dat snap ik, maar ik zie een hunter wel een warthog flippen wanneer die rustig op hem af komt.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:17 schreef Gimeone2 het volgende:
[..]
dat is wel met meer spellen om het niet gemakkelijk te maken dus vind ik niet dat je daaruit je conclusie mag trekken. Maar als jij het zo graag wilt. Ga je gang.
Bij Assault on the control room kan je op sommige stukjes iedereen dood meppen zonder dat iemand het door heeft....das heerlijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:22 schreef GinaG het volgende:
[..]
Of ze lekker doodmeppen![]()
Is ook wel favo, ben er achter dat op Heroic het volgende geldt; 1 Gold Elite om die dood te krijgen heb je nodig: 1 rocket, 3 pistoolkogels .quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:24 schreef Gimeone2 het volgende:
[..]
Bij Assault on the control room kan je op sommige stukjes iedereen dood meppen zonder dat iemand het door heeft....das heerlijk.
maar als je van gezelligheid houdt stel ik een rocket voor.
jah okay......zolang de elites dat maar niet gaan doen want een Elite is ongeveer gelijk aan een MC , maar een hunter kan best ....mits die zn gewicht in de strijd zetquote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:23 schreef pkwarts het volgende:
[..]
dat snap ik, maar ik zie een hunter wel een warthog flippen wanneer die rustig op hem af komt.
Ja tuurlijk europese stijl voor datum is 9-11-04 (dus dan hebben de gasten in Truth ook weer wat te discussierenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:40 schreef Gimeone2 het volgende:
wel beetje flauw Dat the world release 9 november is en wij hebben hem pas op de 11e of zit er geheime informatie achter dat idee?
wij krijgen er allemaal een real size master chief bijquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:40 schreef Gimeone2 het volgende:
wel beetje flauw Dat the world release 9 november is en wij hebben hem pas op de 11e of zit er geheime informatie achter dat idee?
eitje.....hoewel ik halo 1 soms op sommige stukken in het level enigsinds wel lastig vond na 2 ,3 keer proberen kwam er wel voorbij.....was niet echt in een level ovzo dat je uren zat te hameren op 500 meter..wat misschien leuker zou zijn want dan heb je het echte battle gevoel ( persoonlijk dan ).quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:46 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ja tuurlijk europese stijl voor datum is 9-11-04 (dus dan hebben de gasten in Truth ook weer wat te discussieren, in HALO 2 moet je echt de wereld redden van terrorisereden covies)
![]()
Yum, yum gimme sumquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:48 schreef pkwarts het volgende:
[..]
wij krijgen er allemaal een real size master chief bij![]()
Ik heb hier specifiek over de datum he dat het een connectie met de ramp op 9 september ''zou kunnen zijn''.... Zodat de mensen in ons subforumpje Truth weer Bush ofzo de schuld kunnen gaan geven dat hij erachter zat en blah blah blahquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:48 schreef Gimeone2 het volgende:
[..]
eitje.....hoewel ik halo 1 soms op sommige stukken in het level enigsinds wel lastig vond na 2 ,3 keer proberen kwam er wel voorbij.....was niet echt in een level ovzo dat je uren zat te hameren op 500 meter..wat misschien leuker zou zijn want dan heb je het echte battle gevoel ( persoonlijk dan ).
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:56 schreef GinaG het volgende:
[..]
Yum, yum gimme sum![]()
![]()
ik wil hem gewoon omdat hij er zo stoer uitziet in de woonkamerquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:56 schreef GinaG het volgende:
[..]
Yum, yum gimme sum![]()
![]()
Ja dat zeg je hierquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:10 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik wil hem gewoon omdat hij er zo stoer uitziet in de woonkamer
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:11 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ja dat zeg je hier![]()
die rechterquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:15 schreef pkwarts het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
zo eentje wil ik er dus
hij heeft wel coole schoenenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:17 schreef Tain het volgende:
[..]
die rechter
jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:17 schreef Tain het volgende:
[..]
die rechter
Hij is wel erg klein.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:19 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ja![]()
Ik ben gelukkig 1.62quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:09 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Hij is wel erg klein.
waarom zouden ze dat eruit halenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik hoop wel dat je hierin kan saven en net zoals in Halo 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |