Ben jij nou een manquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:57 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Very very pussie easy
Nee ik zet hem zo hoog dat ik alleen maar aan het schieten ben, maakt me niet uit of ik dood ga.. als ik maar eervol dood ga.. Strijdend ten onderquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:02 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ben jij nou een man![]()
That's the spirit sonquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:05 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Nee ik zet hem zo hoog dat ik alleen maar aan het schieten ben, maakt me niet uit of ik dood ga.. als ik maar eervol dood ga.. Strijdend ten onder
Jij rent de hell uit je benen en zorgt dat ie achter je aan komt, en een vriend van je tikt hem van achter neer. ( bij co-up dan )quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:27 schreef GinaG het volgende:
[..]
That's the spirit son![]()
Tips hoe ik een Gold Elite dood krijg, tot mijn beschikking heb ik, gewone pistol, plasma riffle, plasma pistol en needler, plasma grenades en weingid health![]()
What's the problem? Golds hebben zwaardjes, zorg er gewoon voor dat hij op je af komt, hang een plasma nade aan hem en ren weg.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:27 schreef GinaG het volgende:
[..]
Tips hoe ik een Gold Elite dood krijg, tot mijn beschikking heb ik, gewone pistol, plasma riffle, plasma pistol en needler, plasma grenades en weingid health![]()
Het is inderdaad op die brug, en nee ik heb niet net die banshee uit de lucht geschotenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:41 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
What's the problem? Golds hebben zwaardjes, zorg er gewoon voor dat hij op je af komt, hang een plasma nade aan hem en ren weg.
Is dit toevallig op die brug waar je net die banshee uit de lucht hebt geschoten?
I will unleash hell.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:27 schreef GinaG het volgende:
[..]
Legendary level komt nog ooitquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:37 schreef Gimeone2 het volgende:
[..]
Jij rent de hell uit je benen en zorgt dat ie achter je aan komt, en een vriend van je tikt hem van achter neer. ( bij co-up dan )
Die gold elite bij lengendary campain...oef! lijkt me erg lastig.
das niet waar niet altijd hebben ze zwaardjes.. ze je komt ze ook wellis tegen met plasma rifle en dan zijn ze verdomd lastig.....en + als je naar hem toe rent en hij heeft een zwaard heeft hij eerder kans van 75 op 25 % dat hij wint....quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:41 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
What's the problem? Golds hebben zwaardjes, zorg er gewoon voor dat hij op je af komt, hang een plasma nade aan hem en ren weg.
Is dit toevallig op die brug waar je net die banshee uit de lucht hebt geschoten?
Zorg er dan ook voor dat de verdieping beneden je ook leeg is, en als je dan die plasma granaat op hem hebt geplakt moet je 1 'raam' kapotschieten en daar naar benenden springen, ben je sneller weg -> veiligerquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:44 schreef GinaG het volgende:
[..]
Het is inderdaad op die brug
met die turret links en rechts aan 1 kant van de brugquote:, en nee ik heb niet net die banshee uit de lucht geschotenHoe doe ik DAT?
Je probeert het iig op Heroic, dat is al heel watquote:Ik ben volgens mij een van de slechtste gamers around![]()
Goed, maar díe gold heeft wél een zwaardquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:45 schreef Gimeone2 het volgende:
[..]
das niet waar niet altijd hebben ze zwaardjes.. ze je komt ze ook wellis tegen met plasma rifle en dan zijn ze verdomd lastig.....en + als je naar hem toe rent en hij heeft een zwaard heeft hij eerder kans van 75 op 25 % dat hij wint....
Damn dat ik daar zelf niet op gekomen benquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:48 schreef -Mzraki- het volgende:
met die turret links en rechts aan 1 kant van de brug
Het beste is om co-op met iemand die goed tot erg goed is te spelen, dan zul je het constant bij moeten proberen te houden, is een van de beste trainingen die er isquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:52 schreef GinaG het volgende:
[..]
Damn dat ik daar zelf niet op gekomen benZijn er linkjes naar filmpjes waar ik kan zien hoe goede spelers, spelen? Ik heb zo het idee dat ik er verdomd weinig van bak
Ik heb bijv. een videootje van Mike Miller waar ik het e.e.a. van geleerd heb.
Schat ik word 28 dit jaar mensen in mijn omgeving vinden computerspelletjes voor kinderenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:55 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Het beste is om co-op met iemand die goed tot erg goed is te spelen, dan zul je het constant bij moeten proberen te houden, is een van de beste trainingen die er is
Zo heb ik het iig geleerd. Multiplayer is ook erg goed, maar co-op is zeker leuker, dan leer je ook nog wat truckjes om verschillende aliens aan te pakken
Nee ik heb het gedownload, het 30 mb ik zou het nog naar iemand van FOK! versturen maar het lukt mij niet denk ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:59 schreef -Mzraki- het volgende:
Heb je trouwens nog ergens een link naar dat filmpje van Mike Miller?
http://www.thatweasel.tv/hbo_mirror.php?page=20
Daar zijn wat filmpjes
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:00 schreef GinaG het volgende:
[..]
Schat ik word 28 dit jaar mensen in mijn omgeving vinden computerspelletjes voor kinderen![]()
Ik denk dat het komt omdat dit het eerste spel is die ik na een gamestop van 21 jaar oppak, ik speel het spel sinds april, en het feit dat ik vrouw ben zie ik echt niet als excuus dat ik er niks van bak. (alhoewel ik heb het al op normal uitgespeeld) Ik denk dat ik de game te ''linear'' speel zeg maar. Aangezien er niemand in mijn omgeving is bij wie ik mee kan kijken pik ik niks op he. Ik zit het constant in mijn uppie te spelen...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:09 schreef Gimeone2 het volgende:
hoe komt het dat je zo weinig inzicht hebt in het spel?....Ben je dan zoooooo slecht of heb je het spel pas net in huis?
En je bent een vrouw? das geen excuus want die kunnen ook heel goed gamen.
Ja okay dan snap ik het anders nodig je gewon een keer iemand uit die het je voor komt doen ovzo?. maar veel suc6 met het verder spelen en opdoen van ervaringquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:15 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat dit het eerste spel is die ik na een gamestop van 21 jaar oppak, ik speel het spel sinds april, en het feit dat ik vrouw ben zie ik echt niet als excuus dat ik er niks van bak. (alhoewel ik heb het al op normal uitgespeeld) Ik denk dat ik de game te ''linear'' speel zeg maar. Aangezien er niemand in mijn omgeving is bij wie ik mee kan kijken pik ik niks op he. Ik zit het constant in mijn uppie te spelen...
nice, leuke trickfilmpjes idd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:26 schreef -Mzraki- het volgende:
http://www.thatweasel.tv/hbo_mirror.php?page=1
Wat leuke trickfilmpjes
Ik ga werken
internet ofzo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:04 schreef StrikeAnywhere het volgende:
Vette OP !!!! Sharkdoggie !
Man o man, wat begint het nu toch eindelijk dichtbij te komen.
Vraagje is die limited edition ook te pre-orderen ??
zo ja waar dan ?
ja uiteraard. en als je part 1 zou lezen dan zie je ook een paar sites waar je ze kan halen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:16 schreef StrikeAnywhere het volgende:
het is ook zo simpel he
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |