staat ook een klein stukje over in het boekje van je halo spelquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:03 schreef Gimeone2 het volgende:
Waarom is master chief nou als enigste overgebleven van het Spartan volk?

where they at now dan?.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:04 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hij is niet de enige die is overgebleven een aantal zijn MIA en de rest weet ik niet zo. Maar een paar leven nog hoor. (ik heb de boeken nog niet gelezen)

Misschien dat dezequote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:32 schreef Gimeone2 het volgende:
[..]
where they at now dan?.
( ps die link die je gaf erg handig helemaal gelezen )

Gezellie ik ook, alleen betaar ik er 11,95 per stuk voorquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:45 schreef pkwarts het volgende:
heb net de drie halo boeken besteld. kom nu wel de vakantie door

waarom betaal je er dan ook 12 euro voor? of je nou werkt of niet, 20 euro voor 3 boeken is een stuk goedkoper.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:47 schreef GinaG het volgende:
[..]
Gezellie ik ook, alleen betaar ik er 11,95 per stuk voorMaar ach ik werk
![]()

Liefje ik wil nog niet aan een creditcard beginnenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:55 schreef pkwarts het volgende:
oh wacht, je hebt ze natuurlijk in de winkel gehaald. wanneer heb ik iets voor het laatst in de winkel gehaald?

ja en ik heb er 18quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:58 schreef GinaG het volgende:
[..]
Liefje ik wil nog niet aan een creditcard beginnen![]()

Mag ik er dan eentje van je schatjequote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:59 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ja en ik heb er 18![]()

Wat ik me ook afvraag is of ze van HALO geen Trilogy gaan maken, ben benieuwdquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:32 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik vraag me af hoe lang het duurt voordat ze een deel 4 schrijven. (Waarschijnlijk pas na Halo 2 maar ben toch nieuwsgierig)

Na Halo 2 komt er er zeker een deel 3. Van mij mogen ze het helemaal uitmelken toch hoop ik dat ze dan klaar zijn met de Covenant. Ik wil dan gewoon nieuwe vijanden zien (die piraten bijv. of die Forerunners).quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:33 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat ik me ook afvraag is of ze van HALO geen Trilogy gaan maken, ben benieuwd![]()

Denk je dat Forerunners ''onze'' vijanden zullen zijn? Ik denk het niet, GS343 dacht de MC in de eerste instantie te herkennen (wat dus een link tussen ''ons'' en de Forerunners suggereert)quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:38 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Na Halo 2 komt er er zeker een deel 3. Van mij mogen ze het helemaal uitmelken toch hoop ik dat ze dan klaar zijn met de Covenant. Ik wil dan gewoon nieuwe vijanden zien (die piraten bijv. of die Forerunners).

Ik denk dat de Forerunners een bedreiging kunnen zijn. Volgens mij (weet het niet meer zeker) was the Flood een wapen, die zij misschien gebruikten tegen anderen. Het kan zijn dat ze niet zo vredeslievend waren. Hun terugkomst zou ook erg intressant zijn, zeker als een derde partij die lang weg is geweest en alles terug eisen.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:40 schreef GinaG het volgende:
[..]
Denk je dat Forerunners ''onze'' vijanden zullen zijn? Ik denk het niet, GS343 dacht de MC in de eerste instantie te herkennen (wat dus een link tussen ''ons'' en de Forerunners suggereert)

Nee HALO zelf was een wapen dat 1 keer al is afgevuurd (overigens is HALO installation 04, dus er zijn meerdere HALO's) The Flood had men in quarantaine gehouden om te bestuderen. En het vermoeden is dat the Forunners uitgeschakeld zijn door The Flood.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:48 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik denk dat de Forerunners een bedreiging kunnen zijn. Volgens mij (weet het niet meer zeker) was the Flood een wapen, die zij misschien gebruikten tegen anderen. Het kan zijn dat ze niet zo vredeslievend waren. Hun terugkomst zou ook erg intressant zijn, zeker als een derde partij die lang weg is geweest en alles terug eisen.

Nee GS 343 kan dat niet alleen, hij probeerde in Two Betrayels de MC te gebruiken daarvoor (als ik me niet vergis, ik heb de boeken niet gelezen) met de indexom de installation te activeren, toen heeft sexy Cortana er een stokje voor gestoken. Uit de vraag die GS stelt aan MC, kun je afleiden dat hij de MC dus ergens van (her) kent. Ergens in de level GS 343, zegt GS 343 ook dat de MC zijn armor moet updaten naar nr. 12, dat betekend dat de Technologie gebruikt door Dr. Hasley dus waarschijnlijk niet helemaal door haar is verzonnen... Maar dat ze dat van ergens heeft...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:21 schreef Sharkdoggie het volgende:
Dan zou Guilty Spark 343 ook zelf eens aan de trekker van Halo hebben gezeten en daarmee de Forerunners vernietigd.
"Last time you asked me, if it were my choice, would I do it? Having considerable time to ponder your query, my answer remains the same. We must activate the installation and stop the flood."
Dit was aan het begin van Two Betrayels en GS 343 denkt steeds dat iemand anders is.

Shield technologie is van de Forerunners. De Covenant zijn een zooitje rassen die technologie jat/kopieert en niet zelf nieuwe wapens bedenkt. Zij zien de Forerunners als voorouders die hen voorzien van wapens (erfenis). Ik weet alleen niet meer of die shield tech. van MC direct is overgenomen van Forerunners of van de Covenant.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:25 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee GS 343 kan dat niet alleen, hij probeerde in Two Betrayels de MC te gebruiken daarvoor (als ik me niet vergis, ik heb de boeken niet gelezen) met de indexom de installation te activeren, toen heeft sexy Cortana er een stokje voor gestoken. Uit de vraag die GS stelt aan MC, kun je afleiden dat hij de MC dus ergens van (her) kent. Ergens in de level GS 343, zegt GS 343 ook dat de MC zijn armor moet updaten naar nr. 12, dat betekend dat de Technologie gebruikt door Dr. Hasley dus waarschijnlijk niet helemaal door haar is verzonnen... Maar dat ze dat van ergens heeft...

Als ik me niet vergis is shield technology idd overgenomen van de Covenant, maar GS 343 verwees naar dat sexy pakje (hij zei volgens mij iets in de trant van je moet je pak updaten) niet naar shield technology. Hoe the Covenant the Forerunners zien dat weet ik niet precies, ik weet wel dat HALO een deep religious significance voor ze heeft. Daarom verdedigen ze het ook zo erg en dat niet alleen. De Gold Elites bijv. hebben dezelfde signs op hun rug zoals je die tegenkomt op HALO en ook op hun schepen komen die tekens voor. Wat ook zou kunnen betekenen dat Forunners evt. voorouders zijn van de Elites (verklaart misschien ook waarom de technology van the Elites zo veel meer advanced is als die van de mensheid).quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:31 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Shield technologie is van de Forerunners. De Covenant zijn een zooitje rassen die technologie jat/kopieert en niet zelf nieuwe wapens bedenkt. Zij zien de Forerunners als voorouders die hen voorzien van wapens (erfenis). Ik weet alleen niet meer of die shield tech. van MC direct is overgenomen van Forerunners of van de Covenant.

Verklaart ook de titel 2 betrayels en de naam Guilty Spark,quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:33 schreef Sharkdoggie het volgende:
GS noemt MC ook steeds de 'Reclaimer'. Er is een kans dat GS eerder gewoon een Forerunner heeft misleidt om Halo te gebruiken.

Ja jou ken ik langer dan vandaagquote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik zou ook niet met mijn fikken van een superwapen af kunnen blijven...![]()

Lees de boeken daar staat in hoe de Covenant denken over de Forerunners en waarom ze zo belangrijk zijn voor de Covenant.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:38 schreef GinaG het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis is shield technology idd overgenomen van de Covenant, maar GS 343 verwees naar dat sexy pakje (hij zei volgens mij iets in de trant van je moet je pak updaten) niet naar shield technology. Hoe the Covenant the Forerunners zien dat weet ik niet precies, ik weet wel dat HALO een deep religious significance voor ze heeft. Daarom verdedigen ze het ook zo erg en dat niet alleen. De Gold Elites bijv. hebben dezelfde signs op hun rug zoals je die tegenkomt op HALO en ook op hun schepen komen die tekens voor. Wat ook zou kunnen betekenen dat Forunners evt. voorouders zijn van de Elites (verklaart misschien ook waarom de technology van the Elites zo veel meer advanced is als die van de mensheid).

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |