* pakt Skaai overeind, en een dikke knuffel geeft *quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:14 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Dude nu heb ik Skaai laten vallen. Nu is ze stuk.
*Bij Hanneke verderslijmt
Hanneke ik ben de allerliefste, ik zal goed voor je zorgen. En liefdevol masseren.
quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:14 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Dude nu heb ik Skaai laten vallen. Nu is ze stuk.
*Bij Hanneke verderslijmt
Hanneke ik ben de allerliefste, ik zal goed voor je zorgen. En liefdevol masseren.
Bek dicht jij, je mag blij zijn dat ik nog zo tolerant ben jouw mtm te gevenquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:14 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
NIETS VAN JOU BIJ... Nikky ziet het wel zitten
Van mij?quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:15 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
fotoooooowww's
Heb een massage diploma.quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:16 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
als je goed kan masseren verdien je extra punten
quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:16 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Bek dicht jij, je mag blij zijn dat ik nog zo tolerant ben jouw mtm te geven(no flame intended )
zand eroverquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:17 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]Nou MTM is ook goed hoor!! Jij Nikky, ik MTM. Deal?
Know your place.quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
nou
ik ben hanneke blijkbaar al kwijt aan marczilla
welke vrouw wil er met me trouwen!!!? ik voel me zo alleen
Volgens mij heb je een pet opquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:18 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[afbeelding]
Speciaal geplaatst op verzoek van hanneke
Dit ben ik!
wie weet, wie weetquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:15 schreef sanniejj het volgende:
[..]
is dit een aanzoek?![]()
in meervoud plzquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:16 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Van mij?
Zal even 1 opzoeken...
ja?quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:16 schreef Chriz2k het volgende:
* Hanneke1983 kijkt fotoboek.
Hanneke!
super! ik heb altijd vastzittende spieren...quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:16 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Heb een massage diploma.
Trouwen?quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:18 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[afbeelding]
Dit ben ik!
het is dat je een Metalboeder bent, anders had ik je gespietstquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:18 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Know your place.![]()
Whehehehehehehehehehehehehehehehe...........................Jij bent dus mijn geduchte tegenstander...........whehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe........naar adem snakt.............whehehehehehehehehehehehehehequote:Op maandag 2 augustus 2004 19:18 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[afbeelding]
Dit ben ik!
verzoekje:quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:18 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[afbeelding]
Dit ben ik!
Ik weet ik ben lelijkquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:19 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Whehehehehehehehehehehehehehehehe...........................Jij bent dus mijn geduchte tegenstander...........whehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe........naar adem snakt.............whehehehehehehehehehehehehehe
quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:20 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
verzoekje:
voorkant
Whehehehehehequote:Op maandag 2 augustus 2004 19:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
het is dat je een Metalboeder bent, anders had ik je gespietst
quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:00 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Wil jij dan met mij trouwen, Skaai?![]()
Ik bewaar mijzelf voor een ouwe rijke kerelquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:01 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Skaai wil je met me trouwen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |