Daar ziet het er wel naar uit, ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:45 schreef Gamedemon het volgende:
die geen T&L ondersteunt...
kvind alien vs predator veel spannender als marine zijnde...tis nu echt...he ben 5 meter nix tegengekomen...hier gebeurt vast wat...oja hoor daar staat er 1...als marine bij AVP was het echt blie bliep bliep ...kuuuut waaaaar...bleek het een ketting te zijn die bewoog...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:00 schreef Vampz het volgende:
omg wat een spel zeg
Ben in tijden niet zo vaak geschroken van een spel (aliën vs predator)
ziek maar wel vet![]()
haha iddquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kvind alien vs predator veel spannender als marine zijnde...tis nu echt...he ben 5 meter nix tegengekomen...hier gebeurt vast wat...oja hoor daar staat er 1...als marine bij AVP was het echt blie bliep bliep ...kuuuut waaaaar...bleek het een ketting te zijn die bewoog...
Die Gatelinggun, zoals jij hem noemt, werd gebruikt tijdens de eerste wereld-oorlog. Op dit moment is het wapen wat er het meest op lijkt een M-134.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:06 schreef blackmage het volgende:
ik heb alleen de gatelinggun gemsit die in dat kastje zat van martianbuddy ik zag zo snel op de site niet de code staan.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:33 schreef MaddoxX het volgende:
Ik zit vast omfgLOL ik weet het er is maar 1 weg :/ maar hier wordt ik dus echt gek van.. Kzit met zon liftje/treintje te kloten op zo'n rails, ik weet niet waar ik heen moet .. ik ben volgens mij overal geweest :/ maar lukt niet echt !
Laat de spoilers maar komen
Ja zeer voorspelbaar spel, je hoeft maar ergens voorbij te lopen, iets te activeren of er komen allemaal mannetjes op je af. Ik hou ook totaal niet van dit genre eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kvind alien vs predator veel spannender als marine zijnde...tis nu echt...he ben 5 meter nix tegengekomen...hier gebeurt vast wat...oja hoor daar staat er 1...als marine bij AVP was het echt blie bliep bliep ...kuuuut waaaaar...bleek het een ketting te zijn die bewoog...
ja ik was nog in de shock van het spequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:10 schreef VriendP het volgende:
[..]
Die Gatelinggun, zoals jij hem noemt, werd gebruikt tijdens de eerste wereld-oorlog. Op dit moment is het wapen wat er het meest op lijkt een M-134.![]()
dat was ff een WTF aktie iddquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:20 schreef NiteSpeed het volgende:
Toch blijft het begin van het spel zwaar het engste. En het stukje dat dat ene monster boven je opeens begint te schreeuwen als een debiel.
beetje off-topicquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:18 schreef Markster het volgende:
Heb het nog steeds niet gespeeld
Ben aan syberia 2 begonnen, dat is toch meer mijn type game
Laten we het erop houden dat ik gilde als een klein schoolmeisje, en mijn cordless desktop aan de andere kant van de kamer lagquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dat was ff een WTF aktie idd
wahhaahquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:44 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat ik gilde als een klein schoolmeisje, en mijn cordless desktop aan de andere kant van de kamer lag.
Nee, het spel is donker bedoeld.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:55 schreef Cheiron het volgende:
Maar, is er bij betere videokaarten dan die van mij wel licht als je je geweer afvuurt? Dat zou namelijk nogal wat geswitch met die zaklamp schelen..
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:55 schreef Cheiron het volgende:
Maar, is er bij betere videokaarten dan die van mij wel licht als je je geweer afvuurt? Dat zou namelijk nogal wat geswitch met die zaklamp schelen..
euh.. om t niet te spoilen voor mensen die t niet willen weten:quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:04 schreef VriendP het volgende:
Wacht maar... als jullie over drie weken tegen het einde van het spel aan zitten, dan begint iedereen hier hetzelfde te vragen als ik.... hoe krijg ik die verdammte Guardian dood?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ow enneuh:verpest t nou niet voor de mensen die niet de hele tijd dat gedoe over warez willen horen, enige waar je voor zorgt zo is dat t topic op slot gaat.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:04 schreef engessa het volgende:
Dit spel ging echt asosociaal snel rond op Campzone. Er is speciaal de proxy voor uitgezet om het spel van het inet te plukken waarna het echt binnen een uur verspreid was over het hele netwerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |