al een tijdje trouwens , maar geloof me , je mist er niets aanquote:Op maandag 2 augustus 2004 20:22 schreef the_legend_killer het volgende:
sinds wanneer bestaat fok!radio ?
ik heb echt geen id.. ik zal nu ff luisteren, dan hoor je het zo!quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:28 schreef -Evert- het volgende:
Ff serieus, ik ben echt heel erg nieuwsgierig maar kan hem niet beluisteren omdat ik doof ben.
en ook voor jou:quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:31 schreef mazaru het volgende:
Dan luister je toch naar de brailleradio
quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:43 schreef Hanzel_lane het volgende:
[..]
ik heb echt geen id.. ik zal nu ff luisteren, dan hoor je het zo!![]()
*aanmeldquote:Op maandag 2 augustus 2004 20:24 schreef Plaapje het volgende:
FOK! begint met gratis verstrekking van Nederwiet.
Echt waar?quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:46 schreef Najra het volgende:
Ze beginnen met een nationale sportzender?![]()
Wat een goeie grap
Nee dat was ook een flauwe grapquote:Op maandag 2 augustus 2004 20:47 schreef -Evert- het volgende:
[..]
Echt waar?
quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:48 schreef Najra het volgende:
[..]
Nee dat was ook een flauwe grap
Als die serieus was, dan had die het wel in een ander forum gepost, dus hier terug!!!quote:
ik denk wel dat ie serieus is breezerjong, anders had ik niet voor hem geluisterdquote:Op maandag 2 augustus 2004 20:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als die serieus was, dan had die het wel in een ander forum gepost, dus hier terug!!!![]()
![]()
![]()
Jij moet niet denken snotpork, dat gaat je niet goed af.quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:52 schreef Hanzel_lane het volgende:
[..]
ik denk wel dat ie serieus is breezerjong, anders had ik niet voor hem geluisterd
IJzersterke reactie!quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:55 schreef Hanzel_lane het volgende:
je sig is van een laag niveau mên....
Geeft niet, ik hoop dat iemand anders mij het vertelt...quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:02 schreef Hanzel_lane het volgende:
damn.. evert, ik moet nu gaan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |