abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21079735
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 16:40 schreef Sharkdoggie het volgende:

[..]

Lees de boeken daar staat in hoe de Covenant denken over de Forerunners en waarom ze zo belangrijk zijn voor de Covenant.
Mijn bestelling moet over 2 weken binnen zijn
  donderdag 5 augustus 2004 @ 16:45:05 #202
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_21079857
Ik ben ook benieuwd of the Flood ook echt terug keert in Halo 2. Als ze terug komen, dan zouden hun eigenschappen beter uitgewerkt zijn. Oorspronkelijk zouden ze net zo slim moeten zijn als de Covenant maar ook complete landschappen moeten veranderen. Wegens tijd te kort had Bungie de Flood maar dom gemaakt (op de vijand afrennen) anders hadden ze de Flood beter uitgewerkt.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_21079927
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 16:45 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik ben ook benieuwd of the Flood ook echt terug keert in Halo 2. Als ze terug komen, dan zouden hun eigenschappen beter uitgewerkt zijn. Oorspronkelijk zouden ze net zo slim moeten zijn als de Covenant maar ook complete landschappen moeten veranderen. Wegens tijd te kort had Bungie de Flood maar dom gemaakt (op de vijand afrennen) anders hadden ze de Flood beter uitgewerkt.
In principe zouden alle Flood van Installation 04 dan dood moeten zijn, tenzij the covies ook zo slim waren om ze te bevrijden uit de andere installations Flood dat slim is, man I already suck big time at gameplay
  donderdag 5 augustus 2004 @ 16:50:44 #204
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_21080001
quote:
Gamesradar.uk recently posted a rather lengthy article (soon to appear in Edge magazine, for those who would like a hard copy) discussing the making of Halo and hinting at some of the progressions to expect in Halo 2. Jaime Griesemer gets quite a few words in edgewise...

In a discussion of favourite enemies, Jaime mentions the Flood Warrior with Active Camo found in The Maw's armoury. This, he says, "indicates that the Flood are intelligent, and know how to use equipment, and aren't just dumb alien monsters." Given. However, he goes on to point out that while they did not intend for the Flood to retreat and throw grenades (thus imitating Covenant tactics), the "AI was originally intended to be every bit as complicated as the Covenant, but we ran out of time implementing behaviours and they ended up being a lot simpler and straight forward... we didn't get a chance to develop all of the characteristics of the Flood that was going to make them not only different and very interesting to fight." What can be expected from the Flood tactically that has not already been exhibited? Ambushes? Further utilization of and adaptation to surrounding objects? The real-time infection of their foes? Hmmm...

Also dropped to the proverbial cutting room floor were more omni-parasitic centered embellishments: "Flood-encrusted objects" and heavily besieged Covenant forces. "We were able to do some of that, but weren't able to implement nearly as much of the environmental changes as we wanted. We wanted it to look drastically different." Now, just how different of a landscape, what is the exact nature of the Flood's atmospheric change, and what would these Flood encrusted objects be exactly... ?
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_21080068
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 16:50 schreef Sharkdoggie het volgende:

[..]
Hmmm juist ja, daar zit ik op te wachten
  donderdag 5 augustus 2004 @ 16:59:57 #206
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_21080271
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 16:52 schreef GinaG het volgende:

[..]

Hmmm juist ja, daar zit ik op te wachten
Slimmere Flood kan echt geen kwaad. In Halo waren ze gewoon teleurstellend zwak omdat ze geen shield hadden. Dit kunnen ze in Halo 2 goedmaken door de Flood zo slim mogelijk te maken. Het lijkt mij echt geweldig als de Flood een beetje de Alien toer opgaat.
pi_21080334
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 16:59 schreef Sharkdoggie het volgende:

[..]

Slimmere Flood kan echt geen kwaad. In Halo waren ze gewoon teleurstellend zwak omdat ze geen shield hadden. Dit kunnen ze in Halo 2 goedmaken door de Flood zo slim mogelijk te maken. Het lijkt mij echt geweldig als de Flood een beetje de Alien toer opgaat.
Ik haat die klote Flood Doe mij maar covies, vooral die schattige grunts, zo cute als ze verbijsterd met hun kopje schudden nadat je ze een mep heb verkoct En daarna geef je ze nog een mep en dan zijn ze dood
  donderdag 5 augustus 2004 @ 17:06:58 #208
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_21080452
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 17:02 schreef GinaG het volgende:

[..]

Ik haat die klote Flood Doe mij maar covies, vooral die schattige grunts, zo cute als ze verbijsterd met hun kopje schudden nadat je ze een mep heb verkoct En daarna geef je ze nog een mep en dan zijn ze dood
Ik mep Hunters. Maar die meppen zo hard terug.
pi_21080567
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 17:06 schreef Sharkdoggie het volgende:

[..]

Ik mep Hunters. Maar die meppen zo hard terug. :'(
Daar heb ik inmiddels een heel 1337 :x skill voor ontwikkeld Ik ga voor ze staan voordat ze mij meppen heb ik ze dood met 1 pistoolschot

Weet je wat ook leuk is? Een pootje van Grunt afschieten en dan toekijken hoe ze op dat andere pootje proberen terug te rennen terwijl hij zo kinderlijk krijst Of een plasma nade op hun hoofdje planten en dan toekijken (moet je bij die oranje doen) hoe ze terugrennen naar hun vriendjes
Een keer rende zo een debieltje terug naar een Elite, die Elite natuurlijk als een gek ''Wort, wort''

[ Bericht 1% gewijzigd door GinaG op 05-08-2004 17:13:00 (Wat een schattig lief vrouwtje ben ik toch O+) ]
pi_21080764
ik vind het wel jammer dat je heel simpel bij een hunter een roadkill kan doen en niet dat je crasht/wegvliegt, aangezien ze erg groot zijn.
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
  donderdag 5 augustus 2004 @ 17:24:38 #211
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_21080806
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 17:22 schreef pkwarts het volgende:
ik vind het wel jammer dat je heel simpel bij een hunter een roadkill kan doen en niet dat je crasht/wegvliegt, aangezien ze erg groot zijn.
Idd. het zou gewoon stoer zijn als ze een warthog gewoon omver meppen alsof het niets is.
pi_21080808
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 17:22 schreef pkwarts het volgende:
Wat is een roadkill
  donderdag 5 augustus 2004 @ 17:25:31 #213
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_21080827
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 17:24 schreef GinaG het volgende:

[..]

Wat is een roadkill

Maar dan met een Hunter.
pi_21080845
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 17:24 schreef Sharkdoggie het volgende:

[..]

Idd. het zou gewoon stoer zijn als ze een warthog gewoon omver meppen alsof het niets is.
Hey dat heb ik nog niet geprobeerd
pi_21083159
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 17:24 schreef Sharkdoggie het volgende:

[..]

idd. dat als je te langzaam op ze af komt rijden ze de warthog naar achteren flippen door er tegenaan te slaan.
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
pi_21083909
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 19:22 schreef pkwarts het volgende:

[..]

idd. dat als je te langzaam op ze af komt rijden ze de warthog naar achteren flippen door er tegenaan te slaan.
en nee ze zullen hun armen niet breken terwijl ze op een staal voertuigslaan dat met 20 km op je af komt karren.
master chief
pi_21084071
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 20:05 schreef Gimeone2 het volgende:

[..]

en nee ze zullen hun armen niet breken terwijl ze op een staal voertuigslaan dat met 20 km op je af komt karren.
Heb je trouwens die tweede link gezien die ik gepost heb
pi_21084160
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 20:05 schreef Gimeone2 het volgende:

[..]

als je realisme wilt koop je richard burns rally maar. alle covenant is eigenlijk te sterk dan ze kunnen zijn.
pi_21084240
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 20:16 schreef pkwarts het volgende:

[..]

als je realisme wilt koop je richard burns rally maar. alle covenant is eigenlijk te sterk dan ze kunnen zijn.
Hoe weet jij dat nou weer
pi_21086603
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 20:16 schreef pkwarts het volgende:

[..]

Er moet wel wat realisme zijn anders is er na een tijd ook geen drol meer aan. Kunnen ze dan ook rockets wegslaan of vangen etc.?

en ja link gelezen
master chief
pi_21086651
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 20:21 schreef GinaG het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat nou weer
je kan een grunt met meer dan 5 kogels volpompen en hij kan nog weg lopen.
overigens vind ik dat helemaal niet erg.
pi_21086753
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 22:12 schreef pkwarts het volgende:

[..]

Grunts moeten nou eenmaal toegetakeld worden
pi_21086801
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 22:12 schreef pkwarts het volgende:

[..]

dat is wel met meer spellen om het niet gemakkelijk te maken dus vind ik niet dat je daaruit je conclusie mag trekken. Maar als jij het zo graag wilt. Ga je gang.
master chief
pi_21086856
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 22:15 schreef GinaG het volgende:

[..]

Grunts moeten nou eenmaal toegetakeld worden
pecies en dan zorgen dat ze gillend weg rennen....en dan als ze klaar zijn weer 1 keer schieten enz.
master chief
pi_21086937
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 22:19 schreef Gimeone2 het volgende:

[..]

pecies en dan zorgen dat ze gillend weg rennen....en dan als ze klaar zijn weer 1 keer schieten enz.
Of ze lekker doodmeppen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')