Hehehe.quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:06 schreef Tranceptor het volgende:
* Tranceptor denkt heel diep na
.... euhm...
euhm...
lastige vraag zeg
nee ik vind toch wel dat het aparte onderwerpen zijn. Voor de goed geinformeerden (de pessimisten) en de slecht geinformeerden ( optimisten)...quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:12 schreef DarkElf het volgende:
zeg Cc, blijven we topics openen?
dit had best in 1 topic gekund: Wat zijn de voor- en nadelen van een relatie...
Ik had het eerst gevraagd, kennelijk was er wel animo voor.quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:12 schreef DarkElf het volgende:
zeg Cc, blijven we topics openen?
dit had best in 1 topic gekund: Wat zijn de voor- en nadelen van een relatie...
Sorry, maar hierin moet ik je ongelijk geven, dit kan ook in een goede vriendschap, wil het nog eens meemaken dat iemand eerder naar mij komt toe dan naar eigen vriend/vriendin...quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:50 schreef Couscousje het volgende:
Je hebt altijd iemand op wie je kunt terugvallen in moeilijke situaties en die er meer voor je kan zijn dan gewone vrienden dat zouden kunnen doen.
Juist.quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:14 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
nee ik vind toch wel dat het aparte onderwerpen zijn. Voor de goed geinformeerden (de pessimisten) en de slecht geinformeerden ( optimisten)...
quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:15 schreef Roellio het volgende:
-Leuke cadeautjes voor je verjaardag i.p.v. bier, dvd's, geld en spullen van de knaakhal
Hoeveel cc?quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:16 schreef Couscousje het volgende:
[..]
![]()
Cc
vroeg het me gewoon af..quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:14 schreef Couscousje het volgende:
[..]
P.S.: Wat is er mis met topics openen, daar is het toch een forum voor?
Ok.quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
vroeg het me gewoon af..
that's it.
Heb ik vrienden voor, en beter kan niet.quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:50 schreef Couscousje het volgende:
Je hebt altijd iemand op wie je kunt terugvallen in moeilijke situaties en die er meer voor je kan zijn dan gewone vrienden dat zouden kunnen doen.
Hebben ze condooms voor uitgevonden. God zegene Durexquote:Met het oog op een eventuele zwangerschap, denk ik dat je met een vaste partner nog stabieler bent, dan dat dit je zou overkomen binnen een vrijblijvende seksrelatie.
Indien je allebei monogaam bent en een vaste partner hebt, is de kans op sexueel overdraagbare aandoeningen een stuk kleiner.
Voor die twee-eenheid moet je wel een deel van jezelf inleverenquote:Je bent deel van een twee-eenheid, waardoor je je misschien niet meer eenzaam hoeft te voelen
En hoeveel goede relaties ken jij, ik persoonlijk geen éénquote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:41 schreef Leshy het volgende:
In een goede relatie vormen de twee personen meer dan de som van het geheel.
Lijkt me wel een voordeel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |