802 Gijsjes komen bij van de meetquote:Op maandag 2 augustus 2004 09:55 schreef Quinny het volgende:
Er moet even iemand voor mij een linkje zetten van het vorige deel
802 Gijsjes komen bij van de meetquote:Op maandag 2 augustus 2004 09:55 schreef Quinny het volgende:
Er moet even iemand voor mij een linkje zetten van het vorige deel
Topicsluiter opent het nieuwe topicquote:Op maandag 2 augustus 2004 09:57 schreef Ker_Plunk het volgende:
Wat kan ik wel
He Quin
quote:Op maandag 2 augustus 2004 09:57 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
802 Gijsjes komen bij van de meet
![]()
quote:
Begin op jouw te lijken héquote:Op maandag 2 augustus 2004 09:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]zit ie weer iemand anders plaatje te gebruiken
![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 09:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]zit ie weer iemand anders plaatje te gebruiken
![]()
quote:
Me ding?quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
Renske heeft wel interesse gijs
niet in jou, maar in dat ding van je
![]()
![]()
gelezen gijsquote:Op maandag 2 augustus 2004 10:06 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Me ding?![]()
![]()
Ow,
Had toch een paar sms' jes gestuurd?
gijs.... ik wil jequote:Op maandag 2 augustus 2004 10:07 schreef Chocobo het volgende:
Typhus...... tis hier echt tering typhus hoerendruk hierquote:Op maandag 2 augustus 2004 10:10 schreef silver-surfer het volgende:
Heerlijke gozer,...quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:07 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijs.... ik wil je![]()
maar ik ga eerst ff een kopje thee drinken bij je vrouw![]()
Ja ik wil!quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:10 schreef silver-surfer het volgende:
Oh,... en ik heb het gsm nummer van Renske net ontvangenquote:Op maandag 2 augustus 2004 10:07 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
maar ik ga eerst ff een kopje thee drinken bij je vrouw![]()
Werkzequote:Op maandag 2 augustus 2004 10:11 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Typhus...... tis hier echt tering typhus hoerendruk hier![]()
Hoe gaan we heten?quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:11 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ja ik wil!![]()
Goed idee!quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oh,... en ik heb het gsm nummer van Renske net ontvangen![]()
Ik ... eehhhh... weet van niksquote:Op maandag 2 augustus 2004 10:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oh,... en ik heb het gsm nummer van Renske net ontvangen![]()
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiightquote:Op maandag 2 augustus 2004 10:14 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Goed idee!
Brown, schat, kan je haar nummer ff sms-en? Ff kletsen over de cam![]()
Kikker-Surfer ?quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:13 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hoe gaan we heten?
Ker Surfer-Plunk
of
Silver Plunk-Surfer
![]()
Jouw sms en msn gedrag neemt stalker proporties aanquote:Op maandag 2 augustus 2004 10:14 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Goed idee!
Je krijgt zo een natte doek voor je pulserende blauwe oogquote:Op maandag 2 augustus 2004 10:14 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik ... eehhhh... weet van niks![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je krijgt zo een natte doek voor je pulserende blauwe oog
quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:17 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik zou je ook graag helpen met je gebroken schaambeen maar wij medici zijn daar net niet bevoegd voor
quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:14 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Goed idee!
Jaaaaa Renske op fokquote:Op maandag 2 augustus 2004 10:24 schreef mr_Brown het volgende:
Over namen gesproken trouwens ......
Renske wil misschien ook hier op Fok![]()
![]()
echt niet goed voor mij
![]()
dus ik hoop ook dat ze het weer snel vergeet ofzo...
maar heeft iemand een suggestie voor een naam ofzo???
Jaaaaaaquote:Op maandag 2 augustus 2004 10:24 schreef mr_Brown het volgende:
![]()
echt niet goed voor mij
![]()
En dat heb je gekeken?quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:22 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
typhus.... hierover gesproken..... zat gisteren te zappen.... zie ik ineens op RTL4 een reportage over penissen ofzo..... waren ze net bezig met een operatie penisverlenging
![]()
![]()
![]()
![]()
fucking hell hé!!!!!!
WTF?quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jouw sms en msn gedrag neemt stalker proporties aan
Ik zal over een naam na denken...quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:24 schreef mr_Brown het volgende:
![]()
echt niet goed voor mij
![]()
naaaaa.... het was meer van..... WTF is dat???? waar is ie mee bezigquote:Op maandag 2 augustus 2004 10:27 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
En dat heb je gekeken?
Zoiets trek ik niet hoor..![]()
oh god..... eehh...... Sjo... Quinny.... willen jullie ook ff meedenken..... anders wordt het niks natuurlijkquote:Op maandag 2 augustus 2004 10:28 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik zal over een naam na denken...
quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik word geen NexiumZe zijn best tof om zo nu en dan mee te gamen, maar ik word ziek van dat Kick gedrag. Stelletje kleuters
MIss Negeria ooooooook hahahahahahaquote:Op maandag 2 augustus 2004 10:30 schreef Chocobo het volgende:
Renske: Miss Nigeria
Karen: Tifa
Steek hem dan ik die dikke hol van je johquote:Op maandag 2 augustus 2004 10:30 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
oh god..... eehh...... Sjo... Quinny.... willen jullie ook ff meedenken..... anders wordt het niks natuurlijk![]()
NOOOOOOOOOOTT .... Twi heeft je account gehacked..quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik word geen NexiumZe zijn best tof om zo nu en dan mee te gamen, maar ik word ziek van dat Kick gedrag. Stelletje kleuters
Whahahahahah Miss Nigeriaquote:Op maandag 2 augustus 2004 10:30 schreef Chocobo het volgende:
Renske: Miss Nigeria
Karen: Tifa
quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:33 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whahahahahah Miss Nigeria
Eeeehhhhh.... wat is Tifa gijs
quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:37 schreef Chocobo het volgende:
Renske vind ik wel wat van Uma Thurman weg hebben![]()
Iets met Kill Bill bv..... The Bride of Kiddo
Pulp Fiction....... Miss Wallace of Mia
Les Misérables,........... Fantine
Batman and Robin,........... Poison Ivy
Etc, etc
zelfs ik als game leek wist wie Tifa wasquote:Op maandag 2 augustus 2004 10:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Schande
quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:37 schreef Chocobo het volgende:
Renske vind ik wel wat van Uma Thurman weg hebben![]()
Iets met Kill Bill bv..... The Bride, of Kiddo
Pulp Fiction....... Miss Wallace, of Mia
Les Misérables,........... Fantine
Batman and Robin,........... Poison Ivy
Etc, etc
quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zelfs ik als game leek wist wie Tifa was![]()
![]()
maar die vergeet je ook niet zo makkelijk
deze is mooi:
[afbeelding]
Iets met poison Ivyquote:Op maandag 2 augustus 2004 10:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
ja.....Poison voor mij jaquote:Op maandag 2 augustus 2004 10:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Iets met poison IvyDat zou passen !!
quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,....... je beseft mijn pijn niet nuquote:
quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,....... je beseft mijn pijn niet nu
Zij was toch die dood gingquote:Op maandag 2 augustus 2004 10:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,....... je beseft mijn pijn niet nu
DIe opmerking doet pijnquote:Op maandag 2 augustus 2004 10:57 schreef Quinny het volgende:
[..]
Zij was toch die dood ging
huilliequote:Op maandag 2 augustus 2004 10:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
DIe opmerking doet pijnen je fout
Het is Aeris die sterft.... en kan iedereen nu stoppen met FFVII te schaden.... beste spel ooit
Ik trek ze van de site afquote:Op maandag 2 augustus 2004 11:03 schreef mr_Brown het volgende:
ben nu bezig met mijn foto's uploaden.....
sjo.... hoe wil jij ze hebben?? of trek jij ze van de site af???
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
knuffel?quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het is Aeris die sterft.... en kan iedereen nu stoppen met FFVII te schaden.... beste spel ooit
Die heb ik zelfs gespeeldquote:Op maandag 2 augustus 2004 10:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
quote:
Net had je nog geen hoofdpijn !!quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:19 schreef Quinny het volgende:
[..]![]()
mmmmm...... nee kheb hoofdpijn
Ze heeft altijd tijd voor kinderen. We hebben nog wat coole Teletubbie dvd's thuisquote:Op maandag 2 augustus 2004 11:25 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Net had je nog geen hoofdpijn !!![]()
Joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 2 augustus 2004 11:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ze heeft altijd tijd voor kinderen. We hebben nog wat coole Teletubbie dvd's thuisAls ik thuis kom breng ik je wel naar huis ok
?
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaantjequote:Op maandag 2 augustus 2004 11:34 schreef Quinny het volgende:
ccccccccccccccccccccccccccccccccbs d c vx f b z bnk
Ben jij soms die kerel die in mijn neus beetquote:Op maandag 2 augustus 2004 11:34 schreef Quinny het volgende:
ik was het hoorquote:Op maandag 2 augustus 2004 11:35 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaantje![]()
Hij post hetzelfde als wanneer ik zat benquote:Op maandag 2 augustus 2004 11:34 schreef Quinny het volgende:
quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:36 schreef Quinny het volgende:
[..]
ik was het hoor
Het typen gaat je soms nog niet helemaal goed af he?quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:34 schreef Quinny het volgende:
guuuuuuuuuuuuuntquote:Op maandag 2 augustus 2004 11:36 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ben jij soms die kerel die in mijn neus beet
quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:40 schreef Magneet het volgende:
[..]
guuuuuuuuuuuuunt
Ja en de volgende keer bijt ik in je tiet, zoals dat vanmorgen bij mama deedquote:Op maandag 2 augustus 2004 11:36 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ben jij soms die kerel die in mijn neus beet
Deed het pijn?quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:43 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja en de volgende keer bijt ik in je tiet, zoals dat vanmorgen bij mama deed
quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:43 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja en de volgende keer bijt ik in je tiet, zoals dat vanmorgen bij mama deed
Jij nietquote:Op maandag 2 augustus 2004 11:45 schreef silver-surfer het volgende:
Daan bijt in tieten
Niet voor mijn 1e gijsquote:Op maandag 2 augustus 2004 11:50 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Jij niet
GIJIJIJIJIJIJIJIJIJSquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:01 schreef Thor-Nexium het volgende:
OMG die Tiggy![]()
Hahahahaquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:01 schreef Thor-Nexium het volgende:
OMG die Tiggy![]()
Koop maar ff een aantal pennen dan.quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:04 schreef Ker_Plunk het volgende:
FF een lijstje maken van wat ze allemaal gedaan heeft
Gijs ik had er 3 dagen voor nodig om het te verwerken.quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:05 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
![]()
komtie aan 3 dagen later
Waar blijft haar nummer?quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:06 schreef mr_Brown het volgende:
CHOCOBO/
ODIN NEXIUM/
PASCAL/
Q-TIP/
zit jij met mijn kuiken te smsen????
![]()
![]()
ik ga alle ranzig foto's van haar verzamelen en daar een powerpoint presentatie van makenquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:04 schreef Ker_Plunk het volgende:
FF een lijstje maken van wat ze allemaal gedaan heeft
quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:07 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik ga alle ranzig foto's van haar verzamelen en daar een powerpoint presentatie van maken![]()
Wil je het e-mail adres van d'r vriendquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:07 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik ga alle ranzig foto's van haar verzamelen en daar een powerpoint presentatie van maken![]()
Ik hoorde het ook met verbazingquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:09 schreef silver-surfer het volgende:
Die heeft dingen gedaan die Tig... serieus... als ik haar vriend was (God verhoedde het!! ) had ze eeecht last!!
Heb je daar echt zin in Gijs, zie je al die foto`s weerquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:07 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Dat is bullshit gijs... die dekt zich in hoorquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:12 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook met verbazingEn gewoon niet kunnen herinneren
ALLLEEESSSSquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:12 schreef Zeus-Nexium het volgende:
hallo gijzen![]()
allemaal weer lekker op het werk zie ik
ik doe je hurkquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:13 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
ALLLEEESSSS![]()
Gijs dan had ze er voorgoed uitgezien als DE foto van de topics voor de bbqquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:09 schreef silver-surfer het volgende:
Die heeft dingen gedaan die Tig... serieus... als ik haar vriend was (God verhoedde het!! ) had ze eeecht last!!
quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:13 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dat is bullshit gijs... die dekt zich in hoor
ja mooi.... dan gaat daar een cc naartoe .....quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:10 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Wil je het e-mail adres van d'r vriend![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:15 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Gijs dan had ze er voorgoed uitgezien als DE foto van de topics voor de bbq
gijsss.... pleasseeee...... dat geloof je toch niet echt hèquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:12 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook met verbazingEn gewoon niet kunnen herinneren
Gijs... leer mij Tig kennen... die weet donders goed wat ze heeft gedaan die avond,...quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:16 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]serieus...
quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:17 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ik ga final VII weer spelen![]()
Oooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:16 schreef Thor-Nexium het volgende:
Gijsjes ik ga naar het strand![]()
Idd, maar me verstand kan er niet bij dat je zoiets doetquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:17 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijsss.... pleasseeee...... dat geloof je toch niet echt hè![]()
![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:19 schreef Zeus-Nexium het volgende:
Morgen lekker naar het strand met renske![]()
Jalooooers!!!quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:19 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ik mis renske en karen trouwens![]()
hahahahahaha.......gijs ik speelde al rpg's toen jij nog in de wieg lag.quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:20 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Jalooooers!!!
Wat is de eindbaas van Xenogears?
Ja ik vroeg het vrijdag en het enigste wat je zei was HP en grote robots ofzoquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:21 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
hahahahahaha.......gijs ik speelde al rpg's toen jij nog in de wieg lag.
![]()
mijn verstand ook niet gijsquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:20 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Idd, maar me verstand kan er niet bij dat je zoiets doet
Iig, lekker aan het werk?
quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:19 schreef Zeus-Nexium het volgende:
Gijs wat weeg jij BTW, heb je geprobeerd mee op te tillen maar ...quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:21 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
hahahahahaha.......gijs ik speelde al rpg's toen jij nog in de wieg lag.
![]()
Jou levenquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:19 schreef Zeus-Nexium het volgende:
dat zei ik niet gijs dat zei de rosequote:Op maandag 2 augustus 2004 12:23 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ja ik vroeg het vrijdag en het enigste wat je zei was HP en grote robots ofzo![]()
Xeno Nexium oooooooooooookquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:24 schreef Zeus-Nexium het volgende:
Je moet ook een nexium worden Ker![]()
XENO NEXIUM lijkt me wel wat voor je![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:26 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Xeno Nexium oooooooooooook
Hel, ik koop zelfs een Live pakket slechts voor die naam
lijkt me echt cool als je ook met ons komt gamen gijsquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:26 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijkquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:26 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Whoehahahahahahahahaquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:32 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk [afbeelding]
quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:34 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Whoehahahahahahahaha
Als die mooie Rens me camera nou koopt kan ik het pakket kopen
je hebt tot 19 augustus de tijd.....dan komt black arrow uit.quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:34 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Whoehahahahahahahaha
dan ben je toch klaar.....haal je een acount en black arrow.quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:37 schreef Ker_Plunk het volgende:
Volgende week trouwens jarig![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:34 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Whoehahahahahahahaha
Handig he google?quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:42 schreef Zeus-Nexium het volgende:
en die eindbaas heet trouwens Urobolus
![]()
Alleen dat aansluiten is dat moeilijk? Ik wil niet me pc aanlatenquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:40 schreef mr_Brown het volgende:
[..]NEEEEEEEEEEE meen je dat???? dus .... dus... dus...... als Rens je cam koopt.... dan kom je Live!!!! GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
![]()
![]()
dat gaat dan helemaal goed komen!!!!!
![]()
Goed idee...quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:42 schreef mr_Brown het volgende:
Kolere......
kga maar eens lunchen..... upload is denk wel klaar als ik terugkom
Hubje kopenquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:44 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Alleen dat aansluiten is dat moeilijk? Ik wil niet me pc aanlaten
gaat nergens over gijs.....hoe lang ben je daar wel niet mee bezig geweest?quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:44 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Handig he google?
Wat vind je van mij guide?
Ze is zoooo cool Gijs,.... Umaquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:06 schreef mr_Brown het volgende:
CHOCOBO/
ODIN NEXIUM/
PASCAL/
Q-TIP/
zit jij met mijn kuiken te smsen????
![]()
![]()
TERINGquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:17 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ik ga final VII weer spelen![]()
Um, 6 weken (niet achter mekaar hoorquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:46 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
gaat nergens over gijs.....hoe lang ben je daar wel niet mee bezig geweest?
Ga je het ook voor final 7 doen?
DIE IS COOOOOOOLquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:24 schreef Zeus-Nexium het volgende:
Je moet ook een nexium worden Ker![]()
XENO NEXIUM lijkt me wel wat voor je![]()
Mag ik hem Chocy ?quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
DIE IS COOOOOOOLDaar zou ik mijn Odin naam nog voor inruilen
Ja Gijsquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:50 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Mag ik hem Chocy ?
respect hoor gijsquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:48 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Um, 6 weken (niet achter mekaar hoor)
Ben nou bezig met Chrono Cross. Die wordt al erg mooi , hier hou ik niet rekening mee met printen, de andere wel. Daarom zag het er nog wat basic uit.
Wou eerst geen FFVII doen maar maak hem wel uit respect
4 letters. Hou het gewoon bij Xeno Nexiumquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:51 schreef Ker_Plunk het volgende:
Grahf Nexium
Strife Nexium
Urobolos Nexium
Chrono Nexium
Sephiroth Nexium
4 letters gijsquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:51 schreef Ker_Plunk het volgende:
Grahf Nexium
Strife Nexium
Urobolos Nexium
Chrono Nexium
Sephiroth Nexium
KOEL(KAST) NEXIUMquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
4 letters. Hou het gewoon bij Xeno Nexium
quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:54 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
KOEL(KAST) NEXIUM
(KOEL)KAST NEXIUM
cool man........vond het een super goede rpg...alleen was het jammer dat er zoveelquote:
Cho is er helemaal gek vanquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:01 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
cool man........vond het een super goede rpg...alleen was het jammer dat er zoveel
characters in zaten. stuk of 20 geloof ik. Hierdoor kreeg ik niet echt een band ze![]()
gijs je gaat nu nog meer respect voor me krijgen....heb gister de hele avond double dashquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeus gewoon RPG's gamen ookWat een respect!
Had ik al gezegd dat ik van je houquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:04 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
gijs je gaat nu nog meer respect voor me krijgen....heb gister de hele avond double dash
en mario party 5 zitten spelen![]()
Fable, Burnout 3 en Halo 2 binnenkortquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:04 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
gijs je gaat nu nog meer respect voor me krijgen....heb gister de hele avond double dash
en mario party 5 zitten spelen![]()
Onzedelijk gedrag terwijl ze al een jaar een vriend heeft.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:04 schreef chibibo het volgende:
Ik zal wel weer een ei zijn, maar wat heeft Tiggy dan precies gedaan?
Ze leest toch nooit oude topics terug, dus het kan hier veilig gepost worden.
quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:06 schreef Magneet het volgende:
ben ik dan plak nexium als ik al ooit het nexium niveau kan bereiken
gijsquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik van je hou![]()
Burnout 3 haal ik blindquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier ook iedereen aan de Burnout 3? Heeeerlijk! Maar er kunnen geloof ik maar 6 mensen tegelijk online? Das wat jammer
Maar HALO 2 ookLekker respawnen als je doodgaat
een jaar een vriend ook......en ik hoorde ook nog eens dat haar vriend haar heeft gebrachtquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:07 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Onzedelijk gedrag terwijl ze al een jaar een vriend heeft.
Wat ze op het strand gedaan heeft met desbetreffende persoon wil ik niet eens weten
ook goedquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:07 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
![]()
Buik nexium klink echt beter
Ik heb ze allebei al in pre-order staan. Deze MOET ik hebben. He, die tyfus Xbox ookquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Burnout 3 haal ik blindAls iedereen online zit ga ik even offline crashmode spelen
Halo 2 online.... dat wordt zooooo GOD !!
Halo 2 Gijs, lekkerquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier ook iedereen aan de Burnout 3? Heeeerlijk! Maar er kunnen geloof ik maar 6 mensen tegelijk online? Das wat jammer
Maar HALO 2 ookLekker respawnen als je doodgaat
En nu zijn ze samen op vakantie.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:10 schreef Zeus-Nexium het volgende:
een jaar een vriend ook......en ik hoorde ook nog eens dat haar vriend haar heeft gebracht
en opgehaald![]()
lijkt me echt wel cool als je een nexium wordt.....maar je moet echt eerst ff een tijdjequote:Op maandag 2 augustus 2004 13:10 schreef Magneet het volgende:
[..]
ook goed
De 19de begint iedereen weer met de teller op nulquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:11 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
lijkt me echt wel cool als je een nexium wordt.....maar je moet echt eerst ff een tijdje
gaan oefenen gijs.![]()
bij magneet staat dan de teller idd op nul......wij beginnen gewoon lekker met een elo van 999quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:12 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
De 19de begint iedereen weer met de teller op nul
Blijkbaar jaquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:14 schreef Chocobo het volgende:
Ik geil zo op de Halo 2 Limited Edition game
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze noemde jou naam hoorquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:07 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Onzedelijk gedrag terwijl ze al een jaar een vriend heeft.
Wat ze op het strand gedaan heeft met desbetreffende persoon wil ik niet eens weten
Oh ? Had jij de simpele versie ?quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:15 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Blijkbaar ja
Jij ook staan zoenen met Tig ! ?quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:16 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ze noemde jou naam hoor
Ehhquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:10 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
een jaar een vriend ook......en ik hoorde ook nog eens dat haar vriend haar heeft gebracht
en opgehaald![]()
Ik geil niet op een doosje of extra DVDquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oh ? Had jij de simpele versie ?
Jij niet danquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij ook staan zoenen met Tig ! ?
niet veel gijs........baal er ook echt van...normaal drink ik echt niet zoveel maar metquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:17 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ehh...
Kan je je nog iets herinneren van vrijdag
RS3BA vult de tijd tot Halo 2 en Burnout 3 denk ikquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:17 schreef Zeus-Nexium het volgende:
het is ook echt tijd voor een nieuw online spel wat we met ze alle gaan spelen.......we spelen rainbow nu al zo lang
Nee natuurlijk niet Gijsquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij ook staan zoenen met Tig ! ?
Ja en terecht.....quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:18 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Ik geil niet op een doosje of extra DVD
Ik doe het spel![]()
je kan beter zeggen met wie nietquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij niet dan
WHAHAHAHAHA,.. die reactiequote:Op maandag 2 augustus 2004 13:20 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet Gijs
Hoe ze daar bij komt weet ik nietquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:16 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ze noemde jou naam hoor
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight !quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:21 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Hoe ze daar bij komt weet ik nietHeb niks met haar gedaan
ik heb je toch echt aan haar teennagels zien likkenquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:21 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Hoe ze daar bij komt weet ik nietHeb niks met haar gedaan
BoB LotRquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja en terecht.....Ik geil alleen ook over hoesjes
Helemaal ijzeren hoesjes
Gijsssssssquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:23 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ik heb je toch echt aan haar teennagels zien likken![]()
Zeg hou mij er even buitenquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:23 schreef Chocobo het volgende:
Nieuwe topic ,............ voor straks !
804 Gijsjes hebben Tigress gedaan,... !!
Jij kent haar alquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHA,.. die reactieNee dat weet ik Gijs,.. was meer zoiets van 'iedereen heeft praktisch met haar gezoend' opmerking.
Gedrag zoog wel vond ik. Ze leek wel 16, maar ieder zijn of haar ding he. Ben wel erg van haar geschrokken.... had ik niet verwacht !
heeeeeeeeeeeeeerlijk.........doen wequote:Op maandag 2 augustus 2004 13:23 schreef Chocobo het volgende:
Nieuwe topic ,............ voor straks !
804 Gijsjes hebben Tigress gedaan,... !!
quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:13 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
bij magneet staat dan de teller idd op nul......wij beginnen gewoon lekker met een elo van 999![]()
Lekker aan het terug lurken Gijsquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:24 schreef Magneet het volgende:
[..]
Mike ...quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:23 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ik heb je toch echt aan haar teennagels zien likken![]()
Kerquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:26 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Mike ...
Iig niks over de grensquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight !
Die hoesjesquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:23 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
BoB LotR![]()
Ze is altijd al wat vrij , vooral met drank maar zo erg heb ik het ook nog nooit gezienquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:24 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Jij kent haar alDit was mijn eerste ontmoeting met Tiggy
![]()
Is ze altijd zo?![]()
Gijs,...... jij hebt met haar getongd. 5 minuten lang,...... je hebt toch indirect ook Barry gepijpt !quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:27 schreef Zeus-Nexium het volgende:
voorlopig heb ik mezelf nog niet met die tigris op een foto gezien
Je staat in de serie die je kan vinden in mijn sigquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:27 schreef Zeus-Nexium het volgende:
jaw ik doe wel aan teruglezenquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:25 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Lekker aan het terug lurken Gijs![]()
Zag je op het strand liggen met d'r, dacht echt van "quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:27 schreef Zeus-Nexium het volgende:
gijs echt niet !!!...... Ik kon nog geen 2 sec op me benen staan...je zal wel in de war zijnquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,...... jij hebt met haar getongd. 5 minuten lang,...... je hebt toch indirect ook Barry gepijpt !
WHOEHAHAHAHAHAHHAHAA,.... Gijs....quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:30 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
gijs echt niet !!!...... Ik kon nog geen 2 sec op me benen staan...je zal wel in de war zijn
met nero![]()
heb ik gezien...maar ik zie dat ik niks met tigres heb gedaan.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:30 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Je staat in de serie die je kan vinden in mijn sig
Niets wat jij al niet hebt gedaanquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:30 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Wat heb je daar trouwens gedaan![]()
een goed gesprek gehadquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:30 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Zag je op het strand liggen met d'r, dacht echt van "" ,...camera pakken?
![]()
Wat heb je daar trouwens gedaan![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:32 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Niets wat jij al niet hebt gedaan
He jammer.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:31 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
heb ik gezien...maar ik zie dat ik niks met tigres heb gedaan.
Koortslip opgelopen gijs?quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:31 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
heb ik gezien...maar ik zie dat ik niks met tigres heb gedaan.
Gelukkig bleef het oraalquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:32 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
een goed gesprek gehad
En jij bent?quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:32 schreef Nadientje het volgende:
goeiemorgen![]()
tiggy![]()
Brown's foto's moeten nog komen Gijsquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:33 schreef SailingAce het volgende:
[..]
He jammer.Was wel lachen geweest.
Heeft Sven die 20 euro nog aan je gegevenquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:32 schreef Nadientje het volgende:
goeiemorgen![]()
tiggy![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:33 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Koortslip opgelopen gijs?
Die heeft ze namelijk wel eens![]()
Oh jee.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Brown's foto's moeten nog komen Gijs
Heb je me scheveningen foto's al gezien , klein matroosje?quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:33 schreef SailingAce het volgende:
[..]
He jammer.Was wel lachen geweest.
Dat ene biertje deed 't 'm.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:19 schreef Zeus-Nexium het volgende:
niet veel gijs........baal er ook echt van...normaal drink ik echt niet zoveel maar met
die rose ging het echt zo snel. volgende meet geen alcohol voor mij![]()
ja dankjequote:Op maandag 2 augustus 2004 13:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heeft Sven die 20 euro nog aan je gegeven
Wank stuff oooooooookquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:35 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Oh jee.
Oh die heeft een aantal leuke groepsfotos gemaakt geloof ik..
Trouwens, ik mis Ker zijn " pikante tiggy " foto's.. bewaart ie in zn mapje " wank stuff " zeker.
Gijs.....quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:35 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Oh jee.
Trouwens, ik mis Ker zijn " pikante tiggy " foto's.. bewaart ie in zn mapje " wank stuff " zeker.
Idd weet niet meer welke maar daar staat Zeus met nog 2 man tegen Tiggy aan te reienquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:30 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Je staat in de serie die je kan vinden in mijn sig
Volgende keer moet je er bij zijnquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:35 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja dankje![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:35 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Oh jee.
Postenquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:36 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]![]()
Moet je ze hebben?(want ik heb ze
)
ja vond het ook jammer maar ja ging echt nietquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Volgende keer moet je er bij zijn
Hmm. Is er een tepel te zien?quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:36 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]![]()
Moet je ze hebben?(want ik heb ze
)
Ja waren ook mooie foto's Boooooooottssssjongen..quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:35 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Heb je me scheveningen foto's al gezien , klein matroosje?
Surfer en ik zijn een keer geflashed op het werk !quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:38 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Hmm. Is er een tepel te zien?
Trust me.... dat wil je nietquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:38 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Hmm. Is er een tepel te zien?
lik je er wel eens aan danquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Trust me.... dat wil je niet
En wij kunnen het weten![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:39 schreef Nadientje het volgende:
en gaaaaast jij hebt een onwijs mooie vriendin hoor![]()
die ogen
prachtig
jullie passen mooi bij elkaar 2 mooie mensen
Ach kom.. zo erg kan het niet wezenquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Trust me.... dat wil je niet
En wij kunnen het weten![]()
Alleen aan haar tenen gijs...quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:40 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
lik je er wel eens aan dan![]()
Die smiliequote:Op maandag 2 augustus 2004 13:40 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Me Ixus is al bijna de deur uitquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:39 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ja waren ook mooie foto's Boooooooottssssjongen..
Ja gijs... dan kom je toch weer op het "smaken verschillen" ding uitquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:41 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ach kom.. zo erg kan het niet wezen
Ik vind dat ze er wel lekker uit ziet op zich hoor.. tis het karakter wat botst.
Ik benieuwd naar je nieuwe fotomonsterquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:43 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Me Ixus is al bijna de deur uit
Wil je mijn vriendin ook zien? Ze heeft ook blauwe ogenquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:39 schreef Nadientje het volgende:
die ogen
prachtig
Hele knappe meid heeft die gijs idd..quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:39 schreef Nadientje het volgende:
die ogen
prachtig
En pompen voor babieeeesquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:45 schreef Nadientje het volgende:
ik heb gister mijn contract gekregen, het blijft gewoon een vast contract![]()
ben er hartstikke blij mee, sven en ik hebben zitten nu allebei vast.. nu kunnen we langzaam es voor ene huisje gaan kijken
![]()
dat hardequote:Op maandag 2 augustus 2004 13:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
En pompen voor babieeees![]()
Moet het hier wel mee eens zijnquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:41 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik vind dat ze er wel lekker uit ziet op zich hoor.. tis het karakter wat botst.
PS2 heeft toch nog geen blue ray gijs?quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:45 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Wil je mijn vriendin ook zien? Ze heeft ook blauwe ogen
surfiequote:Op maandag 2 augustus 2004 13:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hele knappe meid heeft die gijs idd..![]()
Nadien![]()
Sven is lief.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:38 schreef Nadientje het volgende:
ja vond het ook jammer maar ja ging echt niet
quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:45 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Wil je mijn vriendin ook zien? Ze heeft ook blauwe ogen
Wat gaat ie kopen?quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:44 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik benieuwd naar je nieuwe fotomonster
Ja... Ace wat heb jij voor een camera precies?quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:50 schreef Chocobo het volgende:
Ik vond jou camera ook mooi Gijs,.... Had het er met dikke Surfer nog over net !
quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:53 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik ga een EOS 300D kopen
En post vanavond me vriendin foto
essent eneco..... allemaal 1 pot nat....... het zuigt, het is onoverzichtelijk en je hebt geen flauw idee hoe ze iets berekenenquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:55 schreef Nadientje het volgende:
kut essent, krijgen we een herinnering van iets wat we allang betaald hebben maak ik het over en storten ze het weer terug![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:57 schreef mr_Brown het volgende:
nadine![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 09:52 schreef Quinny het volgende:
zo dat zullen die twi en die andere drol leuk vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |