abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21027824
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 10:57 schreef SailingAce het volgende:

[..]

Very very pussie easy
Ben jij nou een man
pi_21027877
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 11:02 schreef GinaG het volgende:

[..]

Ben jij nou een man
Nee ik zet hem zo hoog dat ik alleen maar aan het schieten ben, maakt me niet uit of ik dood ga.. als ik maar eervol dood ga.. Strijdend ten onder
=Hee,.. was jij er bij? Nou dan. Sodeflikker dan op!=
pi_21028317
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 11:05 schreef SailingAce het volgende:

[..]

Nee ik zet hem zo hoog dat ik alleen maar aan het schieten ben, maakt me niet uit of ik dood ga.. als ik maar eervol dood ga.. Strijdend ten onder
That's the spirit son

Tips hoe ik een Gold Elite dood krijg, tot mijn beschikking heb ik, gewone pistol, plasma riffle, plasma pistol en needler, plasma grenades en weingid health
pi_21028536
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 11:27 schreef GinaG het volgende:

[..]

That's the spirit son

Tips hoe ik een Gold Elite dood krijg, tot mijn beschikking heb ik, gewone pistol, plasma riffle, plasma pistol en needler, plasma grenades en weingid health
Jij rent de hell uit je benen en zorgt dat ie achter je aan komt, en een vriend van je tikt hem van achter neer. ( bij co-up dan )
Die gold elite bij lengendary campain...oef! lijkt me erg lastig.
master chief
pi_21028604
quote:

[..]

That's the spirit son

What's the problem? Golds hebben zwaardjes, zorg er gewoon voor dat hij op je af komt, hang een plasma nade aan hem en ren weg.

Is dit toevallig op die brug waar je net die banshee uit de lucht hebt geschoten?
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_21028646
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 11:41 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

What's the problem? Golds hebben zwaardjes, zorg er gewoon voor dat hij op je af komt, hang een plasma nade aan hem en ren weg.

Is dit toevallig op die brug waar je net die banshee uit de lucht hebt geschoten?
Het is inderdaad op die brug, en nee ik heb niet net die banshee uit de lucht geschoten Hoe doe ik DAT?

Ik ben volgens mij een van de slechtste gamers around
pi_21028648
quote:

[..]

That's the spirit son

I will unleash hell.
=Hee,.. was jij er bij? Nou dan. Sodeflikker dan op!=
pi_21028659
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 11:37 schreef Gimeone2 het volgende:

[..]

Jij rent de hell uit je benen en zorgt dat ie achter je aan komt, en een vriend van je tikt hem van achter neer. ( bij co-up dan )
Die gold elite bij lengendary campain...oef! lijkt me erg lastig.
Legendary level komt nog ooit Ik ben nu op Heroic aan het spelen
pi_21028664
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 11:41 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

das niet waar niet altijd hebben ze zwaardjes.. ze je komt ze ook wellis tegen met plasma rifle en dan zijn ze verdomd lastig.....en + als je naar hem toe rent en hij heeft een zwaard heeft hij eerder kans van 75 op 25 % dat hij wint....
master chief
pi_21028703
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 11:44 schreef GinaG het volgende:

[..]

Het is inderdaad op die brug
Zorg er dan ook voor dat de verdieping beneden je ook leeg is, en als je dan die plasma granaat op hem hebt geplakt moet je 1 'raam' kapotschieten en daar naar benenden springen, ben je sneller weg -> veiliger

Als dat niet lukt gebruik plasma pistol om z'n shield neer te halen en dan met het normale pistol een paar schoten in z'n kop

Plasma granaat blijft het eenvoudigst.
quote:
, en nee ik heb niet net die banshee uit de lucht geschoten Hoe doe ik DAT?
met die turret links en rechts aan 1 kant van de brug
quote:
Ik ben volgens mij een van de slechtste gamers around
Je probeert het iig op Heroic, dat is al heel wat
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_21028736
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 11:45 schreef Gimeone2 het volgende:

[..]

das niet waar niet altijd hebben ze zwaardjes.. ze je komt ze ook wellis tegen met plasma rifle en dan zijn ze verdomd lastig.....en + als je naar hem toe rent en hij heeft een zwaard heeft hij eerder kans van 75 op 25 % dat hij wint....
Goed, maar díe gold heeft wél een zwaard

Je moet ook niet naar hém toerennen, je moet zorgen dat hij recht op jou af komt stampen en dan een granaat op hem plakken.

Je moet hem zeker op afstand houden, want dat win je, zeker op Heroic of Legendary, vrijwel nooit.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_21028787
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 11:48 schreef -Mzraki- het volgende:

met die turret links en rechts aan 1 kant van de brug
Damn dat ik daar zelf niet op gekomen ben Zijn er linkjes naar filmpjes waar ik kan zien hoe goede spelers, spelen? Ik heb zo het idee dat ik er verdomd weinig van bak Ik heb bijv. een videootje van Mike Miller waar ik het e.e.a. van geleerd heb.
pi_21028828
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 11:52 schreef GinaG het volgende:

[..]

Damn dat ik daar zelf niet op gekomen ben Zijn er linkjes naar filmpjes waar ik kan zien hoe goede spelers, spelen? Ik heb zo het idee dat ik er verdomd weinig van bak Ik heb bijv. een videootje van Mike Miller waar ik het e.e.a. van geleerd heb.
Het beste is om co-op met iemand die goed tot erg goed is te spelen, dan zul je het constant bij moeten proberen te houden, is een van de beste trainingen die er is

Zo heb ik het iig geleerd. Multiplayer is ook erg goed, maar co-op is zeker leuker, dan leer je ook nog wat truckjes om verschillende aliens aan te pakken
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_21028896
Heb je trouwens nog ergens een link naar dat filmpje van Mike Miller?

http://www.thatweasel.tv/hbo_mirror.php?page=20

Daar zijn wat filmpjes
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_21028903
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 11:55 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Het beste is om co-op met iemand die goed tot erg goed is te spelen, dan zul je het constant bij moeten proberen te houden, is een van de beste trainingen die er is

Zo heb ik het iig geleerd. Multiplayer is ook erg goed, maar co-op is zeker leuker, dan leer je ook nog wat truckjes om verschillende aliens aan te pakken
Schat ik word 28 dit jaar mensen in mijn omgeving vinden computerspelletjes voor kinderen
Een vriendin van mij had tot 2 jaar terug nog een 286 op haar buro staan (die heeft ze gebruik tijdens haar hbo en daarna uni)

Ik denk dat ik het met de videootjes moet doen
pi_21028937
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 11:59 schreef -Mzraki- het volgende:
Heb je trouwens nog ergens een link naar dat filmpje van Mike Miller?

http://www.thatweasel.tv/hbo_mirror.php?page=20

Daar zijn wat filmpjes
Nee ik heb het gedownload, het 30 mb ik zou het nog naar iemand van FOK! versturen maar het lukt mij niet denk ik
pi_21029036
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 12:00 schreef GinaG het volgende:

[..]

Schat ik word 28 dit jaar mensen in mijn omgeving vinden computerspelletjes voor kinderen
Hoe kortzichtig

Maargoed, ja, dan heb je inderdaad een probleem. Bekijk inderdaad veel filmpjes en vraag af en toe eens wat hier op het forum, genoeg mensen die bereid zijn je te helpen.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_21029061
hoe komt het dat je zo weinig inzicht hebt in het spel?....Ben je dan zoooooo slecht of heb je het spel pas net in huis?
En je bent een vrouw? das geen excuus want die kunnen ook heel goed gamen.
master chief
pi_21029176
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 12:09 schreef Gimeone2 het volgende:
hoe komt het dat je zo weinig inzicht hebt in het spel?....Ben je dan zoooooo slecht of heb je het spel pas net in huis?
En je bent een vrouw? das geen excuus want die kunnen ook heel goed gamen.
Ik denk dat het komt omdat dit het eerste spel is die ik na een gamestop van 21 jaar oppak, ik speel het spel sinds april, en het feit dat ik vrouw ben zie ik echt niet als excuus dat ik er niks van bak. (alhoewel ik heb het al op normal uitgespeeld) Ik denk dat ik de game te ''linear'' speel zeg maar. Aangezien er niemand in mijn omgeving is bij wie ik mee kan kijken pik ik niks op he. Ik zit het constant in mijn uppie te spelen...
pi_21029407
http://www.thatweasel.tv/hbo_mirror.php?page=1

Wat leuke trickfilmpjes

Ik ga werken
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_21030131
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 12:15 schreef GinaG het volgende:

[..]

Ik denk dat het komt omdat dit het eerste spel is die ik na een gamestop van 21 jaar oppak, ik speel het spel sinds april, en het feit dat ik vrouw ben zie ik echt niet als excuus dat ik er niks van bak. (alhoewel ik heb het al op normal uitgespeeld) Ik denk dat ik de game te ''linear'' speel zeg maar. Aangezien er niemand in mijn omgeving is bij wie ik mee kan kijken pik ik niks op he. Ik zit het constant in mijn uppie te spelen...
Ja okay dan snap ik het anders nodig je gewon een keer iemand uit die het je voor komt doen ovzo?. maar veel suc6 met het verder spelen en opdoen van ervaring
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 12:26 schreef -Mzraki- het volgende:
http://www.thatweasel.tv/hbo_mirror.php?page=1

Wat leuke trickfilmpjes

Ik ga werken
nice, leuke trickfilmpjes idd.
werkse. ik ben vanavond aan de beurt met werken.
master chief
pi_21030211
Vette OP !!!! Sharkdoggie !

Man o man, wat begint het nu toch eindelijk dichtbij te komen.
Vraagje is die limited edition ook te pre-orderen ??

zo ja waar dan ?
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_21030372
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 13:04 schreef StrikeAnywhere het volgende:
Vette OP !!!! Sharkdoggie !

Man o man, wat begint het nu toch eindelijk dichtbij te komen.
Vraagje is die limited edition ook te pre-orderen ??

zo ja waar dan ?
internet ofzo.
google en dan halo 2 etc.
master chief
pi_21030462
het is ook zo simpel he
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_21031055
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 13:16 schreef StrikeAnywhere het volgende:
het is ook zo simpel he
ja uiteraard. en als je part 1 zou lezen dan zie je ook een paar sites waar je ze kan halen.
Beetje moeite doen en dan zijn de vragen niet nodig....of was de fok zoek machine net iets te veel?
master chief
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')