Inderdaad, dat checkpoint systeem vond ik heel erg netjes uitgewerkt. Niet zoals bij Far Cry dat het irritant was, maar dat het juist bijdroeg aan de speelwaarde van het spel. Je moest knokken voor het volgende checkpoint, je kunt niet iedere 10 seconde opnieuw spelen om zo de perfect run proberen te krijgen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:53 schreef pkwarts het volgende:
of bedoelde je NIET zoals in Halo 1. want het savesysteem vond ik toch erg goed doordacht. (alle pc gamers in de stress omdat ze niet elke halve minuut een quicksave konden doen)
Dat kan gewoon hoor, ik heb meerder (nou ja 2 dan) bij bijna alle levels in 1 profiel.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 04:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
In Halo kon je toch saven wanneer je maar wilde? Ik vond het alleen jammer dat onder een profiel maar een enkel save kon zijn ipv. meerdere saves voor verschillende moeilijkheidsgraden en levels.
Nee, je passeert 'checkpoints' al spelende, als je stopt wordt je laatste checkpoint opgeslagen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 04:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
In Halo kon je toch saven wanneer je maar wilde? Ik vond het alleen jammer dat onder een profiel maar een enkel save kon zijn ipv. meerdere saves voor verschillende moeilijkheidsgraden en levels.
de kleine haperingen in het spel niet doorgehad?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:41 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik had niet eens in de gaten dat er checkpoints waren![]()
Ben ook gewoon zo'n bikkel die gewoon in een keer hele levels uit speelt.
nu je het zegt...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:55 schreef Tain het volgende:
[..]
de kleine haperingen in het spel niet doorgehad?
dat waren dus de checkpointsquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:00 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
nu je het zegt...
Dan was ik waarschijnlijk te gefocused op kill kill kill the Covenant.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:01 schreef Tain het volgende:
[..]
dat waren dus de checkpointsstond ook links bovenin het scherm
Er zijn altijd stukjes bij Legendary die je beter kunt doen of je wilt die elite nog een keer zo helemaal kapotslaan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:41 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik had niet eens in de gaten dat er checkpoints waren![]()
Ben ook gewoon zo'n bikkel die gewoon in een keer hele levels uit speelt.
prcies en de checkpoint merk je het beste als je met Co op speelt want als iemand beetje achterloopt wordt ie er gelijk naar toe gezapt....soort van ( beam me up scotty )quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:12 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Er zijn altijd stukjes bij Legendary die je beter kunt doen of je wilt die elite nog een keer zo helemaal kapotslaan.
Daar zijn de checkpoints voor
cheats zijn niet leukquote:Op zondag 8 augustus 2004 10:19 schreef Gimeone2 het volgende:
weet iemand nog een leuke cheat of hint voor halo in het spel zelf.?
http://cheats.ign.com/ob2/068/015/015922.htmlquote:Op zondag 8 augustus 2004 10:19 schreef Gimeone2 het volgende:
weet iemand nog een leuke cheat of hint voor halo in het spel zelf.?
andersom was ie zeker wel leuk hequote:Op zondag 8 augustus 2004 11:48 schreef Tain het volgende:
[..]
![]()
![]()
eigenlijk ook niet, zijn 2 compleet andere spellen die je echt niet kan vergelijkenquote:Op zondag 8 augustus 2004 11:50 schreef BMH het volgende:
[..]
andersom was ie zeker wel leuk he![]()
Niet zo serieus nemenquote:Op zondag 8 augustus 2004 11:51 schreef Tain het volgende:
[..]
eigenlijk ook niet, zijn 2 compleet andere spellen die je echt niet kan vergelijken
Ik HAAT voetbalquote:Op zondag 8 augustus 2004 11:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Niet zo serieus nemen. Tis toch geinig
ja humorquote:Op zondag 8 augustus 2004 11:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Niet zo serieus nemen. Tis toch geinig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |