Tuurlijk mogen ze erin wonen, geen wet die dat kan verbieden denk ik, maar zeg nou eerlijk zit jij op zo een familie naast je te wachten?? Mijn ouders wonen er twee huizen naast en het is gewoon een nette straat. Maar als je de beelden van TV op je netvlies hebt en je hoort dat ze een kringloopwinkeltje in de garage willen beginnen, dan gaan je nekharen toch overeind staan. Ze zijn niet voor niets hun huis uitgezet. Ik gun ze van harte een huis om in te wonen, maar dan wel in een buurt die bij hun past en niet de Albert Schweitzerlaan, want daar passen ze gewoon niet tussen. Of geef ze een vrijstaande woning met een stukje grond ergens in Groningen........ geen buren en dus geen burenruzies!quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:58 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
precies, als er een huis vrijstaat mogen ze daar toch in gaan wonen lijkt me..
Beetje trieste bedoening van die Haarlemmers..
Spelfouten in de antwoorden niet verbeteren aub.quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:55 schreef static het volgende:
Ik ga een Fok! BN interview met ze proberen te regelen (wederom).
quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:55 schreef APK het volgende:
Spelfouten in de antwoorden niet verbeteren aub.
quote:'Tokkies' mogelijk naar Amersfoort [ «Groove_Coverage©» ]
De bekende tsjakka-goeroe Emile Ratelband is ook in Amersfoort op zoek naar een woning voor de familie Tokkie, waar de IKON en SBS6 een serie over maakten. 'De Tokkies' werden na een burenruzie uit hun huis in Amsterdam gezet. Ratelband ontfermt zich nu onder woorwaarden over de familie en zoekt met een makelaar uit Delft een woning voor de familie. Nog deze week moet duidelijk worden of de Tokkies ook echt in Amersfoort neerstrijken. (RTV Utrecht)
Bron: www.tokkies.punt.nlquote:We gaan op Vakantie en nemen mee....
media | 14 September 2004
We gaan op vakantie en nemen mee…..
De Hele familie Tokkie-Ruijmgaart gaat op vakantie SBS zal alles gaan filmen en in een reeks van 6 x een half uur uit zenden. Dit nieuws is vers van de pers ( Bron Gerry Ruijmgaart) en wanneer ik meer info heb post ik dat natuurlijk.
Waar gaan ze heen???
Nou ze gaan 3 weken op vakantie hoe en wat en wanneer precies vertel ik als er meer bekend is maar van wat ik weet kan ik vertellen dat ze 1 week naar een 5 sterren hotel gaan en 1 week naar een kasteel en 1 week naar een Beauty-farm en dat alles zal in Oktober gebeuren en de familie krijgt ook zakgeld mee.
Het is jullie gegund na een klotehhhh periode Hanna en Gerrie neem t ervan en geniet van je vakantie.
(Wel jammer dat er gefilmd word ik hoop voor jullie dat ze niet 24 uur per dag gaan filmen groet >> Jordaan )
ps kijk vanavond Show-Nieuws op SBS gaat over een huis
Bron: http://tokkies.punt.nl/quote:
>Betreft: Uitnodiging Nachtsuite
>Geachte heer Ruimgaart, Aalsmeer, 16 september 2004
Het is ons een bijzonder genoegen je op zaterdag 18 september aanstaande namens RTL 5 en Endemol Nederland uit te nodigen voor het 'live'televisieprogramma 'Nachtsuite'.'Nachtsuite'is een late-night talkshow, die iedere zaterdag live wordt uitgezonden op RTL5.
De presentatie is in handen van Christine van der Horst.Wekelijks ontvangt zij een aantal gasten om over een bepaald thema de praten. Op zaterdag 18 september staat de uitzending in het teken van "de Tokkies!" Op de uitzenddag zelf verwelkomen wij je graag om 22.00 uur in de TV-studio's te Aalsmeer. Je wordt om 21.00 door een taxi opgehaald bij je huis.Als je je meldt bij de artiesteningang aan de achterzijde van het gebouw naar 'Nachtsuite', dan komt een van onze medewerkers je ophalen. Je bent in principe vrij in je kledingkeuze, trek alleen geen helemaal zwarte, of helemaal witte bovenkleding aan en vermijdt kleine streepjes, ruitjes of bolletjes.
Met vriendelijke groet,
Madelon Boerman
quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is langs de ringweg in A'dam, min of meer in de buurt van de burgemeester van Leeuwenlaan.quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:16 schreef schatje het volgende:
Zeg, aan het begin van iedere aflevering zie je dat men kantoren filmt. Zou dat te maken hebben met leegbouw ervan?? Dat dat de reden is waarom het gefilmd is?? I.v.m Tokkies die op straat komen te staan??
quote:Op woensdag 15 september 2004 18:30 schreef APK het volgende:
Hij zit nu achter z'n wepkem, kan iemand streamverslagen schrijven?
[afbeelding]
Wat is een oepielquote:Op zaterdag 18 september 2004 22:21 schreef Foo_niks het volgende:
oepiel alert
pulkquote:Op zaterdag 18 september 2004 22:22 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is een oepiel
Christine van der Horst.quote:
jah, je kan niet alles hebbenquote:Op zaterdag 18 september 2004 23:14 schreef static het volgende:
[..]
Christine van der Horst.
Nee, Ratelband.quote:Op zondag 19 september 2004 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zap net. Gaan de Tokkies Freefighten?
1100 GULDEN, ECHT WAAR.quote:Op zondag 19 september 2004 01:10 schreef mazaru het volgende:
Ik word stapelgek van dat mens met haar 5000 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |