mja.. misschien met een kloonnaam?quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:28 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
En danIedereen loopt mijn topic voorbij
Snap er niets van... Op MSN zegt elke meid/dame dat ik een leuk neusje hebtquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:28 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Je hebt het voor jezelf verknalt door een foto te plaatsen.![]()
Dude, peace![]()
En ik dan?quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:27 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
knuffel!!!!
je verdiend punten dude
Nog een kloonnaamquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:29 schreef Hanzel_lane het volgende:
[..]
mja.. misschien met een kloonnaam?![]()
Times changequote:Op maandag 2 augustus 2004 19:29 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Snap er niets van... Op MSN zegt elke meid/dame dat ik een leuk neusje hebt(echt waar)
En nu ben ik zo lelijk als de nacht!![]()
welkom op fok!quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:29 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Snap er niets van... Op MSN zegt elke meid/dame dat ik een leuk neusje hebt(echt waar)
En nu ben ik zo lelijk als de nacht!![]()
achja....er zijn zoveel mensen in de omloop die altijd tegen iedereen hetzelfde zeggen..quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:30 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Gisteren nog
Ik bedoel maar.. wees dan eerlijk..quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:33 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
achja....er zijn zoveel mensen in de omloop die altijd tegen iedereen hetzelfde zeggen..
nee, ik niet...
Misschien doen ze dat om je een beetje meer zelfvertrouwen te geven.quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:30 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Gisteren nog
Heej Metal broeder? Kunnen we haar niet gewoon delen?quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
*knuffelt hanneke trug*
ontbijt op bed, schat?
quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:34 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Misschien doen ze dat om je een beetje meer zelfvertrouwen te geven.
doen wequote:Op maandag 2 augustus 2004 19:35 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Heej Metal broeder? Kunnen we haar niet gewoon delen?
Kom op man, er zijn ergere/lelijke mensen..quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:34 schreef Rest het volgende:
Kan alsjeblieft iemand die foto's weghalen?
Of de topictitel aanpassen in ''Klik hier niet''
bvd
hmmmmquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
*knuffelt hanneke trug*
ontbijt op bed, schat?
maar misschien meende diegene het wel gisterenquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:34 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.. wees dan eerlijk..![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:35 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Heej Metal broeder? Kunnen we haar niet gewoon delen?
Wat MSN betreft wel ja.quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:36 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
dus alles wat ik nu gelezen heb, is dus allemaal gelul...
*bubbelbad aanzet, hanneke erin gooit en er bovenop springt*quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:37 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
hmmmm
en daarna lekker in bad?
[..]
maar misschien meende diegene het wel gisteren
[..]
![]()
sandwitch
Ik dacht meer aan een soort van rooster.quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:37 schreef Hanneke1983 het volgende:
![]()
sandwitch
dude, kom op... marsmilla ofzo durft zn foto niet eens te posten..quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:38 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
*bubbelbad aanzet, hanneke erin gooit en er bovenop springt*
*heftig tekeer gaat*
*wakker wordt uit die droom*
naja, goeie morgen schoonheid
rooster? volgens mij snap ik een grapje niet?quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:39 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een soort van rooster.
Maar mocht je een leuke vriendin hebben. Dan is er natuurlijk niets aan de hand.
Komt idd wel lame over. Maaruh ik heb simpel weg geen digitale foto van mezelf.quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:41 schreef Hanzel_lane het volgende:
[..]
dude, kom op... marsmilla ofzo durft zn foto niet eens te posten..
en terecht ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |