Ok, genoeg over de dvdrips en shite, bittorent en DC++ (vooral de zweedse hubs) zijn de shit.
Zoek en gij zult vinden, vragen mag niet dus ik hou daar verder ook over op. Tot zover de tips
voor de downloaders.
De officiele dvd van de gumball 2004 is nog niet uit, die komt deze maand als ik het goed heb.
En volgens mij hebben ze het over de dvd van 2001 maar dat weet ik niet 100% zeker.
De originele dvd's zijn als je een beetje zoekt op internet wel te bestellen, ik heb alleen even geen zin om nu een link te gaan zoeken. In Nederlandse winkels maak je zeer weinig kans of je moet gruwelijk veel mazzel hebben in zo'n apart winkeltje.
Totzover de dvd story. Daar hebben we namelijk niets aan in dit topic aangezien illegale bende niet mag.
Ik was net nog even aan het kijken op de site van dikkertje dap Kimble en zag foto's die ik niet eerder had gezien. Hij is in 1996 een keer gruwelijk gecrashed ofzo... Niet in de Gumball natuurlijk, die bestond nog niet, dus het is een klein beetje offtopic. Maar Kimble is wel 1 van dé Gumballers en om nou een nieuw topic te maken over deze crash vond ik een beetje onzin.
Check:
![]()
![]()
oelala