abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 15:36:57 #76
28669 Chirma
Ik moest kloppen..
pi_21032930
Wat een kutspel, het is heel de tijd eng en de monsters blijven maar komen.
(niet dat dat een reden is om 'm niet uit te spelen)
Ik ben het. Chirma, de wonderhond.
pi_21033316
Ik ben er vanmorgen aan begonnen en tering.. wat een vet spel. Ik moest bijna van onderbroek verwisselen toen ik in de intro zag dat het filmpje in feite een ingame scherm was. Ik heb me al een paar keer het leplazarus geschrokken, jezus wat zijn die schaduwen mooi gedaan. Vooral bij de 'rondleiding' in het begin kreeg ik het zelfde gevoel als ik bij de eerste keer half-life spelen had; dit is echt het begin van de volgende generatie FPS. Hoewel Far-cry ook vet indrukwekkend was, Doom 3 is echt overweldigend. Nu ik alweer een tijdje aan het spelen moet ik wel zeggen dat ik de wapens (vooral het pistool) niet echt lekker vind schieten, maar dat zal de pret niet drukken.
War. War never changes.
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 16:05:36 #78
78698 Gianluca
de stationshoerenhater
pi_21033391
ach ik vind Thief 3 toch beter!
Kom niet in mn buurt je begaat een flater, in een straal van 5 kilometer schiet ik elke bitch neer
pi_21033434
Hier even wat kiekjes die ik onderweg heb gemaakt

Het licht vanuit de zaklamp wordt er mooi gereflecteerd door de deur.

Zonder zaklamp is het erg donker, gebruik ervan ik erg noodzakelijk.

Levels zien er mooi uit, met hier en daar licht- en vonk-effecten.

De zombies. Knuppel je gemakkelijk 2x met je zaplamp neer. Of met je pistol.

En daar ligt er dan 1. Alleen deze kwam aanzetten met vuur in zijn kleding.

Weer een mooi sfeer shot, zie links voor de rook en de gele spot die er op/door schijnt.

Niets staat recht. Zelfs hekjes zijn perfect gebogen.

Bloed genoeg te zien in Doom3

Nog meer bloed, en kaarsjes in een kring. Ben jij al bang???

Wat het is geen idee, ik weet wel dat het beweegt.
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 16:10:54 #80
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_21033480
Wow die laatste screen wat de neuk is dat ?
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_21033523
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 16:05 schreef Gianluca het volgende:
ach ik vind Thief 3 toch beter!
Thief 3 is ook vet maar nu ik Doom heb gespeeld ben ik bang dat Garrett zolang een andere hobby moet zoeken, breien ofzo.
War. War never changes.
pi_21033604
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 16:10 schreef GotenSSJ het volgende:
Wow die laatste screen wat de neuk is dat ?
Het beweegt, maar meer dan dat doet die ook niet
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 16:23:17 #83
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_21033717
Ach, Thief 3 heb ik toch al uitgespeeld
Doom III is zeker een goeie game om te spelen, maar om de een of andere reden vind ik het toch te veel gehyped. Het ziet er goed uit, de lichteffecten, particle-effecten, etc. zijn absoluut fantastisch, de zaklamp de meest realistische die ik tot nu toe in een game gezien heb en het verhaal (voor zover ik het heb gezien) is super... Maar wat ik mis is de grote vernieuwing in de gameplay; ik weet ook niet wat ik verwachtte, maar dit is me iets te veel oldschool. De levels zijn tot nu toe redelijk lineair, je hebt niet echt de vrijheid om op onderzoek uit te gaan.

Maar ach, het houdt me zeker bezig voor de komende tijd. Ik ben er blij mee
pi_21034169
quote:
Noot Roy
Die games kosten toen 150 euro (N64 anyone) of 120 (PSOne). Duurder dus zelfs.

En als een game het niet waard is om te kopen issie het ook niet waard om te spelen en dan download je hem niet.
om hier nog ff op terug te komen
als mensen het spel toch niet kopen omdat ie et niet waard is...maar wel een kopie aangeboden krijgen om em ff te instaleren dan doet het ID dus nix...
de mensen die em gedownload hebben hadden em anders toch niet gekocht...dus die 2.5 mil schade waar ze het over hebben is er niet..want die hadden ze toch niet gehad
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_21034197
2.5 miljoen
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 16:51:54 #86
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_21034260
Ik heb net mijn pistool gehad duurt nu nog lang voordat ik eindelijk is het eerste monster zie of wat ?
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_21034276
haha, check www.martianbuddy.com
War. War never changes.
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 16:54:07 #88
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_21034296
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 16:47 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

om hier nog ff op terug te komen
als mensen het spel toch niet kopen omdat ie et niet waard is...maar wel een kopie aangeboden krijgen om em ff te instaleren dan doet het ID dus nix...
de mensen die em gedownload hebben hadden em anders toch niet gekocht...dus die 2.5 mil schade waar ze het over hebben is er niet..want die hadden ze toch niet gehad
Als je het zo stelt kun je het net zo goed andersom stellen :
Jij wilt dus beweren dat niemand van de mensen die 'm gedownload heeft,
'm anders gekocht zou hebben ?

Nope, zo werkt het ook niet he.
zzz
pi_21034434
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 16:54 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Als je het zo stelt kun je het net zo goed andersom stellen :
Jij wilt dus beweren dat niemand van de mensen die 'm gedownload heeft,
'm anders gekocht zou hebben ?

Nope, zo werkt het ook niet he.
iig niet alle 50.000 mensen en de echte fans kopen em alsnog...mensen de online willen ook
pi_21035004
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja.. cool is dat he.. die website staat in zo'n e-mailtje die je krijgt.. nooit gedacht dat het een echte site was waar je een code van kunt afhalen... (deze code moet je ergens helemaal in het begin gebruiken)

[ Bericht 5% gewijzigd door Ericjuh op 03-08-2004 18:29:48 ]
Dit keer zonder signature
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 17:44:23 #91
42129 Bigl-mo
Doch mich mer è Piepke!
pi_21035360
kom je later ook nog eens tegen schrijf de code maar op.
hmm denk je t uit te hebben gespeeld in de hel.... jah jammer.. niet dus
maar we keep on fighting.
dat beest in de hel is wel een FPS vreter hoor vind mn pc niet zo lief.
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 17:55:01 #92
100160 M-ThijZ
©
pi_21035559
wat dacht je van http://www.ua-corp.com ?
eigenlijk kon hier ook wat zinnigs staan
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 17:55:52 #93
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_21035575
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 12:13 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]
Naast het feit dat ongeveer 45% hem alsnog koopt zijn er ook genoeg mensen die downloaden als previewen zien. Ik kan het me voorstellen, ik doe hetzelfde met films, maar dan ga ik ook niet klagen als het niet werkt. Maar ik vind het zo voorbarig te veronderstellen dat elke download ook meteen een verkoop ZOU zijn geweest...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 17:59:01 #94
12888 Skull-splitter
pi_21035655
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 14:46 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Dat is de gameplay, en eindelijk een spel waar het echt donker is, - en waar niemand hier wat aan kan doen dmv monitorinstellingen
Dat laaste is idd wel een goed punt, op de LAN was mijn scherm gewoon het donkerst van iedereen en iedereen vond dat maar raar... (nou isset een niet al te goed beeldscherm, maar toch)
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 18:02:15 #95
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_21035715
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 17:55 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Naast het feit dat ongeveer 45% hem alsnog koopt zijn er ook genoeg mensen die downloaden als previewen zien. Ik kan het me voorstellen, ik doe hetzelfde met films, maar dan ga ik ook niet klagen als het niet werkt. Maar ik vind het zo voorbarig te veronderstellen dat elke download ook meteen een verkoop ZOU zijn geweest...
juist dat is precies wat ik al zei..
mensen die muziek downloaden...iedere gedownloade cd zien ze als 20 euro verlies...
de meeste mensen downen gewoon omdat ze het op internet tegen komen en zoiets hebben van..ach wat boeit et ik koop em toch niet...mensend ie 10 ghz aan muziek op hun computer hebben staan hadden dus echt niet al die cd's orgineel gekocht als die ze niet kon downloaden...
en films downloaden doe ik ook...maar ik koop daarna wel de dvd gewoon...
De beste bordspellen vind je bij 999 GamesBig Fish GamesZavvi - Fandom en Geekgear
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 18:02:31 #96
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_21035722
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 17:29 schreef Ericjuh het volgende:
jow.. keb ook de chainsaw.. grappig ding...

zit nu alleen vast bij die stomme servicelift...
plasma gun is trouwens ook wel gaaf...
[..]

ja.. cool is dat he.. die website staat in zo'n e-mailtje die je krijgt.. nooit gedacht dat het een echte site was waar je een code van kunt afhalen... (deze code moet je ergens helemaal in het begin gebruiken)
SPOILER
Era Vulgaris
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 18:07:21 #97
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_21035839
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 18:02 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

juist dat is precies wat ik al zei..
mensen die muziek downloaden...iedere gedownloade cd zien ze als 20 euro verlies...
de meeste mensen downen gewoon omdat ze het op internet tegen komen en zoiets hebben van..ach wat boeit et ik koop em toch niet...mensend ie 10 ghz aan muziek op hun computer hebben staan hadden dus echt niet al die cd's orgineel gekocht als die ze niet kon downloaden...
en films downloaden doe ik ook...maar ik koop daarna wel de dvd gewoon...
ROFL
Je hebt nog niet zo veel ervaring met computers he ?
Is je toetsenbord wel internet-compatible ?
zzz
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 18:16:40 #98
12888 Skull-splitter
pi_21036038
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 12:51 schreef kipknots het volgende:
Ik verwacht eerlijk gezegd dat dit een redelijke flop voor ID gaat worden. Voor zover ik weet is voor hun het licenseren van de engine net zo belangrijk als zoniet belangrijker als het verkoop van het spel en ik denk dat dat een probleem gaat worden.
De engine zelf heeft wel leuke effecten (vooral de schaduwen, de normal mapping die op de monsters word gebruikt zit in zo'n beetje elke nieuwe engine ingebouwd) maar lijkt me totaal niet flexibel. Het grootste probleem zal zijn dat de engine niet geschikt is voor (grote) buitenomgevingen en het dus voor een groot deel van de toekomstige spellen niet geschikt is.
En de engine zal zeker geen 4 a 5 jaar meegaan zoals de Quake 3 engine, aangezien in 2006 de eerste spellen op de Unreal engine 3 gaan uitkomen. Als ik de eigenschappen van die engine bekijk, lijkt het erop dat hij alles bied wat de Doom III engine heeft, plus dat deze wel grote buitenomgevingen aankan (er zijn hier screens van verschenen) en als ik epic mag geloven word de engine ook een stuk flexibeler.
Ikzelf vind Id altijd een leuke trendsetter, maar de concurrentie verbeterd zoveel dat het vaak ook niet meer is. UE3.0 is IMO ook een grotere stap voorwaards en een logischere stap dan Doom3.
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 18:20:48 #99
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_21036112
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 18:07 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

ROFL
Je hebt nog niet zo veel ervaring met computers he ?
Is je toetsenbord wel internet-compatible ?
Hm, ik download altijd alle films, alleen de echte klassiekers koop ik (en dat zijn er heeeeeel weinig). Ik bedoel, de meeste films kijk je nooit meer na t 1 keer aandachtig gezien te hebben. Als je ze had gekocht zou het zonde van je centen zijn, en DVD's zijn echt DUUR.
Era Vulgaris
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 18:29:11 #100
42637 Ericjuh
BLUB!
pi_21036328
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 18:02 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

SPOILER
dat valt ook nog mee...

maar zet er wel wat spoilerdinges bij
Dit keer zonder signature