komen uiteraard ja..quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:55 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
helemaal mee eens..... maar ik ben wel benieuwd naar haar slappe lul verhalen om zichzelf eruit te lullen
![]()
maar jammergenoeg voor haar zijn er echt 30 getuigen
hou ons op de hoogtequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Die bullshit verhalen komen uiteraard ja..... dat is 100% zeker...
Toadette heeft haar flesje Spa over mijn borstkas gekieperd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:57 schreef SailingAce het volgende:
Nee kan wel, heb ook bier over me heen gehad.
Ik heb een glas of 3 ontweken van Neroquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:06 schreef chibibo het volgende:
[..]
Toadette heeft haar flesje Spa over mijn borstkas gekieperd.
Uiteraardquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hou ons op de hoogte![]()
![]()
*niet verbaasd is*quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:24 schreef silver-surfer het volgende:
Hongerrrrrrrr![]()
Etenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:34 schreef chibibo het volgende:
*niet verbaasd is*
Gijijijijijijs Heeeeeerlijk!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:39 schreef Thor-Nexium het volgende:yes Yes YES YEEEEEEESSSSSSSS tv laten maken voor 76 euro
OEPSSSSSSquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:40 schreef mr_Brown het volgende:Renske vroeg gewoon om het nummer van Zeus
![]()
Gijsssssss ik ga je zo slachten (als ik het nog kanquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:40 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijijijijijijs Heeeeeerlijk!!![]()
Je kan weer gamen![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:39 schreef Thor-Nexium het volgende:yes Yes YES YEEEEEEESSSSSSSS tv laten maken voor 76 euro
beterzquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:44 schreef Thor-Nexium het volgende:
IK heb trouwens een heeeeeeeeeerlijk weenend met mij zoontje gehad![]()
Die laat er ook geen gras over groeien.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:40 schreef mr_Brown het volgende:Renske vroeg gewoon om het nummer van Zeus
![]()
Cool!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:44 schreef Thor-Nexium het volgende:
IK heb trouwens een heeeeeeeeeerlijk weenend met mij zoontje gehad![]()
Er gaan daar dingen gebeuren op het strand hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:26 schreef D-Devil het volgende:
Ik zou Zeus ook wel doen hoor!.
Scheveningen, dáár gebeurt het.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:28 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Er gaan daar dingen gebeuren op het strand hoor![]()
Meer info te verkrijgen bij Tiggy.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:28 schreef silver-surfer het volgende:
Er gaan daar dingen gebeuren op het strand hoor![]()
ze moest erg lachen om je icon gijsquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:30 schreef D-Devil het volgende:
Je mag Renske anders ook wel mijn nummer geven valt me daar net in.
Ik heb trouwens ook wel weer eens zin om te gaan hoor..quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:30 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Scheveningen, dáár gebeurt het..
hou op...... liep net in de stad ..... damn wat lekker .....quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik heb trouwens ook wel weer eens zin om te gaan hoor..
Het weer is goddelijk!!
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERLIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:50 schreef Soos_Nexium het volgende:
ongelooflijk Nero en ik kunnen opeens op FOK op ons werk ...... heeeeeeerlijk en nog warm ook
Daarna in Delft gebeurde het ookquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:30 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Scheveningen, dáár gebeurt het..
heerlijk maar jullie werken ook bij elkaar? kewlquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:50 schreef Soos_Nexium het volgende:
ongelooflijk Nero en ik kunnen opeens op FOK op ons werk ...... heeeeeeerlijk en nog warm ook
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:50 schreef Soos_Nexium het volgende:
Een halve kilo kip... jemig.... BOLLE!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hou op...... liep net in de stad ..... damn wat lekker .....zit je hier
net trouwens wel een halve kilo kip op
![]()
Is ze vrijquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:54 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Een halve kilo kip... jemig.... BOLLE!
Hou op man... het weer is zooo goed... en Rens ligt met d'r billen in het zand![]()
Nee ... ze werkt .... gijs... natuurlijk is ze vrijquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:55 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Is ze vrij
heerlijk lekkere kippevleugeltjesquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:54 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Een halve kilo kip... jemig.... BOLLE!
Hou op man... het weer is zooo goed... en Rens ligt met d'r billen in het zand![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:55 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Is ze vrij
Ik ga straks eerst zo`n opblaaszwembad halen en daarna spring ik erinquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee ... ze werkt .... gijs... natuurlijk is ze vrij
*zucht*quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nee ze geeft een cursus zandsculputeren daar op het strand
Waar is hoogerheijde?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:59 schreef D-Devil het volgende:
Ik ga dit weekend naar Hoogerheide naar mijn ma, dus wie gaat er a.s. zaterdag of zondag mee naar het strand ?
Tip: neem dan ook zon ding waar je languit in kan liggenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:04 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Ik ga straks eerst zo`n opblaaszwembad halen en daarna spring ik erin![]()
Meldquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:59 schreef D-Devil het volgende:
Details:
Nadine gaat mee, voor de geïnteresseerden.
Ooooh... kippevleugelsquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:58 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
heerlijk lekkere kippevleugeltjes![]()
ja man.... de trut
Welk strand wil je gaan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:59 schreef D-Devil het volgende:
Ik ga dit weekend naar Hoogerheide naar mijn ma, dus wie gaat er a.s. zaterdag of zondag mee naar het strand ?
hoogerwaar???quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:59 schreef D-Devil het volgende:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:05 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Tip: neem dan ook zon ding waar je languit in kan liggen
108 KM rijden voor het strandquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:15 schreef D-Devil het volgende:
Mijn ma woont in hoogerheide, dat is in Brabant. Heb even gekeken, scheveningen is 108Km dus dat is makkelijk te doen met de auto.
Hoogerheid eis echt zoooo dicht bij mijn huisjequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:15 schreef D-Devil het volgende:
Mijn ma woont in hoogerheide, dat is in Brabant. Heb even gekeken, scheveningen is 108Km dus dat is makkelijk te doen met de auto.
Rij je mee dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:19 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Hoogerheid eis echt zoooo dicht bij mijn huisje :')
Rennesse is maar iets van 70 kmquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:15 schreef D-Devil het volgende:
Een datequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:19 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Rij je mee dan?. Mag je achter mij zitten in de auto
.
Renessequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:20 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Rennesse is maar iets van 70 km![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:20 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Renesse.
.
.
.
typhus....... last van mijn maagquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:09 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ooooh... kippevleugels![]()
Rot voor je, maar aan alle komt een eind.....quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:33 schreef mr_Brown het volgende:
dan intereseerd het je toch niet joooohhhhhh
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:23 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
typhus....... last van mijn maag![]()
Die humor !quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:37 schreef Magneet het volgende:
[..]het was leuk je gekend te hebben.
k hoop dat je er dagen last van hebt bolle ..quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:33 schreef mr_Brown het volgende:
dan intereseerd het je toch niet joooohhhhhh
welke humor gijsquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die humor !
die die er niet isquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:41 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
welke humor gijs
Ik moet tot 18:00 uur...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:41 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
welke humor gijs
MOEWHAHAHAHAHAHA!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:45 schreef silver-surfer het volgende:
Ik moet tot 18:00 uur...
Is dat humor
WHOEHAHAHAHAHHHAAHhAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik moet tot 18:00 uur...
Is dat humor
OEH is ze lekker strak???quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:47 schreef chibibo het volgende:
[..]
MOEWHAHAHAHAHAHA!!![]()
![]()
![]()
![]()
...
Ik ook.
Maar daarna squashen met huisgenote.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:47 schreef Magneet het volgende:
ik tot 16.00
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:48 schreef mr_Brown het volgende:
OEH is ze lekker strak???![]()
welke sms?? heb er geen gezien gijs??? heb je nu wel het juiste nrquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:51 schreef chibibo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Nog bedankt voor het negeren van m'n SMS trouwens.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:50 schreef D-Devil het volgende:
Ik ook tot 18.00u.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:56 schreef mr_Brown het volgende:
welke sms?? heb er geen gezien gijs??? heb je nu wel het juiste nr
He geil....quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:47 schreef chibibo het volgende:
[..]
MOEWHAHAHAHAHAHA!!![]()
![]()
![]()
![]()
...
Ik ook.
Maar daarna squashen met huisgenote.
Terechtquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:50 schreef D-Devil het volgende:
Ik ook tot 18.00u.
Ik doe je graag een pleziertjequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:47 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHAHHHAAHhAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker tegen d'r billen meppen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:04 schreef silver-surfer het volgende:
He geil....![]()
ben al een paar x bijna in slaap gevallenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:05 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik doe je graag een pleziertje
ouch is niet lekker als je baas binnekomt en je bent net ff wegquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:14 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ben al een paar x bijna in slaap gevallen
Je was me net voor!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:31 schreef Magneet het volgende:
Tatoeageverbod in horecazaken
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:35 schreef Chocobo het volgende:![]()
![]()
Marokkaanse reljeugd belaagt strandpaviljoen
"Een politiehond werd erop afgestuurd die de jonge Marokkaan in zijn knie beet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:35 schreef Chocobo het volgende:![]()
![]()
ik woon 20km ofzo van een strand af maar dat is een meertje en geen zeequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:48 schreef D-Devil het volgende:
Als je ongeveer 220 kilometer bij het strand vandaan woont is het niet zo vreemd als jer er 108Km voor wilt rijden.
Er is er 1 hard in zijn knie gebetenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:35 schreef Chocobo het volgende:![]()
![]()
Ja ik las hetquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
"Een politiehond werd erop afgestuurd die de jonge Marokkaan in zijn knie beet.
Gillend van de pijn kon de jongen toen worden aangehouden"
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
JAAAAAAAAAA ! KLAAAAAAAAAR !
Ik hoop dat de harde aanpak van deze jochies heeft geholpen voor de toekomst.. als afschrik middel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik las hetMoest lachen, echter denk ik eerder dat het hoop en frustratie van de schrijver is. Iets teveel details lijkt me
Maar ik hoop het wel
Wordt er zo moe van Gijsquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:03 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik hoop dat de harde aanpak van deze jochies heeft geholpen voor de toekomst.. als afschrik middel.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:04 schreef Chocobo het volgende:
He heeeerlijk
http://www.telegraaf.nl/p(...)oenen_verdienen.html
Je klinkt alsof je zojuist bent ontknaapt wa.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
JAAAAAAAAAA ! KLAAAAAAAAAR !
Dat leven van die 3 mensenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:04 schreef Chocobo het volgende:
He heeeerlijk
http://www.telegraaf.nl/p(...)oenen_verdienen.html
jij bent dik en lelijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:33 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dat leven van die 3 mensen
10 miljoen euro ontvangen en ook nog eens 10 maanden lekker een film maken in de caribbean![]()
Wat doe ik niet goed?
PROEST !quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:35 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jij bent dik en lelijk![]()
Bite me !!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:46 schreef mr_Brown het volgende:
naar huis
Cho en Slurfer
Wow,... ja Quin is daar helemaal weg van maar dat is wel groot zegquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:49 schreef Nadientje het volgende:
iemand een mickey mouse liefhebber trouwens![]()
? ik heb nog een megagrote knuffelmickey mouse van 1,3 meter hoog bij 1 meter breed
![]()
nou je mag hem hebben hoor hij is nog helemaal intact, ik heb hem ooit es gewonnen in die opticien van die vrouw wat nu vermoord isquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wow,... ja Quin is daar helemaal weg van maar dat is wel groot zeg
Quin wordt gek als ze dit hoortquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:01 schreef Nadientje het volgende:
[..]
nou je mag hem hebben hoor hij is nog helemaal intact, ik heb hem ooit es gewonnen in die opticien van die vrouw wat nu vermoord is... maar hij staat al jaren op de zolder en nu moest ik er weer aan denken, hij is echt cool hoor... en kost vast 200 euro ofzo als je hem moet kopen... zal wel es een foto maken
Ehhh,.. je mag MEEEEER posten hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:02 schreef chibibo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Uit: Cheerleaders
moeten we alleen even kijken hoe die bij jullie komt want hij past net op de cahterbank geloof ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Quin wordt gek als ze dit hoort![]()
![]()
Dine
![]()
Klik dan op de link naar het betreffende topic, gek!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:08 schreef Chocobo het volgende:
Ehhh,.. je mag MEEEEER posten hoorJezus wat een billen
Ja cooool,.. je bent altijd welkom !quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:09 schreef Nadientje het volgende:
[..]
moeten we alleen even kijken hoe die bij jullie komt want hij past net op de cahterbank geloof ik![]()
maar ik heb binnekort toch een weekje vrij en dan komen we wel een keer
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:13 schreef chibibo het volgende:
[..]
Klik dan op de link naar het betreffende topic, gek!
Neroquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:32 schreef Nero-Nexium het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaallooooooooooo
Mocht je de kroeg niet in?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:32 schreef Nero-Nexium het volgende:
't Zijn op die lichtblonde na wel lelijke wijven hoor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:39 schreef Gaaaast het volgende:
Die billen![]()
![]()
![]()
Ik heb het de laatste maand nu ook al 2x keer gehadquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:41 schreef Nero-Nexium het volgende:
Shit, mijn stroom viel net uit
NNNNNNNNNeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroooooooooooooooooooooquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:32 schreef Nero-Nexium het volgende:
ja tis gergeldquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:25 schreef Gaaaast het volgende:
Gaan we nog naar het strand zaterdag
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:14 schreef Nadientje het volgende:
de rest
Volgens mij is er nog geen foto van schoonheid.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:23 schreef Quinny het volgende:
Haaaaaalllllooooooooo
Zo lekker een dagje schijt geruimd vandaag. Heeerrrrllliiiijjjjjkkkk. Leuk vak heb ik he
Maar Nadine wat cool he![]()
. Kan je een fotootje posten voor me
Jaaaa joepiequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:26 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog geen foto van schoonheid..
we maken er zometeen anders 1, hij staat bij de ouders van nadine
Hoe is het met die bolle ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:28 schreef Quinny het volgende:
[..]
Jaaaa joepie
Weet niet... heb Surfer nog niet gezien.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoe is het met die bolle ?
Je bent er 10 op die foto, geen 20 want dan was ik nu niet meer bij jequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:32 schreef Nadientje het volgende:
ik had een foto maar mag hem niet posten van sven omdat ik daar 20 jaar ben en stom uitzieik maak zo wel een nieuwe voor je
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:34 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Je bent er 10 op die foto, geen 20 want dan was ik nu niet meer bij je.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:32 schreef Nadientje het volgende:
ik had een foto maar mag hem niet posten van sven omdat ik daar 20 jaar ben en stom uitzieik maak zo wel een nieuwe voor je
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:36 schreef Quinny het volgende:
[..]Is goed
Jammer dat Sven al een slaapplaatsje had vrijdag. Sjo had graag zijn bedje wel willen afstaan aan hem
Misschien moet je hem lokken met een biertjequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nadine, je ziet er noooooit stom uit
En wie zie ik daar posten? Nero?
...
Nero?!
NEEEEERRROOOOOOOO
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nadine, je ziet er noooooit stom uit
Hoiquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:39 schreef Nadientje het volgende:
[..]zeg hallo
Ja dan neem ik een ENKELTJE Heerlenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:36 schreef Quinny het volgende:
[..]Is goed
Jammer dat Sven al een slaapplaatsje had vrijdag. Sjo had graag zijn bedje wel willen afstaan aan hem
Gijs,...............quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:32 schreef Nadientje het volgende:
Dat betekent dan wel dat je Daan alleen in de weekenden zult zien!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja dan neem ik een ENKELTJE Heerlen
Het lukt je toch niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoi
Gijs, ik denk dat je na 8 uur Daan om Heerlen smeektquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:41 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Dat betekent dan wel dat je Daan alleen in de weekenden zult zien!.
Ja duh, daarom schreef ik dat ook mutsquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:43 schreef Nadientje het volgende:
ohja en ik was 10 op die fotozie nu pas dat ik 20 schreef
Ah vast niet, hij is hooguit nog liever dan jij al bentquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs, ik denk dat je na 8 uur om Heerlen smeekt![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:41 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Dat betekent dan wel dat je Daan alleen in de weekenden zult zien!.
Oh, en over 9 maanden heeft hij een halfbroertje of zusje erbij.
Watch en learn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:43 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Het lukt je toch niet..
Na 5 minuten al als die gebeten is door hemquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs, ik denk dat je na 8 uur Daan om Heerlen smeekt![]()
Als ik een rotweiler kan verdragen dan kan dit er vast makkelijk bij hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:46 schreef Quinny het volgende:
[..]
Na 5 minuten al als die gebeten is door hem
Gijs,....... ik ga toch niet iets vragen over een schrammetjequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:46 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Als ik een rotweiler kan verdragen dan kan dit er vast makkelijk bij hoor.
Valt me trouwens nog mee dat ik daar niets meer over heb gehoord bij de BBQ.
Wat hadden we moeten vragen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:46 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Als ik een rotweiler kan verdragen dan kan dit er vast makkelijk bij hoor.
Valt me trouwens nog mee dat ik daar niets meer over heb gehoord bij de BBQ.
Nee, dat was wel te hopen ja maar omdat nadine moord en brand schreeuwde misschien wel nogquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,....... ik ga toch niet iets vragen over een schrammetje![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:49 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Nee, dat was wel te hopen ja maar omdat nadine moord en brand schreeuwde misschien wel nog.
"zucht" mannen he Nadienquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:50 schreef Nadientje het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat hadden we moeten vragen?
"En? Was er licht aan het einde van de tunnel?"
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoi
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Watch en learn.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nadine?
Wacht evenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:52 schreef Chocobo het volgende:
Nog zo gelachen om Noot![]()
hahahahahaha
[..]
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:58 schreef Gaaaast het volgende:Een stijve lul is gemaakt om mee te pompen, valderie valderaaaaa
Soms vraag ik me toch echt serieus af, of je moeder je vroeger niet van de commode heeft laten vallen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:58 schreef Gaaaast het volgende:Een stijve lul is gemaakt om mee te pompen, valderie valderaaaaa
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:00 schreef Quinny het volgende:
[..]
Soms vraag ik me toch echt serieus af, of je moeder je vroeger niet van de commode heeft laten vallen.
Tot 3 keer toequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:00 schreef Quinny het volgende:
[..]
Soms vraag ik me toch echt serieus af, of je moeder je vroeger niet van de commode heeft laten vallen.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:59 schreef SailingAce het volgende:
[..]
quote:
2xquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:00 schreef Quinny het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]Heersende Noot !! Als ze ook nog met jou aan de telefoon staat loop ik echt naakt naar buiten hier
in Oktober misschienquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Foto's zijn al bij NY![]()
Die herinneringenHet was zo mooi daar...
Mamaquote:
Wheheehehquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mama![]()
Maar ok Noot,........ ik loop al
[afbeelding]
Zondag naar Zandvoort. Formule 3 auto'squote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:05 schreef Gaaaast het volgende:
Sjo, Quin,Noot gaan jullie ook naar het strand Scheveningen zaterdag ? Dan kom ik ook![]()
Op de motor![]()
Heb nachtdienst.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:05 schreef Gaaaast het volgende:
Sjo, Quin,Noot gaan jullie ook naar het strand Scheveningen zaterdag ? Dan kom ik ook![]()
Op de motor![]()
Hoeveel kost da?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:10 schreef kepler het volgende:
[..]
Zondag naar Zandvoort. Formule 3 auto's
Formule 1 auto's![]()
Super Bike's
Rally Cars
mooi weer
vrouwen die van auto's/motoren houden![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:12 schreef Quinny het volgende:
[..]
Heb nachtdienst.
Zal je dat plaatje niet even weghalen ivm telefoonnummerquote:
*Meegaat *quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:10 schreef kepler het volgende:
[..]
Zondag naar Zandvoort. Formule 3 auto's
Formule 1 auto's![]()
Super Bike's
Rally Cars
mooi weer
vrouwen die van auto's/motoren houden![]()
![]()
Was al bezig, maar de FP server is zo traagquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:13 schreef Quinny het volgende:
[..]
Zal je dat plaatje niet even weghalen ivm telefoonnummer
Schatje da`s een ander nummerquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:18 schreef Quinny het volgende:
Gaaaaast doe normaal haal die post weg met dat 06 -nummer en slik een tranxene
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:19 schreef ChOas het volgende:
Bel je nou 0645264023, of die ander ?
Wat ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:20 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Nummer weghalenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:21 schreef ChOas het volgende:
[..]
Wat ?
Van wie is het dan ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:26 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Nummer weghalen
Probeer het zou ik zeggenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:29 schreef ChOas het volgende:
[..]
Van wie is het dan ?
Durf ik nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:29 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Probeer het zou ik zeggen
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:17 schreef Chocobo het volgende:
ik suck
Omdat ik het schreefquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:19 schreef Magneet het volgende:
[..]vanwaar opeens deze zelfkennis?
Jeetje die past niet in mijn huisjequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:20 schreef Nadientje het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:22 schreef Quinny het volgende:
[..]
Omdat ik het schreef
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:29 schreef Quinny het volgende:
wat doe je met je snoetenpoetsendoos?
[afbeelding]
...idd leeg maken.
En wat kan je er nog meer mee?
[afbeelding]
...idd op je hoofd leggen.
maar het eigenlijk de bedoeling....
[afbeelding]
dat je je neus ermee snuit
PRROOOOESTquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:20 schreef Nadientje het volgende:
[afbeelding]
Dat is mijn vrouw die aan het spelen is met mijn account jij kikkerquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:19 schreef Magneet het volgende:
[..]vanwaar opeens deze zelfkennis?
weet je dat dat echt een kut excuus isquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is mijn vrouw die aan het spelen is met mijn account jij kikker
teveel of te weinig alcohol?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:47 schreef ChOas het volgende:
Maagproblemen
checkquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:14 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
*Meegaat *![]()
25 euro entree geloof ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoeveel kost da?
johquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:33 schreef kepler het volgende:
veeeetik heersch
er staat een foto die ik heb gemaakt in het nationale scoutingblad
alleen hebben ze er niet omgevraagd, ik ga ze aanklagen
en we komen weer op TV met scouting
De uitzending zeeverkenners, zal plaats vinden op 29 augustus.
De eerste uitzending is tussen 5 en 6 en zal 23 keer herhaald worden.
Op TV rijnmond
johquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:49 schreef Chocobo het volgende:
Ik ga zo dadelijk voor Quinny een ijsje meenemen als ik naar huis ga
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:36 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
joh
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:12 schreef Nadientje het volgende:
lulmaak nog es een foto
ze bedoeld waarschijnlijk ditquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:14 schreef kepler het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
PRROOOOEST![]()
Serieus,... dat is de dikste en lelijkste Mickey die ik ooit heb gezien![]()
![]()
Sorry![]()
![]()
hahahahahahaha
ahaquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:15 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ze bedoeld waarschijnlijk dit![]()
[..]
Over die Mickey Mousequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:14 schreef kepler het volgende:
[..]
BITCHquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:49 schreef Chocobo het volgende:
Ik ga zo dadelijk voor Quinny een ijsje meenemen als ik naar huis ga
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:12 schreef Nadientje het volgende:
lulmaak nog es een foto
Dat was Quinny?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
BITCH
Plan Gijsquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Slapen![]()
Quinny heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerstquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
BITCH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |