Iets over een boom met geld die ik niet heb ofzoquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat is niet respectvol![]()
Daarom heet het ook een rampquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:51 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
ja.. dat is level 1.. wacht maar tot de ramp gebeurt... dan zijn ze schaars hoor..
quote:Gamers die in Plato, Texas wonen en hun oogjes tot vanavond weten open te houden zullen blij zijn met het nieuws dat werknemers van id Software bij de nachtrelease van het spel aanwezig zullen zijn. Verschillende BestBuy computerwinkels zullen het spel om middernacht aanbieden. Tevens krijgen de eerste 100 mensen die in de rij staan een prijs. In ander Doom-gerelateerd nieuws heeft de BBC een uitgebreid artikel over de uitgelekte versie van het spel geschreven. Doom 3 zou inmiddels al meer dan 50.000 keer gedownload zijn, wat een schadepost van 2,3 miljoen euro voor id Software en Activision zou betekenen, als al deze mensen het spel hadden gekocht.
Developing a game like it can cost game developers like id Software in the region of $15m (£8.3m) to $20m (£11.1m).
Potential sales could be hit by the extent of online piracy of the game.
Copies of it appeared on newsgroups and peer-to-peer networks over the weekend.
"Despite the relatively low price of PC games, many gamers are still choosing to resort to piracy rather than pay for legitimate boxed copies," said Matt Pierce, publisher of the computer games magazine, PC Gamer
je bent me al veels te verquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:27 schreef Hymn het volgende:
Gisteren de Hell level uitgespeeld, die is me daar een potje mooi![]()
Ik heb de Soulcube nu, dies vet![]()
quote:Doom 3 zou inmiddels al meer dan 50.000 keer gedownload zijn, wat een schadepost van 2,3 miljoen euro voor id Software en Activision zou betekenen, als al deze mensen het spel hadden gekocht.
Jou schuld anders waren het er meer als 49.999quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:33 schreef Mister_T het volgende:
[..]![]()
Dan waren het er juist 49.999quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jou schuld anders waren het er meer als 49.999
Lage prijs? sporen die lui welquote:"Despite the relatively low price of PC games, many gamers are still choosing to resort to piracy rather than pay for legitimate boxed copies," said Matt Pierce, publisher of the computer games magazine, PC Gamer
http://www.forumplanet.co(...)fid=5733&tid=1438663quote:dunno if it's just me, but I noticed this trick beefed up my DOOM3 performance by a lot.
Anyhoo:
In your DOOM 3 directory, find "DoomConfig.cfg" (x:\Program Files\Doom 3\base). Open DoomConfig.cfg in Notepad.
Find the line:
seta image_cacheMegs "32"
I changed 32 to 96.
I got a nice boost in performance. I dunno if the tweak worked or not (maybe my machine did something wierd, have no clue), so I'm just seeing if this works for others as well, or if a different setting works better than others.
Jij je zinquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:49 schreef Gamedemon het volgende:
mischien leuk om dit te vermengen met jou OP?
Compatiliteit veranderen ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:56 schreef R-e-n-e het volgende:
Ik krijg hem niet aan de praat!!
Hij zegt dat mijn besturingssysteem niet compatibel is??
Help!!!!
ik heb XP
Geinstalleerd via 3 virtuele schijven, deed het meteenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:58 schreef R-e-n-e het volgende:
Hoe? Hoe hebben jullie hem aan de praat gekregen?
windows update al gedaan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:56 schreef R-e-n-e het volgende:
Ik krijg hem niet aan de praat!!
Hij zegt dat mijn besturingssysteem niet compatibel is??
Help!!!!
ik heb XP
Ah, dit trucje komt van UT2004, cool dat het gewoon werktquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:44 schreef Mr.J het volgende:
Top Tweak Tip voor een performance boost:
[..]
http://www.forumplanet.co(...)fid=5733&tid=1438663
Op 256 zetten is dus aan te raden. Evenals de Omega drivers. Zeker voor de Ati gebruikers onder ons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |