Wel jammer dat Counter-op er dan niet in zitquote:Op maandag 2 augustus 2004 11:41 schreef twi het volgende:
Ik weet niet of de bad guy zwakker is, maar ik weet wel dat je in de MP ook de Covenant kunt zijn, en bijvoorbeeld een stronghold moet verdedigen, terwijl de SPARTANs de vlag moeten stelen (of iets soortgelijks, een computer moeten hacken a la SC:PT en daarna er met de vlag vandoor kunnen geloof ik). Soort van eenzijdige CtF.
Co-op heeft 'ie uiteraard.
Counter-op is gewoon het spelen van de single player mode, maar dan met 2 of meer mensen. De 1 speelt zijn missie gewoon uit, terwijl de anderen in de huid van de vijanden kruipen. De A.I word dus verwisseld met echte mensen. Dit is de echte manier hoe een single player spel moet zijn. Vijanden die elkaar coveren en echt slim zijnquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:00 schreef twi het volgende:
Ah, Counter-op is dus blijkbaar de SP variant, met MP vijanden. Da's best aardig, maar lijkt me ook saai worden op den duur. De team survival variant vind ik vele malen interessanter.
Ik vind het wel goed zo, maar een beetje grotere battles zijn nooit weg natuurlijkquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
MP met gewoon alles wat je maar wil zijn zou geweldig zijn: marines, shocktroopers, pilot, brute, etc en dan op echt grote velden (zoals Battlefield 1942). Zou mooi zijn als de Halo weer richting de RTS games gaat (Halo was oorspronkelijk geen shoot 'em up).
Die shocktroopers lijken me echt stoer (zeker van wat ik heb gelezen in First Strike).quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:19 schreef -Mzraki- het volgende:
quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:26 schreef IJsmuts het volgende:
kan iemand mij even uitleggen waarom ik de limited edition moet hebben? Wil Halo 2 uiteraard zsm in mn boxje kunnen duwen, maar wat is er anders aan de LE ipv alleen de verpakking?
dankuwel
quote:special edition:
Special Content DVD Disc + Game (2 Discs)
Behind the Scenes: The Making of Halo 2
Making the Game: Six Video Featurettes
Visualizing the Story (Concept Art, Early Level Design, From Script to Game, Narrated Storyboards and Character Tests.
Bonus Material (Trailers from Halo 1&2, Cut scenes, Commentaries, Inside Bungie, A Bungie history, Before Halo, The Making of Halo 1, Gameographies)
Comes in special collectable 'Tin' box
- ilovebees.com stond in een Halo 2 trailer, geloof ik.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 02:05 schreef -Mzraki- het volgende:
Een paar vragen, sommige wat noobig, maargoed:
- Wat is dat met I love Bees, wat is de connectie tussen ILB en Bungie/Halo 2?
- Wat is First Strike?
- Wat zijn Shocktroopers?
In welk filmpje -> waar?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 02:10 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
- ilovebees.com stond in een Halo 2 trailer, geloof ik.
bóeken over Halo?quote:- Derde boek over Halo (speelt zich af na de gebeurtenissen van de eerste game).
1 Poehee ik ben moe, kan er ech ff niet opkomen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 02:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
In welk filmpje -> waar?
Ik heb íeder denkbaar filmpje van Halo 2
[..]
bóeken over Halo?
Dat wíst ik niet eens, waar zijn die te krijgen?
Bingo, die laatste trailer, die zo enorm groot en kort wasquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 02:16 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
1 Poehee ik ben moe, kan er ech ff niet opkomen.
TY, ziet er goed uitquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 02:17 schreef Sharkdoggie het volgende:
http://www.amazon.com/gp/(...)-3114444#reader-page
Kan je alvast een stukje lezen (op pijltjes klikken, maar dat hoef ik je niet uit te leggen).
Kan me de demo van de E3 nog goed herrineren.. daar spelen ze vlgs mij tegen elkaar, maar niet met hele volkstammen tegelijk maar 1 tegen 1.quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:04 schreef BMH het volgende:
[..]
Counter-op is gewoon het spelen van de single player mode, maar dan met 2 of meer mensen. De 1 speelt zijn missie gewoon uit, terwijl de anderen in de huid van de vijanden kruipen. De A.I word dus verwisseld met echte mensen. Dit is de echte manier hoe een single player spel moet zijn. Vijanden die elkaar coveren en echt slim zijn![]()
Op welke mode ga je die spelen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:25 schreef SailingAce het volgende:
Tijd dat ik deel 1 weer es ga spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |