Omdat de meeste mensen graag iemand hebben om lekker tegenaan te kruipen?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:29 schreef MarMar het volgende:
1 ding... waarom wordt het wel of niet hebben van een relatie zo'n issue???
hmm, ben tenminste niet de enige bij wie dat gelijk opkomt bij het lezen van dit topic..quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:52 schreef p-etr-a het volgende:
Ja, maar het herinnert me aan wat ik niet heb.
Mja goed, je moet het toch ervaren hebben voordat je er een oordeel over kunt vellenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:52 schreef MarMar het volgende:
love is highly overrated
De meeste mensen zijn dan ook niet zozeer op zoek naar een relatie als wel naar iemand om er eventueel een mee te hebben. Maar dat doet de term relatie weer zo officieel klinken, alsof je even een papiertje moet ondertekenen dat je een 'relatie' hebt, of het iets is wat je bij de bank kunt gaan halenquote:maar nee oke, ik snap je wel... maar het is toch niet handig om een relatie te gaan zoeken voordat je een persoon hebt met wie je dat uberhaupt zou willen, dat bedoel ik met die omgekeerde logica
Ik ben toch echt helemaal niet op zoek moet ik zeggen. Ik ben meer op de vlucht dan op zoek....zou'k zeggenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:47 schreef Leshy het volgende:
Liefde is niet echt iets optioneels wat de één wel doet en de ander niet; iedereen is er naar op zoek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |