jaja je weet wat ik bedoel neusquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:07 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
ROFL
Je hebt nog niet zo veel ervaring met computers he ?
Is je toetsenbord wel internet-compatible ?
- Zaklamp switchenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:47 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Wat vind je er niet goed aan dan![]()
Dat vindt ik juist goed gevonden. Donker = Doom.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:18 schreef Cheiron het volgende:
- Zaklamp switchen
Dat is in het echt toch ook niet zo dat je een heel been weg schiet?quote:Cheiron schreef:
- Ik had gehoopt op: je schiet een zombie in het been, been eraf ofzo.
Dat verschilt per vijand.quote:Cheiron schreef:
- Lichamen blijven niet eens even liggen
Ja, het geluid is erg sterk!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:35 schreef -Xerxes- het volgende:
Het geluid draagt in mijn ogen (lees: oren) ook een flink stuk bij aan de spannende sfeer
Nee, zullen we het even testen met een shotgun?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:33 schreef KillerDream het volgende:
Dat is in het echt toch ook niet zo dat je een heel been weg schiet?
Als je in zijn been schiet valt hij wel die kant op.
Ja, wees je wel lief voor me?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:35 schreef Markster het volgende:
Nee, zullen we het even testen met een shotgun?
Wedden dat je been verpulverd wegschiet?
Hij wordt echt nog niet eraf geschoten; hij blijft zeker nog hangenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:35 schreef Markster het volgende:
[..]
Nee, zullen we het even testen met een shotgun?
Wedden dat je been verpulverd wegschiet?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:26 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Bigl-mo op 03-08-2004 21:59:25 (spoiler niet goed :)) ]
denk niet echt dat er iemand zit te wachten op dat geblaatquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:09 schreef Vassili_Z het volgende:
En nog steeds aan het wachten op de pro-order...stelletje zwakkelingen zijn jullie, NU all downloaden en spelen he tssss
We hebben pas al wat gehoord van N_R, dus neequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:04 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
denk niet echt dat er iemand zit te wachten op dat geblaat
ja die maakte zich extreem drukquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:13 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
We hebben pas al wat gehoord van N_R, dus nee![]()
Donker = Doomquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:19 schreef dapluiz het volgende:
Heh, ik hoor van mensen dat ze m vinden zuigen omdat ie donker is....
Dat is nou juist het spannendequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:19 schreef dapluiz het volgende:
Heh, ik hoor van iemand dat ie m vind zuigen omdat ie donker is....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |