mja wrijf het nog even in....quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dr. Stinkerd Knoeilap en Dr. Slettebak ..... bewaar deze foto's maar goed, want komend seizoen is het afgelopen met die twee.
Lieve heeft me al gecontacteerd met de vraag ik haar er bij wil helpen. Die vraag heb ik met "ja" beantwoord. Lieve Lieve en ik gaan Claire de hals omdraaien.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:54 schreef Wup het volgende:
misschien komt die Belgische met haar stoeipakjes doorgedraaid en wel nog even opdraven om Claire de nek om te draaien.
Wat kan ik er aan doen dat La Claire een snollebol is?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:54 schreef Wup het volgende:
mja wrijf het nog even in....
nul, want dat moet ze ook zijn en blijvenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat kan ik er aan doen dat La Claire een snollebol is?
In de wandelgangen gaat het gerucht dat Vivienne van den Assem terugkeert, maar dan als recast van Claire.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:11 schreef Wup het volgende:
nul, want dat moet ze ook zijn en blijven
en je kan er ook al niks aan doen dat Kim Pieters niet meer wil, maar als je nou even een recast gaat regelen doe je ook eens wat liefs........
ach, daar heb je die maffe wandelgangen van wiv weerquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
In de wandelgangen gaat het gerucht dat Vivienne van den Assem terugkeert, maar dan als recast van Claire.
Hoezo "te jong"? Kim Pieters is amper 24 jaar, terwijl ze in de serie rond de 30 is. Vivienne is 22, dus zou het nog kunnen. Vivienne hoeft geen geweldige vrouw neer te zetten. Ze IS een geweldige vrouw.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:28 schreef Wup het volgende:
ach, daar heb je die maffe wandelgangen van wiv weer
maar toch lief hoor, van mij mag ze, hoewel ze volgens mij wel beetje te jong is om zo een geweldige vrouw neer te zetten, maar het is al heel wat beter dan nul Claire.
Hey! Hey! Hey! Een beetje meer respect voor mijn NikkiE, ja!?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:36 schreef babette21 het volgende:
en moest toch weer concluderen dat ik haar beter vind dan Nikki Plessen (niet dat ik iets tegen Nikki heb, maar ze heeft die rol nogal verziekt)...
mag ik even opmerken dat Nikkie Plessen volkomen onschuldifg is in deze...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:36 schreef babette21 het volgende:
Die WIV wandelt toch altijd door vreemde gangen...
maar Viviënne terug in ONM lijkt me geen probleem... Zag pas toevallig een stukkie van dat Zoop-gebeuren () en moest toch weer concluderen dat ik haar beter vind dan Nikki Plessen (niet dat ik iets tegen Nikki heb, maar ze heeft die rol nogal verziekt)... Viviënne terug als Lizzy lijkt me dus wel oké, Viviënne als Claire vind ik dan weer teveel van het goede...
Huh? Zij wij het eens met elkaar eens?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:43 schreef Wup het volgende:
mag ik even opmerken dat Nikkie Plessen volkomen onschuldifg is in deze...
de schrijvers hebben Lizzy verziekt en er sinds de recast een volkomen overbodig karakter, een aanhangseltje van Joost gemaakt, wat ze niet was toen Vivienne haar mocht spelen....
Dat is een kleutersoap die zich in een dierentuin afspeelt. Je vindt ze op Nikkelen Lodeon, o.i.d.quote:en wat is dat Zoop toch?
ik bedoel, waar vind ik dat?
mja niet iedereen is een Kim Pieters natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hoezo "te jong"? Kim Pieters is amper 24 jaar, terwijl ze in de serie rond de 30 is. Vivienne is 22, dus zou het nog kunnen. Vivienne hoeft geen geweldige vrouw neer te zetten. Ze IS een geweldige vrouw.
In haar plaats krijgen we toch Esmee de la Betonmuur, of hoe heet ze?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:50 schreef Wup het volgende:
het is heel wat geruststellender dan een Anouck Klomp probeerseltje ofzo.....
we zijn het wel vaker eens, alleen dat wil je nooit toegeven omdat je het leuker vind om me met valse Claire opmerkingen te pesten:)quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
Huh? Zij wij het eens met elkaar eens?
ow.. dat zegt me niks... maar toch bedanktquote:Dat is een kleutersoap die zich in een dierentuin afspeelt. Je vindt ze op Nikkelen Lodeon, o.i.d.
Wuppesten doe ik niet meer zo vaak. Ik houd me liever bezig met Babettepesten. Die hapt zo lekker.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:53 schreef Wup het volgende:
we zijn het wel vaker eens, alleen dat wil je nooit toegeven omdat je het leuker vind om me met valse Claire opmerkingen te pesten:)
Nikkelen Lodeon is de cultuurzender voor de sociaal kansarme jeugd die 't niet meer durft om buiten te spelen.quote:ow.. dat zegt me niks... maar toch bedankt
zij is afgekeurd door Babette dus ze heeft de screening niet doorstaan......quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
In haar plaats krijgen we toch Esmee de la Betonmuur, of hoe heet ze?
En ook door mij is ze afgekeurd. We krijgen nu Simone Cobben. Die kwam ruimschoots door de keuring. MIJN "KEURING" dan wel te verstaan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:58 schreef Wup het volgende:
zij is afgekeurd door Babette dus ze heeft de screening niet doorstaan......
heeft hij niet ergens een rolletje in een film gespeeld in die periode, dat hij daarvoor dat vieze ding heeft gecultiveerd?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:01 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
Bram zonder baard is vreselijk, Bram mét dooie marmot is onvergeeflijk....
Hoe hebben ze ons dit ooit aan kunnen doen?????
dat weet ik niet zo, ze kijkt echt sloom uit haar ogen... dat wordt een vage bitch hoor....quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
En ook door mij is ze afgekeurd. We krijgen nu Simone Cobben. Die kwam ruimschoots door de keuring. MIJN "KEURING" dan wel te verstaan.
Bram heeft ooit de perfecte rol in Baantjer gespeeld. Ze hingen 'm aan de strop.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:03 schreef Wup het volgende:
heeft hij niet ergens een rolletje in een film gespeeld in die periode, dat hij daarvoor dat vieze ding heeft gecultiveerd?
het duurde godzijdank een stuk korter dan wat Robin Rienstra ons aandeed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |