Vincent Bijlo ?quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:30 schreef Modus het volgende:.
U maakt een geintjequote:Op maandag 2 augustus 2004 22:41 schreef _Stijn het volgende:
Wat is de bedoeling? Pics van jezelf posten?
Hey homoBen jij dat?
Ken je me niet meer?quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:43 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
U maakt een geintje
Ik zou niet weten wie je bent....quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:44 schreef _Stijn het volgende:
Ken je me niet meer?
Wat is de bedoeling? Ik heb geraden wie dat op dat plaatje was, moet ik nu ook een plaatje posten? Ook van mezelf?
(Jij) ziet eruit als een nazi. Maar wat is de bedoeling dan?quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:45 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wie je bent....
En je hebt het plaatje bij-lange-na niet geraden.....
Gewoon raden wie die meneer is;quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:46 schreef _Stijn het volgende:
(Jij) ziet eruit als een nazi. Maar wat is de bedoeling dan?![]()
Da;s een of ander kale homo die we niet willen kennen.quote:
Kan je tipcs geven?quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:49 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Gewoon raden wie die meneer is;
als je goed oplet zie je aan de rechterzijde 'mugshot' staan...
Ik zal een kleine hint geven: meneer is geen insect....
De rest moet je toch echt zelf doen...
(Jij) praat als een ingevroren diepvrieskip met maaien.quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:46 schreef _Stijn het volgende:
[..]
(Jij) ziet eruit als een nazi. Maar wat is de bedoeling dan?![]()
We moeten toch raden wie het is. Nou, die vent doet me denken aan zo;n nazi (zag laatst foto's).quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:52 schreef 456 het volgende:
[..]
(Jij) praat als een ingevroren diepvrieskip met maaien.
Leuk he, iemand om 1 ding afzeiken
![]()
Laat verder ook maar...voor de goede orde; die ietwat oudere meneer met de foute look ben IK dus niet....quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:53 schreef _Stijn het volgende:
We moeten toch raden wie het is. Nou, die vent doet me denken aan zo;n nazi (zag laatst foto's).![]()
Sorry hoor....
Mussert is/was dan ook fout...quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:54 schreef tong80 het volgende:
Mussert was toch niet zo lelijk ?
quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:56 schreef _Stijn het volgende:
Is het een Nederlander?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |