Mijn toetsenbord heeft een Mail Zoeken WWW en Favorieten knopjequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:07 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
ROFL
Je hebt nog niet zo veel ervaring met computers he ?
Is je toetsenbord wel internet-compatible ?
Wat vind je er niet goed aan danquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:45 schreef Cheiron het volgende:
Ik vind hem eigenlijk een beetje tegenvallen..![]()
Is voor baby'squote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:50 schreef Limprint het volgende:
wat dacht je van kruipen???
is dat niet gewoon F van FLASHLIGHT???????????????quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Waar krijg je die zaklamp ?
Klotequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:55 schreef Gianluca het volgende:
[..]
is dat niet gewoon F van FLASHLIGHT???????????????
Bij het begin, al s je je uitrusting krijgt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Waar krijg je die zaklamp ?
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:55 schreef Gianluca het volgende:
is dat niet gewoon F van FLASHLIGHT???????????????
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Klote![]()
En ik maar wachten op die zaklamp
Zonder zaklamp is het spel wel een stuk moelijker!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:58 schreef Gianluca het volgende:
en dat moeten wij serieus nemen
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:58 schreef Gianluca het volgende:
[..]
en dat moeten wij serieus nemen
Ja, 2x ermee op een zombie en hij ligt platquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:12 schreef MaddoxX het volgende:
Je kan met zaklamp ook slaan
Ben ik het NIET mee eens... Alleen nieuwe releases kunnen absurd duur zijn, en zelfs daar zijn nog leuke omwegen voor te bedenken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:20 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Hm, ik download altijd alle films, alleen de echte klassiekers koop ik (en dat zijn er heeeeeel weinig). Ik bedoel, de meeste films kijk je nooit meer na t 1 keer aandachtig gezien te hebben. Als je ze had gekocht zou het zonde van je centen zijn, en DVD's zijn echt DUUR.
Een pinky demonquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:18 schreef MaddoxX het volgende:
Wat zit er in de locker met de code die op die website staat?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:18 schreef MaddoxX het volgende:
Wat zit er in de locker met de code die op die website staat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.War. War never changes.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:26 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]BedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(de chaingun krijg je later tog
)
I have no rival, no man can be my equal. ♥
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |