ja wat is er mis met mijn beschrijving dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:25 schreef Gimeone2 het volgende:
[..]
euh hallo dit is tog egt een quad hoor
[afbeelding]
ow pardon ik d8 dat je het tegenmij had dat het plaatje geen quad was..... excusesquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja wat is er mis met mijn beschrijving dan?
de normal edition is gewoon het spel zelf in een doosie.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:32 schreef GotenSSJ het volgende:
Wa is het verschil tussen de normal editie en de Limited Edition dan
Zie ook mijn eerdere post op de eerste pagina wat extra is:quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:32 schreef GotenSSJ het volgende:
quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:26 schreef IJsmuts het volgende:
kan iemand mij even uitleggen waarom ik de limited edition moet hebben? Wil Halo 2 uiteraard zsm in mn boxje kunnen duwen, maar wat is er anders aan de LE ipv alleen de verpakking?
dankuwel
quote:special edition:
Special Content DVD Disc + Game (2 Discs)
Behind the Scenes: The Making of Halo 2
Making the Game: Six Video Featurettes
Visualizing the Story (Concept Art, Early Level Design, From Script to Game, Narrated Storyboards and Character Tests.
Bonus Material (Trailers from Halo 1&2, Cut scenes, Commentaries, Inside Bungie, A Bungie history, Before Halo, The Making of Halo 1, Gameographies)
Comes in special collectable 'Tin' box
LE is niks anders dan geilmakerij om mensen met hordes naar de winkel te laten rennen..quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:32 schreef GotenSSJ het volgende:
Geweldig toch die L.E.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:43 schreef GinaG het volgende:
[..]
LE is niks anders dan geilmakerij om mensen met hordes naar de winkel te laten rennen..
en ja ook ik trap er met open ogen in de geweldige marketing tool die Limited Edition heeft![]()
Waar heb je het nou pre-ordered?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Geweldig toch die L.E.![]()
Bij de Gameshop in DH. Zodat ik jou een duw kan geven.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:47 schreef GinaG het volgende:
[..]
Waar heb je het nou pre-ordered?![]()
Toch wel de schoolstraat he, niet de weimarstraat??quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:48 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Bij de Gameshop in DH. Zodat ik jou een duw kan geven.
Schoolstraat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:49 schreef GinaG het volgende:
[..]
Toch wel de schoolstraat he, niet de weimarstraat??
Dan zien wij elkaar 11 november openingstijd in de schoolstraatquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:57 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Schoolstraat.
Waar herken ik je aan? Neem ik een bosje rozen mee...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:11 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dan zien wij elkaar 11 november openingstijd in de schoolstraat![]()
Waar ik mij een beetje zorgen om maak is dat de control opties ander zijn, moet haast wel aangezien je in HALO 2, 2 wapens kunt gebruiken. Ik merk als oudere gamer dat die controls onder de knie krijgen nogal lastig isquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:55 schreef Gimeone2 het volgende:
Donderdag ga ik is ff splitscreenen met 3 vrienden.
Ik denk wel dat ik halo 1 amper meer ga spelen als ik halo 2 thuis heb liggen.
Ik heb een labret, en wie weet heb ik een bandana om (als hoofdoekje) ik ben 1.62 en heel stoerquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:12 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Waar herken ik je aan? Neem ik een bosje rozen mee...
:')
neuh dat denk ik niet... de controls zijn ongeveer het zelfde.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:14 schreef GinaG het volgende:
[..]
Waar ik mij een beetje zorgen om maak is dat de control opties ander zijn, moet haast wel aangezien je in HALO 2, 2 wapens kunt gebruiken. Ik merk als oudere gamer dat die controls onder de knie krijgen nogal lastig is![]()
Laat ik het zo zeggen als ik bijv. Prince of Persia wil gaan spelen dan duurt het heel lang voordat ik de controls onder de knie heb. Aangezien ik nu veel HALO speel ben ik een beetje bang dat het heel lang duurt voordat ik de controls van HALO2 onder de knie heb.... That's all.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:18 schreef Gimeone2 het volgende:
[..]
neuh dat denk ik niet... de controls zijn ongeveer het zelfde.
Waar maak je je zorgen om dan?.....dual weelding? of andere dingen. zeg het maar.
Waar jíj je niet zo'n zorgen over moet maken is je leeftijd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:14 schreef GinaG het volgende:
[..]
Waar ik mij een beetje zorgen om maak is dat de control opties ander zijn, moet haast wel aangezien je in HALO 2, 2 wapens kunt gebruiken. Ik merk als oudere gamer dat die controls onder de knie krijgen nogal lastig is![]()
Idd, ik heb ze gister allemaal weer gekeken, inderdaad overheerlijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:45 schreef numero_uno het volgende:
heerlijk filmpje gezien van de E3 is alweer een tijdje oud maar toch weer overheeeerlijk
Dat was ik ook van plan, ik wil álles van Halo wetenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:40 schreef GinaG het volgende:
[..]
Sorry ik druk me nogal duf uitIk bedoel de boeken: Fall of Reach, The Flood, First Strike. Als het goed is First Strike een voorzetje naar HALO 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |