Thief 3 is ook vet maar nu ik Doom heb gespeeld ben ik bang dat Garrett zolang een andere hobby moet zoeken, breien ofzo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:05 schreef Gianluca het volgende:
ach ik vind Thief 3 toch beter!
Het beweegt, maar meer dan dat doet die ook nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:10 schreef GotenSSJ het volgende:
Wow die laatste screen wat de neuk is dat ?
om hier nog ff op terug te komenquote:Noot Roy
Die games kosten toen 150 euro (N64 anyone) of 120 (PSOne). Duurder dus zelfs.
En als een game het niet waard is om te kopen issie het ook niet waard om te spelen en dan download je hem niet.
Als je het zo stelt kun je het net zo goed andersom stellen :quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
om hier nog ff op terug te komen
als mensen het spel toch niet kopen omdat ie et niet waard is...maar wel een kopie aangeboden krijgen om em ff te instaleren dan doet het ID dus nix...
de mensen die em gedownload hebben hadden em anders toch niet gekocht...dus die 2.5 mil schade waar ze het over hebben is er niet..want die hadden ze toch niet gehad
iig niet alle 50.000 mensen en de echte fans kopen em alsnog...mensen de online willen ookquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:54 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Als je het zo stelt kun je het net zo goed andersom stellen :
Jij wilt dus beweren dat niemand van de mensen die 'm gedownload heeft,
'm anders gekocht zou hebben ?
Nope, zo werkt het ook niet he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ja.. cool is dat he.. die website staat in zo'n e-mailtje die je krijgt.. nooit gedacht dat het een echte site was waar je een code van kunt afhalen... (deze code moet je ergens helemaal in het begin gebruiken)
Naast het feit dat ongeveer 45% hem alsnog koopt zijn er ook genoeg mensen die downloaden als previewen zien. Ik kan het me voorstellen, ik doe hetzelfde met films, maar dan ga ik ook niet klagen als het niet werkt. Maar ik vind het zo voorbarig te veronderstellen dat elke download ook meteen een verkoop ZOU zijn geweest...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat laaste is idd wel een goed punt, op de LAN was mijn scherm gewoon het donkerst van iedereen en iedereen vond dat maar raar... (nou isset een niet al te goed beeldscherm, maar toch)quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:46 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Dat is de gameplay, en eindelijk een spel waar het echt donker is, - en waar niemand hier wat aan kan doen dmv monitorinstellingen![]()
juist dat is precies wat ik al zei..quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Naast het feit dat ongeveer 45% hem alsnog koopt zijn er ook genoeg mensen die downloaden als previewen zien. Ik kan het me voorstellen, ik doe hetzelfde met films, maar dan ga ik ook niet klagen als het niet werkt. Maar ik vind het zo voorbarig te veronderstellen dat elke download ook meteen een verkoop ZOU zijn geweest...
SPOILERquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:29 schreef Ericjuh het volgende:
jow.. keb ook de chainsaw.. grappig ding...
zit nu alleen vast bij die stomme servicelift...
plasma gun is trouwens ook wel gaaf...
[..]
ja.. cool is dat he.. die website staat in zo'n e-mailtje die je krijgt.. nooit gedacht dat het een echte site was waar je een code van kunt afhalen... (deze code moet je ergens helemaal in het begin gebruiken)
ROFLquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:02 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
juist dat is precies wat ik al zei..
mensen die muziek downloaden...iedere gedownloade cd zien ze als 20 euro verlies...
de meeste mensen downen gewoon omdat ze het op internet tegen komen en zoiets hebben van..ach wat boeit et ik koop em toch niet...mensend ie 10 ghz aan muziek op hun computer hebben staan hadden dus echt niet al die cd's orgineel gekocht als die ze niet kon downloaden...
en films downloaden doe ik ook...maar ik koop daarna wel de dvd gewoon...
Ikzelf vind Id altijd een leuke trendsetter, maar de concurrentie verbeterd zoveel dat het vaak ook niet meer is. UE3.0 is IMO ook een grotere stap voorwaards en een logischere stap dan Doom3.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:51 schreef kipknots het volgende:
Ik verwacht eerlijk gezegd dat dit een redelijke flop voor ID gaat worden. Voor zover ik weet is voor hun het licenseren van de engine net zo belangrijk als zoniet belangrijker als het verkoop van het spel en ik denk dat dat een probleem gaat worden.
De engine zelf heeft wel leuke effecten (vooral de schaduwen, de normal mapping die op de monsters word gebruikt zit in zo'n beetje elke nieuwe engine ingebouwd) maar lijkt me totaal niet flexibel. Het grootste probleem zal zijn dat de engine niet geschikt is voor (grote) buitenomgevingen en het dus voor een groot deel van de toekomstige spellen niet geschikt is.
En de engine zal zeker geen 4 a 5 jaar meegaan zoals de Quake 3 engine, aangezien in 2006 de eerste spellen op de Unreal engine 3 gaan uitkomen. Als ik de eigenschappen van die engine bekijk, lijkt het erop dat hij alles bied wat de Doom III engine heeft, plus dat deze wel grote buitenomgevingen aankan (er zijn hier screens van verschenen) en als ik epic mag geloven word de engine ook een stuk flexibeler.
Hm, ik download altijd alle films, alleen de echte klassiekers koop ik (en dat zijn er heeeeeel weinig). Ik bedoel, de meeste films kijk je nooit meer na t 1 keer aandachtig gezien te hebben. Als je ze had gekocht zou het zonde van je centen zijn, en DVD's zijn echt DUUR.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:07 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
ROFL
Je hebt nog niet zo veel ervaring met computers he ?
Is je toetsenbord wel internet-compatible ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |