abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21034295
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 16:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dr. Stinkerd Knoeilap en Dr. Slettebak ..... bewaar deze foto's maar goed, want komend seizoen is het afgelopen met die twee.
mja wrijf het nog even in....
nou ja laten we er maar van uit gaan dat die twee maanden dat ze er nog is, La Claire aan de lopende band dit soort ruzies mag hebben.....
en dat ze niet saai aftaait naar Milaan ofzo, dan maar liever een gruwelijke dood....
misschien komt die Belgische met haar stoeipakjes doorgedraaid en wel nog even opdraven om Claire de nek om te draaien.
pi_21034523
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 16:54 schreef Wup het volgende:

misschien komt die Belgische met haar stoeipakjes doorgedraaid en wel nog even opdraven om Claire de nek om te draaien.
Lieve heeft me al gecontacteerd met de vraag ik haar er bij wil helpen. Die vraag heb ik met "ja" beantwoord. Lieve Lieve en ik gaan Claire de hals omdraaien.
Winnaar Jort Kelder Award 2004
pi_21034543
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 16:54 schreef Wup het volgende:

mja wrijf het nog even in....
Wat kan ik er aan doen dat La Claire een snollebol is?
pi_21034654
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 17:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat kan ik er aan doen dat La Claire een snollebol is?
nul, want dat moet ze ook zijn en blijven
en je kan er ook al niks aan doen dat Kim Pieters niet meer wil, maar als je nou even een recast gaat regelen doe je ook eens wat liefs........
pi_21034878
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 17:11 schreef Wup het volgende:

nul, want dat moet ze ook zijn en blijven
en je kan er ook al niks aan doen dat Kim Pieters niet meer wil, maar als je nou even een recast gaat regelen doe je ook eens wat liefs........
In de wandelgangen gaat het gerucht dat Vivienne van den Assem terugkeert, maar dan als recast van Claire.
pi_21035000
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 17:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
In de wandelgangen gaat het gerucht dat Vivienne van den Assem terugkeert, maar dan als recast van Claire.
ach, daar heb je die maffe wandelgangen van wiv weer
maar toch lief hoor, van mij mag ze, hoewel ze volgens mij wel beetje te jong is om zo een geweldige vrouw neer te zetten, maar het is al heel wat beter dan nul Claire.
pi_21035143
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 17:28 schreef Wup het volgende:

ach, daar heb je die maffe wandelgangen van wiv weer
maar toch lief hoor, van mij mag ze, hoewel ze volgens mij wel beetje te jong is om zo een geweldige vrouw neer te zetten, maar het is al heel wat beter dan nul Claire.
Hoezo "te jong"? Kim Pieters is amper 24 jaar, terwijl ze in de serie rond de 30 is. Vivienne is 22, dus zou het nog kunnen. Vivienne hoeft geen geweldige vrouw neer te zetten. Ze IS een geweldige vrouw.
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 17:36:13 #33
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21035161
Die WIV wandelt toch altijd door vreemde gangen...

maar Viviënne terug in ONM lijkt me geen probleem... Zag pas toevallig een stukkie van dat Zoop-gebeuren ( ) en moest toch weer concluderen dat ik haar beter vind dan Nikki Plessen (niet dat ik iets tegen Nikki heb, maar ze heeft die rol nogal verziekt)... Viviënne terug als Lizzy lijkt me dus wel oké, Viviënne als Claire vind ik dan weer teveel van het goede...
pi_21035294
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 17:36 schreef babette21 het volgende:

en moest toch weer concluderen dat ik haar beter vind dan Nikki Plessen (niet dat ik iets tegen Nikki heb, maar ze heeft die rol nogal verziekt)...
Hey! Hey! Hey! Een beetje meer respect voor mijn NikkiE, ja!?
pi_21035329
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 17:36 schreef babette21 het volgende:
Die WIV wandelt toch altijd door vreemde gangen...
maar Viviënne terug in ONM lijkt me geen probleem... Zag pas toevallig een stukkie van dat Zoop-gebeuren ( ) en moest toch weer concluderen dat ik haar beter vind dan Nikki Plessen (niet dat ik iets tegen Nikki heb, maar ze heeft die rol nogal verziekt)... Viviënne terug als Lizzy lijkt me dus wel oké, Viviënne als Claire vind ik dan weer teveel van het goede...
mag ik even opmerken dat Nikkie Plessen volkomen onschuldifg is in deze...
de schrijvers hebben Lizzy verziekt en er sinds de recast een volkomen overbodig karakter, een aanhangseltje van Joost gemaakt, wat ze niet was toen Vivienne haar mocht spelen....

en wat is dat Zoop toch?
ik bedoel, waar vind ik dat?
pi_21035415
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 17:43 schreef Wup het volgende:

mag ik even opmerken dat Nikkie Plessen volkomen onschuldifg is in deze...
de schrijvers hebben Lizzy verziekt en er sinds de recast een volkomen overbodig karakter, een aanhangseltje van Joost gemaakt, wat ze niet was toen Vivienne haar mocht spelen....
Huh? Zij wij het eens met elkaar eens?
quote:
en wat is dat Zoop toch?
ik bedoel, waar vind ik dat?
Dat is een kleutersoap die zich in een dierentuin afspeelt. Je vindt ze op Nikkelen Lodeon, o.i.d.
pi_21035474
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 17:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hoezo "te jong"? Kim Pieters is amper 24 jaar, terwijl ze in de serie rond de 30 is. Vivienne is 22, dus zou het nog kunnen. Vivienne hoeft geen geweldige vrouw neer te zetten. Ze IS een geweldige vrouw.
mja niet iedereen is een Kim Pieters natuurlijk.
maar bij nader inzien stem ik toch maar voor, we weten in elk geval dat Vivienne kan soapacteren....al blijft ze te jong voor een ware La Claire... maar goed,
het is heel wat geruststellender dan een Anouck Klomp probeerseltje ofzo.....
pi_21035491
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 17:50 schreef Wup het volgende:

het is heel wat geruststellender dan een Anouck Klomp probeerseltje ofzo.....
In haar plaats krijgen we toch Esmee de la Betonmuur, of hoe heet ze?
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 17:51:49 #39
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21035498
Dat vind je op Nickelodeon, die tekenfilm-zender... Ik weet niet hoe laat het wordt uitgezonden, kreeg laatst de indruk dat het daar ook zomerstop is, want toen ik het zag leek het wel een marathon van uitzendingen (elke keer als ik langszapte was het bezig, terwijl zo'n uitzending volgens mij niet zolang duurt)... BTW, onze alleraardigste Suzy speelt er ook in... met paars haar!!

Anyway, wat ik eigenlijk ff wilde zeggen: ik ben het helemaal met je eens wb Nikki, daarom zei ik ook al dat ik niks tegen haar heb. 't zijn idd de schrijvers die 't verhaal/personage naar de klote hebben geholpen. Alleen... 't is wel altijd een beetje typecasting, en Viviënne is gewoon veel meer een bitch-type dan Nikki... Ik denk dat de schrijvers zich daar best door laten leiden, dus Lizzy wat "liever" hebben gemaakt dan ze eerst was. Terwijl Nikki volgens mij ook best de bitch uit kan hangen...
Hoe dan ook, ik gun Nikki wel een herkansing na de zomer, nu maar hopen dat de schrijvers dat ook doen... Misschien door te beginnen met een Joost-breuk!?!??! (yes please!!)
pi_21035537
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 17:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
Huh? Zij wij het eens met elkaar eens?
we zijn het wel vaker eens, alleen dat wil je nooit toegeven omdat je het leuker vind om me met valse Claire opmerkingen te pesten:)
quote:
Dat is een kleutersoap die zich in een dierentuin afspeelt. Je vindt ze op Nikkelen Lodeon, o.i.d.
ow.. dat zegt me niks... maar toch bedankt
pi_21035595
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 17:53 schreef Wup het volgende:

we zijn het wel vaker eens, alleen dat wil je nooit toegeven omdat je het leuker vind om me met valse Claire opmerkingen te pesten:)
Wuppesten doe ik niet meer zo vaak. Ik houd me liever bezig met Babettepesten. Die hapt zo lekker.
quote:
ow.. dat zegt me niks... maar toch bedankt
Nikkelen Lodeon is de cultuurzender voor de sociaal kansarme jeugd die 't niet meer durft om buiten te spelen.
pi_21035629
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 17:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
In haar plaats krijgen we toch Esmee de la Betonmuur, of hoe heet ze?
zij is afgekeurd door Babette dus ze heeft de screening niet doorstaan......
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 17:59:03 #43
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21035656
Hap hap hap....
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 18:01:13 #44
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21035694

Bram zonder baard is vreselijk, Bram mét dooie marmot is onvergeeflijk....
Hoe hebben ze ons dit ooit aan kunnen doen?????
pi_21035697
ik vraag me trouwens af of Robert de la Haye nog wel heel erg lang in ONM gaat blijven, het zal me niks verbazen als hij binnenkort ook zijn biezen pakt....
of ze moeten rap wat leukers voor Niels gaan schrijven.
pi_21035701
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 17:58 schreef Wup het volgende:

zij is afgekeurd door Babette dus ze heeft de screening niet doorstaan......
En ook door mij is ze afgekeurd. We krijgen nu Simone Cobben. Die kwam ruimschoots door de keuring. MIJN "KEURING" dan wel te verstaan.
pi_21035754
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 18:01 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]

Bram zonder baard is vreselijk, Bram mét dooie marmot is onvergeeflijk....
Hoe hebben ze ons dit ooit aan kunnen doen?????
heeft hij niet ergens een rolletje in een film gespeeld in die periode, dat hij daarvoor dat vieze ding heeft gecultiveerd?
het duurde godzijdank een stuk korter dan wat Robin Rienstra ons aandeed
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 18:05:10 #48
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21035779
Misschien moeten we online audities houden voor de recast van Claire??
Esmee is idd al afgekeurd (door mij), evenals Kim van Kooten (door Wup)....
maar er moeten toch wel meer gegadigden zijn???
pi_21035782
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 18:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
En ook door mij is ze afgekeurd. We krijgen nu Simone Cobben. Die kwam ruimschoots door de keuring. MIJN "KEURING" dan wel te verstaan.
dat weet ik niet zo, ze kijkt echt sloom uit haar ogen... dat wordt een vage bitch hoor....
pi_21035786
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 18:03 schreef Wup het volgende:

heeft hij niet ergens een rolletje in een film gespeeld in die periode, dat hij daarvoor dat vieze ding heeft gecultiveerd?
het duurde godzijdank een stuk korter dan wat Robin Rienstra ons aandeed
Bram heeft ooit de perfecte rol in Baantjer gespeeld. Ze hingen 'm aan de strop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')