abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 augustus 2004 @ 00:47:00 #51
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_21066176
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 00:29 schreef MarMar het volgende:
1 ding... waarom wordt het wel of niet hebben van een relatie zo'n issue???
Omdat de meeste mensen graag iemand hebben om lekker tegenaan te kruipen?

Liefde is niet echt iets optioneels wat de één wel doet en de ander niet; iedereen is er naar op zoek.
pi_21066276
love is highly overrated

maar nee oke, ik snap je wel... maar het is toch niet handig om een relatie te gaan zoeken voordat je een persoon hebt met wie je dat uberhaupt zou willen, dat bedoel ik met die omgekeerde logica

en liefde heeft veel meer vormen dan een relatie...
pi_21066285
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 22:52 schreef p-etr-a het volgende:
Ja, maar het herinnert me aan wat ik niet heb.
hmm, ben tenminste niet de enige bij wie dat gelijk opkomt bij het lezen van dit topic..

ik kan niet zo zeggen wat de voordelen van een relatie zijn, het enige wat ik weet is dat ik er nou ook graag es een zou willen (als je het zo zegt lijkt het net alsof je het over een nieuwe hamster hebt ofzow, maar ik bedoel het op een goede manier )
  donderdag 5 augustus 2004 @ 01:10:08 #54
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_21066575
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 00:52 schreef MarMar het volgende:
love is highly overrated
Mja goed, je moet het toch ervaren hebben voordat je er een oordeel over kunt vellen
quote:
maar nee oke, ik snap je wel... maar het is toch niet handig om een relatie te gaan zoeken voordat je een persoon hebt met wie je dat uberhaupt zou willen, dat bedoel ik met die omgekeerde logica
De meeste mensen zijn dan ook niet zozeer op zoek naar een relatie als wel naar iemand om er eventueel een mee te hebben. Maar dat doet de term relatie weer zo officieel klinken, alsof je even een papiertje moet ondertekenen dat je een 'relatie' hebt, of het iets is wat je bij de bank kunt gaan halen
pi_21079853
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 00:47 schreef Leshy het volgende:

Liefde is niet echt iets optioneels wat de één wel doet en de ander niet; iedereen is er naar op zoek.
Ik ben toch echt helemaal niet op zoek moet ik zeggen. Ik ben meer op de vlucht dan op zoek....zou'k zeggen
pi_21105040
Je hoeft niet zelf te strijken en te wassen
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')