Ik ben gewoon een mislukkeling. Een nageboorte van mijn tweelingbroers.quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
MAN ZELFS IK BEN KNAPPER!!! HAHAHAHHAHAHA
quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
skaai moet niks van me hebben enzo.. maar als zij dat is op der avatar, is ze mooiquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:22 schreef Skaai het volgende:
[..]
[..]
Ik bewaar mijzelf voor een ouwe rijke kerel.
het blijft een stuk schroot, die gastquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:22 schreef Marczilla het volgende:
[..]
![]()
Maakt ook geen fuck uit van welke kant hij die foto neemt.![]()
dat leijke serpent? whehehequote:Op maandag 2 augustus 2004 19:23 schreef Hanzel_lane het volgende:
[..]
skaai moet niks van me hebben enzo.. maar als zij dat is op der avatar, is ze mooi![]()
![]()
post maar een pic danquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben een aanstormend gitaar god.quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:22 schreef Skaai het volgende:
[..]
[..]
Ik bewaar mijzelf voor een ouwe rijke kerel.
quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
het blijft een stuk schroot, die gast
Ik ben juist heel lenig met mijn lichaam. Zullen we elkaar aanvullen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:18 schreef Hanneke1983 het volgende:
super! ik heb altijd vastzittende spieren...
ook als ik ze niet heb![]()
*ziet laatste hoopje zelfvertrouwen uiteenspatten.quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
dat leijke serpent? whehehe
hmmmquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:25 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Ik ben juist heel lenig met mijn lichaam. Zullen we elkaar aanvullen.
Wie, ik?quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:26 schreef Hanzel_lane het volgende:
dude.. ga naar R&P ofzo
ik sta in je sig!quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:26 schreef The_Langolier het volgende:
knuffelnewbie![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:27 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Wie, ik?
knuffel!!!!quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ach hanneke kom toch hier, ik wil een knuffel
Je hebt het voor jezelf verknalt door een foto te plaatsen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:26 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Niemand wilt met mij trouwen...
* Marczilla topic uitwandeld.
En danquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:27 schreef Hanzel_lane het volgende:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |